mariekeoo schreef:
Deze is al zoveel mooier, toffer en beter dan de vorige! Heel goed gedaan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RianC schreef:Zo ik ben er even goed voor gaan zitten, maar ook ik lever dan een keer feedback.![]()
Oh en ik heb voor het gemak iedereen zijn gebruikersnaam aangehouden. En ik doe niet aan alfabetische volgorde![]()
Week 4
Liep zo te zoeken naar de tips en tricks voor mijn foto... Agossie schreef:RianC schreef:Zo ik ben er even goed voor gaan zitten, maar ook ik lever dan een keer feedback.![]()
Oh en ik heb voor het gemak iedereen zijn gebruikersnaam aangehouden. En ik doe niet aan alfabetische volgorde![]()
Week 4
Je bent de foto's op pagina 23 vergeten...Liep zo te zoeken naar de tips en tricks voor mijn foto...
Agossie schreef:RianC schreef:Zo ik ben er even goed voor gaan zitten, maar ook ik lever dan een keer feedback.![]()
Week 4
Je bent de foto's op pagina 23 vergeten...Liep zo te zoeken naar de tips en tricks voor mijn foto...
Misschien de neus iets scherper de volgende keer?
Week 4 moet dat zijn. Mijn excuses! 
)
Interessante hoek heb je hiervoor genomen, leuk dat je daarmee speelt! Naar mijn mening iets de foto iets te licht of te flets, ik kan niet helemaal het goede woord vinden. De kleuren komen in elk geval niet helemaal mooi uit. Misschien dat ook een andere, donkerdere achtergrond (of misschien juist een wittere) hierbij had kunnen helpen. Maar wel leuk gedaan in elk geval!
Goede foto, zal het model ook wel erg blij mee zijn!
)
)! In deze foto zou ik iets meer blauw terugbrengen, de eend is net iets te oranje. Ook was het misschien mooi geweest als je de reflectie van de eend in het ijs had meegenomen in de foto en misschien van een lager standpunt. Aan de andere kant vind ik de houding van de eend wel erg leuk!
Ik weet dat dit voor een project is, maar ik ga toch maar even uit van mijn eigen mening
Ik zou deze foto iets meer uitgesneden hebben zodat er minder van de benen te zien was en ik zou meer contrast in de foto willen zien. Desondanks vind ik het zwartwitte erg passend bij het onderwerp, het schaduwwerk is erg goed! Wat ik ook erg slim vind (en ik weet niet of dat bewust is), is dat je de modellen ver van een stel bomen hebt geplaatst, op deze manier wekt het (voor mij) de suggestie dat ze op het punt staan wild te gaan spotten in die bomen. Dus dat geeft het voor mij een beetje dynamiek in een op zich stilstaande foto. Al in al erg geslaagd!
Ik vind de compositie erg mooi, kan er niet over klagen, Het onderwerp is natuurlijk super en ik vind het heel slim en heel mooi dat je de zon achter de paal verstopt hebt. Het is op deze manier geen typische zonsondergangsfoto. Pff.. een tip.. Misschien dat ik geprobeerd had het ding aan de rechterkant weg te laten en heel misschien zou de foto iets minder oranje kunnen. 

claireIMG_7348 by terradejong01, on Flickr
, ik heb hem geupload met flickr volgens mij is het nu al beter
RianC schreef:F_orumster: Tof, weet alleen niet zo goed waar ik naar kijk. En het paaltje in het midden vind ik een beetje storend.
Niobe schreef:F_Orumster - Briljant gedaan deze compositie! Erg sterk! Ondanks dat het voor mij niet duidelijk is wat het precies is aan de linkerkant, maar aan de andere kant maakt dat de foto nog wel iets interessanter. Leuk ook dat de plaatsnaam aanwezig is in de foto, maar niet op een prominente manier. Het enige wat ik misschien anders gedaan zou hebben is iets meer blauw terugbrengen in de foto, zodat het winterse gevoel meer naar voren komt. Maar ook dit is muggenziften van mij, want ik vind dit ook zeker geslaagd!
)