Ieder z'n gedicht bij dezelfde foto 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blokje

Re: Ieder z'n gedicht bij dezelfde foto 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:32

sorry hoor WildWings....
het word wel vaker gevraagt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:33

Ja, ik snap niet waarom iedereen een ander laat zoeken of antwoorden. En ik reageer nou op jou, omdat op dezelfde pagina ook inderdaad anderen 't vroegen en ik al had geantwoord Knipoog

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:48

sorry allemaal Bloos
ik ga de gedichten nu beoordelen!
volgende keer zal ik op tijd zijn, alsjeblieft vergeef mij Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:53

Haha okay, succes Lachen

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:16

mickey1989@ maakt niet uit je had een reden:p

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:16

komt de uitslag dus maar 1 dagje te laat, valt mee he..
pfoeh, tis wel een hele klus hoor. ben nog steeds bezig Tong uitsteken

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:17

rustig maar:p
anders lees ik hem wel net voor dat ik me bed in kruip

mickey1989

uitslag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:19

Romykiki gedicht 1: De eerste twee strofen lopen heerlijk achter elkaar door, de laatste vind ik wat minder. Het thema in je gedicht zou ik zelf ook als eerst uit de foto halen. Ik vind het wel een geslaagd gedicht, maar de laatste strofe had iets ongedwongener (of hoe zeg je dat Tong uitsteken) moeten worden.

Devica gedicht 1: De laatste regel van de op een na laatste strofe vind ik niet echt passen bij die strofe. De laatste strofe had naar mijn idee ook wat ongedwongener gemoeten. Voor de rest vind ik het wel een mooi gedicht!

Blokje gedicht 1: Mooi gedicht! Loopt heerlijk door en vooral de laatste zin spreekt me aan. Daarmee is het gedicht echt geëindigd zeg maar. Mooi!

Eva_ gedicht1: Spreekt me wel aan! Mooi geschreven. Alleen de laatste zin vind ik wat minder, ik weet ook niet waarom maar die spreekt me minder aan.

LarissaXX gedicht 1: Sorry maar die melodie die jij in je hoofd had toen je dit schreef komt niet helemaal bij mij over.. Vandaar dat het mij ook minder aanspreekt. Maar ik vind het ook absoluut geen stom gedicht. Ik denk dat als je de ‘melodie’ wat beter had kunnen overbrengen, ik het mooier had gevonden J

Romytjuuh gedicht 1: Allereerst, het thema van je gedicht spreekt me heel erg aan! Alleen de manier waarop je het verwoord komt bij mij iets minder over. Vooral het woordje kappen in de op een na laatste zin. Ik weet niet, dat past er niet helemaal bij. Maar het idee vind ik erg goed en dat je dat hebt omgevormd naar een gedicht is altijd knap!

Romykiki gedicht 2: Deze loopt al een stuk lekkerder! Het thema spreekt me weer wat minder aan, had gehoopt dat je nu weer heel iets anders uit de foto zou halen. Maar toch vind ik het wel een mooi gedicht!

Rudi: ik neem aan dat dat twee aparte gedichten zijn he?
Gedicht 1: Deze spreekt me niet zo erg aan, het loopt niet erg lekker. Maar het idee vind ik op zich wel mooi.
Gedicht 2: Deze vind ik mooier! Loopt lekkerder, alleen bij de laatste paar zinnen komt het bij mij iets meer over als gedwongen rijm. Verder mooi

Kim_89 gedicht 1: Prachtig verwoord! Echt, spreekt me heel erg aan! Alles klopt gewoon. Leuk ook met die alliteratie enzo!

Noabeertje gedicht1: Loopt heerlijk door! Mooi gedicht J Het thema had je misschien iets meer uit kunnen diepen, het gedicht is vrij simpel. Maar daarom juist vind ik het ook weer mooi J Simpel, maar toch een heerlijk lopend gedicht. En daar houd ik van Haha!

Nevony gedicht 1: Op zich wel mooi gedicht, maar het loopt naar mijn idee niet erg lekker. De zinnen hadden iets meer op elkaar aan mogen sluiten, verder leuk gedaan!!!

Otje_merlot gedicht 1: Een heel ander thema! Wat leuk! Weer eens wat anders, dit had ik zelf nooit uit het gedicht opgemaakt. Denk alleen wel dat de laatste strofe een beetje gedwongen rijm is.. Maar verder vind ik het leuk gedaan.

