Robin_Rikkie schreef:HeavensLove verzamelt hier, mooie omgevingsfoto! Mag ik vragen waar dit is? (kan best dat ik erover heen gelezen heb)
ik verwacht ook niet dat je dat weet :p
het is in Frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robin_Rikkie schreef:HeavensLove verzamelt hier, mooie omgevingsfoto! Mag ik vragen waar dit is? (kan best dat ik erover heen gelezen heb)
Irene96 schreef:faatxhorse: Erg gaaf! Is de make-up je eigen ontwerp? Erg mooi gedaan! Ik houd van dit soort abstracte werken, want je gaat naar je gevoel neigen, dit soort foto’s zijn niet goed rationeel te verklaren. (Waarom het lijntje links zit en niet rechts kan je rationeel niet verklaren, vind ik, maar het ziet er wel tof uit en het doet iets met je, snap je?) De foto zelf is erg netjes. De belichting is goed, je hebt duidelijk nagedacht over hoe je alles wilde en je hebt een knap model uitgezocht, allemaal helemaal geschikt voor de foto! Achtergrond had nog iets lichter gemogen als je ’t mij vraagt, er lijken ook wat vlekjes op de achtergrond te zitten, maar dat is gezeur. Het is gewoon een hele nette foto! Ga zeker zo door, lekker creatief!
Irene96 schreef:HeavensLove: Prachtige omgeving! Wat het lastig maakt is dat een deel van je foto in de schaduw is en een deel in de zon (of lijkt dat zo door mijn prut scherm?), waardoor de kleuren niet helemaal lekker wegkijken. Wat ik prachtig gedaan vind, is hoe je bent omgegaan met je sluitertijd. Je wist duidelijk waar je mee bezig was en je hebt daarmee dan ook een fantastisch effect gecreeerd en dus een prachtig resultaat geboekt! Heel erg mooi gedaan, zeker mee doorgaan! Heb je nog meer van dit soort platen?
C_estmoi schreef:week 31
[ Afbeelding ]
Paardje moet heel onverwacht a.s. maandag worden ingeslapenEen van m'n eerste serieuze pogingen tot blackphoto
Djura99 schreef:C_estmoi schreef:week 31
[ Afbeelding ]
Paardje moet heel onverwacht a.s. maandag worden ingeslapenEen van m'n eerste serieuze pogingen tot blackphoto
Heb je de zwarte achtergrond gephotoshopt of met camera gedaan? :p
Irene96 schreef:jes_sam: Nooit gedacht dat ik een slak schattig zou vinden, dit ziet er gewoon lief uit! Je scherpte, belichting en compositie zijn helemaal in orde. Leuk dat het slakje richting een riggel in de stoep gaat, creeert een verhaaltje in je foto! Ook erg goed dat je aan de rechterkant, de ‘kruiprichting’, ruimte open hebt gelaten. Dat geeft je foto rust, erg goed gedaan! Er zou wat mij betreft nog wel wat meer spanning in de foto mogen, iets meer overdreven licht van een kant, misschien een andere kleur erbij? Maar het is gewoon al met al een hele nette plaat, dus goed gedaan!
C_estmoi schreef:Djura99 schreef:Heb je de zwarte achtergrond gephotoshopt of met camera gedaan? :p
Nouja hij was 'zwart' voor zover mogelijk bij ons op stal.. laten we het erop houden dat ie wel in een deuropening gemaakt is met daardoor een licht verduisterde achtergrond. Alle daken bij ons hebben ook van die 'raam' golfplaten dus t wordt nooit echt zwart
origineel:
http://i.imgur.com/OgTT1mG.jpg