Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eenhoorni schreef:Hey allemaal! Ik heb een canon EF 75-300mm f/4-5.6 III lens gekregen voor op mijn Canon EOS 400D. Nu mag ik hem ruilen, en ik zit echt heel erg te twijfelen. Ik kan hem namelijk ruilen voor een canon EFS 55-250mm met STM. Wat raden jullie aan?
Neverland schreef:Ik heb een vraag. Omdat ik geslaagd ben voor mijn fotografie opleiding willen mijn ouders mij steunen door wat geld te geven voor een lens of camera. Maar ik zou niet weten of ik voor een camera of lens moet gaan. Ik heb nu een 550d die al bijna 6 jaar oud is en heel wat clicks erop heeft zitten. Ik zou graag de canon 5d mark ii willen nemen als ik voor de camera ging. Als lens zou ik graag de 70-200mm 2.8 willen hebben. Nu heb ik een paar vragen.
1. Ik heb alleen de Canon 70-200mm 2.8 in mijn handen gehad en ik weet wat voor fijne lens het is. Maar zijn de Tamron en Sigma net zo goed?
2. Waar zouden jullie voor kiezen? Lens of camera? Met de lens zou ik direct aan de slag kunnen gaan met wat ik nu al doe. Met de camera heb ik maar 1 lens die er dan op past en zou ik altijd een lens erbij moeten huren.