Paardenstorm gedicht 1: De rijm is wel mooi, alleen af en toe komt het iets té gedwongen over. Het zit er net tegenaan. Voor de rest is het wel een thema die je gauw uit de foto kon halen. Had het leuker gevonden als je een hele andere kant op was gegaan. Maar zoals je al zei, het zegt heel veel, die foto. Het is altijd moeilijk om bij een foto een gedicht te schrijven. Maar blijf vooral oefenen, en dit gedicht was zeker niet slecht!!

MissyM gedicht 1: Mooi gedicht! Vind het echt mooi als mensen niet alleen zinnen gebruiken in hun gedicht, maar ook woorden die heel veel zeggen en op elkaar aan sluiten. Spreekt me erg aan Ja

Nevony gedicht 2: Het gedicht zelf spreekt me niet zo erg aan, de manier waarop het geschreven is zeg maar. Het thema daarentegen weer wel Ja En als het gedicht heeft pas waarde als het voor jou wat betekent en dat gaf je al aan J

Noabeertje gedicht 2: Kort, maar krachtig! Verder heb ik er niet meer over te zeggen haha

Nujaro gedicht 1: Loopt lekker door, mooi gedicht! Spreekt me wel aan!

Nujaro gedicht 2: Leuke opzet, alleen de laatste zin, wat eindigt met dus, vind ik wat minder.

Frannie gedicht 1: Super! Mooie opzet, leuk gedaan. Spreekt me erg aan Ja

Wildwings gedicht 1: Leuk gedicht, niet fantastisch, maar al helemaal niet slecht!

Wildwings gedicht 2: Erg leuke opzet! Echt heel leuk gedaan. Een strofe en dan een zin dat zegmaar alles samenvat. Ja, leuk!!

LarissaXX gedicht 2: De eerste drie strofen vind ik mooier dan de laatste twee. Bij de eerste loopt het wat lekkerder zeg maar. Maar ik vind dit gedicht mooier dan je eerste, zeker weten!

Shalimar gedicht 1: haha, dus dankzij mijn slome actie heb jij toch nog een gedichtje kunnen schrijven. Hé, wees me dankbaar Tong uitsteken
Ik vind het super als mensen in het engels kunnen dichten, daar ben ik zelf enorm slecht in namelijk. Het slaat bij mij niet direct aan, maar ik vind het toch een mooi gedicht.

Derde plaats……….blokje

Tweede plaats……..Frannie

Eerste plaats……….Kim_89

Poeh, vond het echt moeilijk beoordelen. Ik ben maar een amateurtje, maar er zaten zoveel goede gedichten bij!
Ik vond er wel meerdere een eerste plaats waard maar helaas kan er maar eentje winnen.. iig gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar de volgende foto! Lachen

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:21

wieeeeeeee, ik sta weer in de top 3 Haha!

en dat is lang geleden..

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:24

haha mooi toch Tong uitsteken

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:27

jeuj! helemaal tweede Haha!

blokje

ja ik had nogal het gevoel dat jullie me gedichten steets minder gingen vinden.. misschien is het omdat ik me van binnen wat *zachjes uit gedrukt* klote voel.. maar dit is weer een licht puntje hoor:p
en kim zoek please een mooie en leuke foto uit...

mickey1989

je gedicht was ook erg mooi Ja
en die van frannie ook!
Laatst bijgewerkt door mickey1989 op 25-06-06 07:20, in het totaal 1 keer bewerkt

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 21:30

tnx

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 09:30

Ben benieuwd naar de nieuwe foto. Lachen
gefeliciteerd winnaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 09:36

Woeeh gefeliciteerd Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:11

Gefilicteerd Haha!

bedankt voor het commentaar Haha!

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:27

Gefel;iciteerd! Op naar de volgende foto Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:40

Ja, gefeliciteerd!! Ben ook benieuwd naar de volgende foto! Lachen

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:42

IK denk dat als ik misschien inspiratie heb,dat ik deze rond weeer mee doe Haha!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:44

*schrijft zich ook maar in voor de volgende ronde

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 16:48

Gefeliciteerd!
Wanneer komt de volgende foto Tong uitsteken ?
Laatst bijgewerkt door LePapillon op 25-06-06 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:38

ben ook benieuwd naar de volgende foto Lachen

Bedankt voor het commentaar nog trouwens Knipoog

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 17:54

Whaaaaaaa Haha! woohoo Rock-on, dudes! Mijn 2e keer winnaar zijn Haha! ik ga nu direct ff op zoek naar een leuke foto! Beetje late reactie eigenlijk Bloos Spijt me, had niet verwacht dat ik winnaar zou worden Haha!
Foto komt vanavond nog!

nijntjepluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:20

En heb je al een mooie foto gevonden?