De 80D is er overigens ook als perfecte plaatje kit (maar zonder lens), en dat is een nog nieuwer model toch?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BernetteO schreef:De 750 en de 760 zijn tegelijk op de markt gebrachtzou het dan niet gek zijn als de 750 er al uit gaat?
De 80D is er overigens ook als perfecte plaatje kit (maar zonder lens), en dat is een nog nieuwer model toch?
MarjanB schreef:BernetteO schreef:De 750 en de 760 zijn tegelijk op de markt gebrachtzou het dan niet gek zijn als de 750 er al uit gaat?
De 760 heeft alleen wat andere bediening dan de 750 en de 760 heeft een extra afleesschermpje bovenop verder zijn ze gelijk, de 760 sluit meer aan bij de duurdere camera's qua bediening, was 100 euro meer toen ik die van mij kocht. Moet zeggen dat ik wel een paar keer heb gedacht had ik die 100 euro extra maar uitgegeven want dan had ik alvast gelijk kunnen wennen aan de FF die ik toch een keer wil.
Bagheera_206 schreef:De 760D is identiek aan de 750D, maar dan met schermpje aan bovenzijde en extra instelwiel. Dat hebben alle grote broertjes en zusjes als de 80D/7D2/6D/5D4/1DX2 ook.
Ik vind 2 wieltjes wel prettiger met instellen van sluitertijd en diafragma.
xniieeenke schreef:Janinevv schreef:Ik heb de 700D binnen!
En wauw maakt erg mooie foto's al snap ik maar de helft er van, maar dat komt wel!
Wauw da's snel! Je moet maar gauw wat laten zien al is het in Pb
xniieeenke schreef:Ik ben ook niet heel veel verder hoor, heb soms gewoon geluk dat er wat plaatjes enorm uitspringen
daisyjazz schreef:Ik heb een Canon 1300D ik vind het een fijn ding, en ik heb alleen nog maar op de normale standen gefotografeerd dus hij kan vast nog 1000x beter, maar heb hem hem nog maar net 2 weken dus ik ben nog aan het ontdekken hoe hij werkt![]()
[ [url=m/C0Zkb9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CO40up.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mystic_Dawn schreef:Heb ze allemaal opgeschreven, het wordt nog een flinke afweging.
Wat mij opvalt is dat er veel canon genoemd wordt, is er ook iemand die ervaringen met Nikon heeft? Of maakt dit bijna geen verschil?