Je leert er altijd wat van en als je niets met de feedback kan dan is het niet erg. Iedereen heeft toch een andere visie en een andere perceptie van wat mooi is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
annikeee19 schreef:Ik deed ook mee maar door werk gestopt maar ook omdat ik andere fotos voor bij zag komen en voelde me niet goed genoeg om mee te doen.
Feedback is helemaal niet erg maar het moet niet beginnende fotografen weg jagen omdat ze waarschijnlijk net als ik de lat te hoog vinden en niet daaraan kunnen voldoen

) niveau een zo goed mogelijke foto te maken. Vind feedback alleen maar leerzaam. Natuurlijk zie ik ook zoveel veel betere foto’s langskomen, maar bekijk die dan heel goed om er wat van te leren.
POTW_Week5_Tom&HaustiWK by Bernette Oosterlaken, on Flickr
[/url]Week 5 by Yvonne van der Maas, on Flickr[/url]
)
Daarbij heb ik ook die schop onder mijn kont nodig om vaker mijn camera te pakken. Kritiek, zelfs opbouwend, vind ik echt wel slikken, maar je gaat er wel weer anders van kijken en dát vind ik nou zo leuk. Ik ben de mensen die feedback geven super dankbaar dat ze die tijd erin willen steken en probeer dan door hun ogen te kijken en goh, dan denk ik inderdaad vaak dat het anders / beter had gekund. Mooi toch?
Overdag niet kunnen fotograferen en dus wat beperkt in de mogelijkheden. Maar vooruit, ik wilde geen oude foto inleveren dus toch deze dan maar....
Ben zelf nog (lang) niet tevreden, maar heb wel weer een heleboel boel geleerd en daar gaat het uiteindelijk om