Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ingelover schreef:zelf zit ik te denken aan de canon EF 75-300 mm f/4 - 5.6 III usm
mijn budget zit rond de 300 euro.
ingelover schreef:zelf zit ik te denken aan de canon EF 75-300 mm f/4 - 5.6 III usm
mijn budget zit rond de 300 euro.
Rinske schreef:Ik koop de lenzen gewoon via internet, waar ze het goedkoopst zijn. Of een goede tweedehandse via Marktplaats (die ik dan uiteraard wel ga bekijken en proberen). Zo ben ik ook aan mijn 70-200 2.8 van Sigma gekomen, voor de helft van de prijs.
ingelover schreef:ik bedoelde ook meer de online shops in nederland. Ik zag deze lens ook bij digital street maar zal nog even naar de mediamarkt ofzo bij ons in de buurt om te kijken hoe duur ie daar is.
Kokomo schreef:Op Ebay kun je prima kopen maar je moet wel je verstand gebruiken. Aanbiedingen vanuit China kun je maar beter links laten liggen. Er zijn nu eenmaal overal figuren die misbruik willen maken. Nu heeft Ebay wel een beveiligde manier van betalen, zodat je geen buil valt. Maar je moet ook niet zomaar beginnen te bieden zoals op Marktplaats en Speurders gebeurd. Als je op Ebay gaat bieden en je hebt het hoogste bod dan moet je het artikel ook afnemen. De meeste handelaren daar zijn betrouwbaar, maar ga alleen met iemand in zee waar je mee kunt communiceren. Probeer bv. eerst wat vragen te stellen aan de verkoper. Krijg je daar geen antwoord op, dan niet verder gaaan. Als het artikel dat je krijgt niet datgene is waar je voor betaald hebt, en je hebt betaald met Pay-Pal, dan kun je tot $ 500 terugkrijgen van Ebay.
Lisanne_ schreef:Ik wil binnekort een nieuwe lens kopen voor mijn Canon EOS 400D. ik heb nu de lens 18-55 mm.
Welke lens kan ik als beste kopen? die ook niet al te duur is?
ingelover schreef:ok de foto's spreken me kwa kwaliteit ook heel erg aanen je fotografeert ook met de canon eos 400D ? want anders weet ik al welke lens ik dus ga kopen
En nog een vraagje: Waar kopen jullie jullie lenzen altijd via internet of toch maar bij bijv mediamarkt. Ik weet niet wat het uitmaakt met prijzen.
loulou schreef:voor de mensen die ook de canon 50mm 1.8 willen kopen.
hier wordt hij (voor zover ik heb kunnen vinden) het goedkoopst aangeboden.
http://www.touchdown-photo.nl/