Dat is onmogelijk met die lens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MysticTinker schreef:Cisss schreef:Ik heb zelf de Nikon D60, en die heeft ook geen motor. Ik heb ook diezelfde lens gekocht, maar vervolgens weer verkocht, omdat er geen motortje in zat. Natuurlijk kun je dan handmatig scherpstellen, maar dat vind ik persoonlijk niet fijn. Volgens mij is deze ook zonder moter.
Bij sommige lenzen kun je dat aan de buitenkant zien. Zoals bijvoorbeeld de eerste lens van dat topic van MysticTinker. Daar zie je zo'n knopje A en M. Dan kun je hem automatisch en handmatig instellen. Maar bij andere weer niet aan de buitenkant.
De 70-300 lens heeft ook zo'n knopje, ik zette hem regelmatig op handmatig scherpstellen. Heeft dat dan met de motor te maken?
Nouks, op de 70-300 lens staat gewoon AF ipv AF-S
Ik weet dat AF-S staat voor een stille autofocus, maar staat AF dan voor een normale autofocus, dat er dus wel een motor in de lens zelf zit? Staat ook heel groot op de doos trouwens. AF.. Maar geen S erachter dus.
Fairytail schreef:De advertentie bestaat niet meer.
Ik zou de 50mm niet zo snel op MP kopen. Het valt mij op dat er zo veel op geboden word dat je bijna op de originele aanschaf prijs zit.
Daar zal ik dan dus wel op letten.
http://www.fotoapparatuur.nl/2deHands/p ... f18d/?m=14
Kun je ook nog kijken