dit ben ik Nienke , met een goede vriend en kennis van ons
hij heet Peter
maakt der maar wat leuks van
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dinniej schreef:Geen reactie gehad, dus hier vraag ik het nog een keerIemand, ik weet niet meer wie, had ooit voor mij deze gave tekst erbij gezet.
Zou iemand nog een paar van deze kleuroverloop-teksten voor me kunnen maken, maar dan in het zwart met rood? Alvast heel erg bedankt
Dinniej schreef:Dinniej schreef:Geen reactie gehad, dus hier vraag ik het nog een keerIemand, ik weet niet meer wie, had ooit voor mij deze gave tekst erbij gezet.
Zou iemand nog een paar van deze kleuroverloop-teksten voor me kunnen maken, maar dan in het zwart met rood? Alvast heel erg bedankt
Alvast heel erg bedankt, als iemand het wil doen
Edit: misschien moet ik er ook maar bijvertellen wélke teksten
Er hoeft verder geen plaatje naast ofzo, gewoon de tekst.
- About me
- Meetinglijstje
- Favo topics
- Muziekjes
Dinniej schreef:Dinniej schreef:Geen reactie gehad, dus hier vraag ik het nog een keerIemand, ik weet niet meer wie, had ooit voor mij deze gave tekst erbij gezet.
Alvast heel erg bedankt, als iemand het wil doen
Edit: misschien moet ik er ook maar bijvertellen wélke teksten
Er hoeft verder geen plaatje naast ofzo, gewoon de tekst.
- About me
- Meetinglijstje
- Favo topics
- Muziekjes
Shalimar schreef:@jorincka_:
_anton_love_ schreef:Hebben jullie het over mij![]()
Shalimar schreef:Ik bedoelde niet specifiek jou anton_love maar jou onscherpe foto was wel de zoveelste waar wij (ik durf voor ons allemaal te spreken) weinig tot niets mee kunnen.