mariekeoo schreef:
Deze is al zoveel mooier, toffer en beter dan de vorige! Heel goed gedaan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RianC schreef:Zo ik ben er even goed voor gaan zitten, maar ook ik lever dan een keer feedback.![]()
Oh en ik heb voor het gemak iedereen zijn gebruikersnaam aangehouden. En ik doe niet aan alfabetische volgorde![]()
Week 4
Agossie schreef:RianC schreef:Zo ik ben er even goed voor gaan zitten, maar ook ik lever dan een keer feedback.![]()
Oh en ik heb voor het gemak iedereen zijn gebruikersnaam aangehouden. En ik doe niet aan alfabetische volgorde![]()
Week 4
Je bent de foto's op pagina 23 vergeten...Liep zo te zoeken naar de tips en tricks voor mijn foto...
Agossie schreef:RianC schreef:Zo ik ben er even goed voor gaan zitten, maar ook ik lever dan een keer feedback.![]()
Week 4
Je bent de foto's op pagina 23 vergeten...Liep zo te zoeken naar de tips en tricks voor mijn foto...
RianC schreef:F_orumster: Tof, weet alleen niet zo goed waar ik naar kijk. En het paaltje in het midden vind ik een beetje storend.
Niobe schreef:F_Orumster - Briljant gedaan deze compositie! Erg sterk! Ondanks dat het voor mij niet duidelijk is wat het precies is aan de linkerkant, maar aan de andere kant maakt dat de foto nog wel iets interessanter. Leuk ook dat de plaatsnaam aanwezig is in de foto, maar niet op een prominente manier. Het enige wat ik misschien anders gedaan zou hebben is iets meer blauw terugbrengen in de foto, zodat het winterse gevoel meer naar voren komt. Maar ook dit is muggenziften van mij, want ik vind dit ook zeker geslaagd!