Week 20
Geen technisch hoogstandje, maar voor mij gewoon puur geluk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jespri schreef:Hoe zetten jullie trouwens je foto's hier neer via flickr? Als ik de direct link pakt zet bokt hem automatisch in een url link.

jammer van de 'geen-cap' hihi

niets aan toe te voegen.
niets aan toe te voegen
ik vind het wel wat donker. Sanne_com schreef:Jespri schreef:Hoe zetten jullie trouwens je foto's hier neer via flickr? Als ik de direct link pakt zet bokt hem automatisch in een url link.
Als je op dat delen ding klikt, moet je het laatste (meest rechte) kopje hebben op het nieuw opende scherm.
Dan moet je hem op origineel formaat zetten, en dan kan je weer gewoon de link kopiëren

Doe steeds vaker de fotografie op poetry shows en ga binnenkort een nieuwe lens er voor aanschaffen, voor nu is het nog even hard aanpoten met m'n 18-55 kitlensje
Kan in ieder geval eindelijk weer eens wat nieuw werk inleveren. Bedankt voor al het commentaar op de vorige weken trouwens! 
Mooie afwisseling, fijne kleuren, goed nagedacht over de compositie, zowel binnen de foto's als in de gehele montage.
Ik vind beide foto's net wat onscherp tonen trouwens, maar weet niet of dat aan de camera of het uploaden ligt. Het viel me op omdat je zei dat flickr ze nog naverscherpt had- dat zie ik er niet in terug!
Leuke spontane foto. Qua compositie denk ik dat hij nog strakker kan: nog meer door de knieën waardoor je horizonlijn naar beneden komt en je hem bovenin wat krapper kan kaderen.
Ik zie behoorlijk mooi licht op de foto, denk dat je daar nog veel meer gebruik van had kunnen maken. Maar je zegt zelf ook al dat het geen technisch hoogstandje is 
Denk dat je hier juist een erg mooi detail-shot uit kunnen halen door in te zoomen op de apen, wellicht in zwart/wit. Vind de kleuren wat grauw en daardoor wordt de foto saaier dan hij is!
!
je hebt gelijk qua het contrast denk ik, ik had al flink wat toegevoegd maar omdat alle kleuren dicht bij elkaar lagen vond ik het erg lastig om er genoeg contrast in te krijgen. Qua recht, het huisje op de achtergrond stond niet recht waardoor ik er niet helemaal uit kwam. Ik ga naar beide dingen morgen nog ff kijken! 
Killyenn schreef:Racheel - mooi zo in het zwart wit. De lichte stukken hadden van mij nog net iets opgelicht gemogen. Uitsnede is goed gelukt, hoewel ik het touwhalster in de rechterbovenhoek an het liefst ook in de hoek afgesneden had gezien. Truukje uit de architectuur-fotografie! Zelfde geld voor aan de linkerkant, liever net afsnijden voor hij over de neus bolt dan zoals nu.
https://farm6.staticflickr.com/5332/175 ... 3b24_c.jpg