kissbambino schreef:
rakkertje?
doen ze het nu wel
Sorry, late reactie.

Ja ze doen 't

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kissbambino schreef:
rakkertje?
doen ze het nu wel
lovefemke schreef:nee sorry heb geen betere zijn voor een vriendin van mij
lovefemke schreef:
nee sorry heb geen betere zijn voor een vriendin van mij
aalstreep schreef:
zou deze ook bij het rijtje mogen![]()
![]()
- foto-
slimmerik schreef:Voor al diegene die niet weten hoe je een bewegende avatar kunt plaatsen:
Je kunt hem plaatsen door het volgende te doen
Je klikt met je rechtermuisknop op de ava en gaat naar eigenschappen.
Dan selecteer je de url en je klikt weer met je rechtermuisknop en dan op kopieëren.
Dan ga je naar User Control Panel en naar mijn profiel en dan naar mijn avatar. Vervolgens op het 3de witte vakje gaan staan (rode pijl)en weer je rechtermuisknop indrukken en dan plakken aanklikken. Vervolgens daaronder op verzenden klikken (groene pijl) en dan moet het lukken.
slimmerik schreef:Voor Chiroety:
biyoulover schreef:Heej Rakkertje13 je had een avater voor me gemaakt maar hij si te groot![]()
Ik heb nu wat meer foto's ik weet niet hoeveel er kunnen maar ja. Sorry voor de witte randen maar anders kon ik ze niet op mijnalbum.nl zetten
Biyou:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=AYELRJMZ[/img]
En Lennox![]()
En New York![]()
Alvast bedankt
biyoulover schreef:biyoulover schreef:Heej Rakkertje13 je had een avater voor me gemaakt maar hij si te groot![]()
Ik heb nu wat meer foto's ik weet niet hoeveel er kunnen maar ja. Sorry voor de witte randen maar anders kon ik ze niet op mijnalbum.nl zetten
Biyou:
*FOTOS^*
Alvast bedankt
Niemand?
rakkertje13 schreef:voor Lisjah:
rakkertje13 schreef:aalstreep schreef:
zou deze ook bij het rijtje mogen![]()
![]()
- foto-
Dan had ik em erwel bij gedaan.
Hij werdt niet zo mooi namelyk
biyoulover schreef:Heej Rakkertje13 je had een avater voor me gemaakt maar hij si te groot![]()
Biyou:
*FOTOS^*
Alvast bedankt