Dankje! Ondanks dat het niet de beste kwaliteit is omdat het binnen gemaakt is ook, vond ik 'm ook zeker leuk om even te delen. M'n man was aan't klagen dat de oren weg waren, maar ik vond het juist mooier zodat de focus dan echt op de ogen ligt - en ik op die manier ook een wat minder storende achtergrond had.
Dat zijn ook al van die mega toffe foto's wat je plaatst!!! Denk dat de 2e m'n favoriet is. Bij die zou ik ook zo denken dat die met een SLR camera is gemaakt. Echt prachtig
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 21-04-20 23:33
Gister gemaakt met mijn extra macro lensje op mn Samsung A8. Vind hem best leuk gelukt
Deze foto vind ik ook tof, de uitsnede is alleen niet zo mooi op deze foto, het is de originele foto.
Flits, je foto met zonsondergang vind ik erg mooi!
Cursebreaker mooie kat zeg! Mooie scherpe foto!
Corine1981, jammer dat het scherp stel punt verderop op de boom ligt... maakt hem iets minder interessant.
Happy16 wat een mooie foto! Netjes voor een telefoon!!
Wauw wat een kei gave foto's komen er weer voorbij! Vind al die water foto's ook erg gaaf! Zowel die van het vlakke water en die van water in beweging echt mooi gedaan! Poster waardig!
Djoena
Geplaatst: 16-07-20 16:40
Onze Main Coon kruising Tommy in zijn favoriete mandje
Deze kleine en ontzettend lieve Main Coon kruising zoekt nog nieuw personeel
Dank je eigenlijk moeten onze andere twee katten ook op dezelfde manier in het mandje in slaap vallen, dan kunnen we een 3-luik maken en deze uitvergroten maar Tommy pikt hem steeds in...