Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marchador schreef:niet van de 550 (ik niet).
Wij hebben (of eigenlijk mijn vader) een A750 (of zo) erg fijne compact camera..!

echt weer wat voor mij, vakantie geboekt en verheug me al een half jaar weer te gaan duiken, dure camera en onderwaterbehuizing etc gekocht..... Blijk ik ineens zwanger te zijn!!!! Dus geen duiken voor mij.....
We wilde wel graag jonge ouders zijn, maar had het liefst nog een jaartje of 2 a 3 gewacht. Mijn vriend begint komend schooljaar aan zijn laatste jaar HEAO. Hadden het liefst eerst ook hem aan de bak en dan eerst verhuizen, maar nu is het een beetje omgekeerde volgorde. Kindje is wel heel welkom, iedereen is enthousiast, maar ik moet eerlijk toegeven dat het nu pas een beetje tot mij door begint te dringen..

) en zou eventueel wel voorbeeldfoto's willen neerzetten. Maar wat is de bedoeling? Ik heb nu een topic met mijn eerste foto's, kan ik daar voldoende foto's uithalen? Of is het echt de bedoeling dat er foto's van paarden tussenzitten enzo?
Thats_Me schreef:Ojee ben echt zo aan het twijfelen.
Ik heb ook zo lang getwijfeld. Maar ik ben er nu uit. Ik heb van de week de canon 400d in mijn handen gehad, en ook een aantal foto's gemaakt, en dat is de camera die ik wil
Thats_Me schreef:Wat fijn dat je er eindelijk uit bent!
Ik blijf het echt zo moeilijk vinden. Dan denk ik dat ik er één gevonden heb, maar dan kom ik in de winkel of ga ik naar revieuws en voorbeeldfoto's op internetzoeken en dan kom je zoveel tegen die nog beter lijken.
Is natuurlijk ook veel keuze dat maakt het gewoon zo moeilijk.
Astor schreef:Welke digitale spiegelreflex vinden jullie het fijnst?
En mijn voorkeurgaat toch naar een Canon denk ik maar welk type?