Bellatrix Lieve foto. Mooi ook dat je hem omgezet naar zwart-wit.
Caitlin_K Scherpte lijkt niet op de ogen te liggen. Let ook op je achtergrond. Linksboven heb je nu zo´n felle plek zitten. Verder leuk gedaan en mooie pony.
Calice Lekker mysterieus. Vind de kleuren net iets te hard maar dat is ook mijn persoonlijke smaak. Op mijn scherm komt hij niet helemaal scherp over.
DrawnHorse Knapperd. Mooi gedaan.
evaval Lieve foto. Mooi veldje ook om foto´s te maken. Heb er niets op aan te merken.
Fem verzamelt hier Ha ha, heerlijke foto. Ondanks dat de foto erg druk is vind ik hem leuk.
Fris Mooi in eenvoud. Goed gedaan.
Gerdjee Wat een mooi moment heb je vastgelegd. Lekker de scherpte op de ogen en een beeld zoals je het ook echt ziet.
germie Onderwaterwereld blijft altijd bijzonder. Mooi de nadruk op de koplampen gelegd.
hamsterfan Jammer dat de ogen dicht zijn. Dan mis je toch als kijker wat aan contact. Verder een prachtige sfeer van deze foto.
Isa Mooie sfeerfoto. Heb hier niets op aan te merken.
JewEmm verzamelt hier Bijzonder hoe je dit zo op de foto hebt kunnen zetten. Ik vind het zeker wel wat hebben.
joeluna Gewoon een nette foto van een mooi moment tijdens een les.
lifaya Tof! Ik hou van dit soort foto´s. Heb er niets op aan te merken.
LoveUggs verzamelt hier Heerlijke kat. Mooie foto. Heb hier niets op aan te merken.
magda_90 verzamelt hier Bos met een verhaal. Mooi! Wellicht zou je nog wat kunnen spelen met standpunten. Wellicht dat nog iets lager nog meer effect zou hebben.
maj0 Prachtig, mooi vastgelegd. Heb hier niets op aan te merken.
MarijeR Heel bijzonder. Hoe heb je dat gedaan?
Nayomie Heerlijke kat. Mooie foto. Heb hier niets op aan te merken.
NESCAFE Gaaf hoor! Ik zou zeggen lekker mee verder gaan. Ik vind het mooi.
Nicje87 Ha ha, leuk gedaan.
Niobe Mooi gebruik van licht. Zeker in zo'n donkere ruimte is dat moeilijk. Mooie foto.
quatta Wat een vriendelijke foto. Wel wat druk op de achtergrond maar de liefde straalt er van af.
quintenvo Prachtig. Heb hier niets op aan te merken.
rosslover Mooi ook zo met die narcissen op de voorgrond. Heb hier niets op aan te merken.
Sharani Bijzonder. Ik vind het jammer dat de waterfal precies in het midden valt. Al is dat een kwestie van smaak.
Suuszels Wat is dat op de voorgrond? Ik vind het wel een mooie foto maar weet dus niet wat ik naast schoenen zie?
Thats_Me -
xMayo Oeh, waar is die brug? Veel te leuk! Jammer van het stukje bord aan de linkerkant. Verder een mooi onderwerp.
XxLiEsJuHhxX Foto lijkt op mijn scherm wat flets. Verder een prima foto van een koolmeesje.
Suuszels
Geplaatst: 10-03-20 18:48
Thats_Me schreef:
Suuszels Wat is dat op de voorgrond? Ik vind het wel een mooie foto maar weet dus niet wat ik naast schoenen zie?
Dat zijn manchetknopen, maakt de bruidegom zijn overhemdmouwen mee dicht
xMayo
Geplaatst: 10-03-20 20:44
Dankjewel! Stukje bord had ik er idd beter even af kunnen halen, nu je het zegt
Dit is de geierlay brug in Duitsland. Vlakbij cochem. Aanrader
Thats_Me, op de grond liggen in het bos en multiple exposer in camera. Dit zijn 3 foto's over elkaar geloof ik en dan de camera steeds iets draaien
Week 11 De oude trioplan lens maar eens mee naar buiten genomen.
Fem
Geplaatst: 12-03-20 22:03
Mijn week #11: Mijn neefje wordt volgende week 2 jaar. Goed excuus om mij nieuwe studiolamp en achtergrond doek te testen met een cakesmash. Zelf vind ik het een klein beetje jammer dat de 'twee' en de krokodil in elkaar overlopen.
Kennen jullie dit gevoel? Je ziet een fotograaf op Facebook enorm gaaf materiaal maken, je probeer het zelf ook en... Het is prut.
Deze fotograaf heeft foto's met mooie reflecties in regenplassen. Maar ik ben de ideale setting nog niet tegengekomen of er is meer Photoshop bij dan aanvankelijk gedacht.
Desalnietteplus, hier week 11 omdat ieder begin klein is.
Ik moet helaas even een stop inzetten. Vorige week heb ik geen foto ingeleverd wegens de griep. Helaas ben ik nog altijd niet helemaal fit en dus heb ik mijn camera nog niet vastgehad.