[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:40

Asselruiter schreef:
Feedback week 20 tot nu toe...

Leonie_M: Knappe foto! Misschien had ik de achtergrond nog iets onscherper willen zien om nog meer rust in de foto te brengen, maar dat is persoonlijke mening. Ik vind het jammer dat het touw net nog een stukje voor het model haar gezicht zit. Maar het is een mooie foto :)

;)

Bedankt voor je feedback. Als ik de achtergrond onscherper wil dan moet het model er verder vanaf staan toch?

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 19:40

@taarss, mooie foto!! hij komt alleen wel wat ... te bewerkt op mij over ...
het ringetje waar het halstertouw aan vast zit is niet heel.

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:03

Asselruiter, voor mij is hij onscherp, maar de kwaliteit is door boktupload ook naar achter

LoveUggs

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:31

Mooie foto Taarss! Ik vind hem alleen wat te groen..

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:32

Bedankt voor alle FB :)
Week 20 Moorstreet's TOTUS TUUS geboren op 11-05-15 om 02.10u

Afbeelding

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:12

Week 20

Afbeelding

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:13

Wow wat een mooie foto

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 21:13

Ja wow!! :oo

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:31

Leonie_M schreef:
Asselruiter schreef:
Bedankt voor je feedback. Als ik de achtergrond onscherper wil dan moet het model er verder vanaf staan toch?

Klopt, en eventueel je diafragma kleiner :) Het is wat zoeken.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 22:41

goriginal schreef:
Week 20

[ Afbeelding ]

Prachtig, wat een liefde en veiligheid straalt de merrie uit.. Ontzettend knap vastgelegd! _O_

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 10:46

Vervolg feedback week 20:

- Taarss: knappe foto, mooi scherp, leuke compositie. Toch had ik hem graag nog iets zonniger gezien, misschien gewoon wat lichter.

- Valerie98: oh wat een schattig veulen <3 leuke foto, jammer dat ie wat donker is.

- Goriginal: een aparte foto, maar toch één dat een sterk verhaal weergeeft. Ik denk dat het een goed idee was om deze foto om te zetten in Z/W. Knap gedaan! :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:07

S_imonee Mooie foto. Ik had de hond misschien iets minder centraal gehouden of wat meer ingezoomd. Jammer van de ISO. Je zou de sluitertijd wat meer naar beneden kunnen doen.

Leonie_M Mooie foto. Persoonlijk had ik het paard en het meisje links in je beeld geplaatst. Dat geeft wat meer kijk ruimte. Links zit er nu een beetje een ''loose ruimte''.

GerdjeHoran Mooie foto. Vind de kleuren erg mooi. Voor het mooie zou de zon misschien wat minder fel mogen. Ik lijk wel iets onscherpte te zien langs de randen van de hond, maar dit zou ook door het uploaden kunnen komen.

Brechtjee Mooie foto. Jammer dat hij niet helmaal scherp is zoals je zelf aangeeft. Het grappige is dat het mij eigenlijk helemaal niet stoort bij deze foto. :)

_Patriciaa Mooie foto. Persoonlijk had ik het schaapje links in je scherm gezet. Links zit er nu een beetje een ''loose ruimte''.

Astor Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Louiisaa Mooie foto, mooi kleuren in de lucht. Weet niet zeker of ik de mensen wat vind toevoegen.

PrimaDonna_ Mooie foto, lekker vrolijk.

Elle108030 Mooie foto. Ik vind de lichtere mooier.

Taarss Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Valerie98 Lieve foto. Paard lijkt alleen niet helemaal scherp. Er zou ook iets meer diepte in mogen naar mijn idee.

Goriginal Prachtige foto! Niets aan toe te voegen.

Feedback voor mij

Asselruiter Bedankt voor je feedback op week 19. :)

JewEmm Bedankt voor je feedback op week 16,17 en 18. Ik ben het met je punten eens. :j

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:13

Eindelijk kan ik mijn week 20 erop zetten!
Ik heb deze foto's vorige week zaterdag gemaakt voor mijn stiefzusje, die een blog heeft. Vandaag stonden de foto's er eindelijk op!

Afbeelding

Dit is een linkje naar haar blog (waar dus ook meer foto's op staan):
https://evalieve.wordpress.com/2015/05/ ... %EF%B8%8E/

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:18

Mijn foto deze week.. ik ben er zelf heel blij mee maar ik ben ook wel heel benieuwd wat jullie vinden haha
AfbeeldingDSC01269-1 by Suzanne van Dijk, on Flickr

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:29

- Mariett: mooie foto en het stoort me eigenlijk niet dat het model niet voor zich uit kijkt. :)

- Suuszels: een aparte foto. Ik vind 'em wel wat hebben. Maar aan de andere kant is er dan weer iets wat ervoor zorgt dat hij me niet blijft boeien, jammer genoeg weet ik niet wat dat nu juist is :P Maar hij heeft wel iets. Mooi scherp en een aparte compositie, wat niet slecht is :)

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:18

JewEmm schreef:
showteam
Week 16 - Mooie foto, maa rhij is wel scheef (verticale lijn in het midden helt naar rechts).
Week 17 - Lieve foto, erg sfeervol.
Week 18 - Mooie foto. Ik vind het alleen jammer dat de plantjes niet de hele onderrand van de foto vullen.

Dankjewel! Wat een werk zeg, super fijn dat je dit zo doet. Ik wil even inhaken op week 16, deze foto is wel gewoon recht ( HIER even verduidelijkt met een paar rode streepjes :D )
Week 18 ben ik met je eens dat had inderdaad mooier geweest.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:16

Bedankt voor alle feedback!

Over de feedback van 'een hoofdstel staat chiquer' ben ik het zeker mee eens. Alleen is het een 3 jarig paard en kent nog geen hoofdstel. Hield dus een beetje op in dat verhaal.
Dit komt net weer terug in het volgende verhaal, mijn week 20. Het halster.. Had liever zonder, maar dit is hetzelfde 3 jarige paard. Staat dus nog niet zonder halster op het land.
Het nabewerken in deze foto is meer wat getest, van alles geprobeerd en op zich vind ik dit effect persoonlijk wel heel leuk :)

Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:19

- Cioccolato: leuke foto! Heb er eigenlijk geen opmerking bij, misschien had ik hem enkel nog een tik lichter willen zien, vooral het hoofd van het paard dan. Maar dat is detail :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:30

Bedankt iedereen voor de feedback! Respect voor alle tijd die jullie er in steken!

Ik plaatst deze week denk ik een reeksje, ik heb nog zitten twijfelen maar vind deze toch het leukste :-)

Afbeelding

Volledige grootte: https://flic.kr/p/sDpBo9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 17:21

Die is zeker erg leuk KM! :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:01

Week 19: Zie dat ie toch weer wat verscherping heeft meegepakt door flickr, de originele versie is softer :j
Afbeelding

Week 20:
Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:53

Mijn week 20:
Afbeelding

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 18:54

Week 20
Afbeelding

Vind het zelf jammer dat de snorharen er niet helemaal op staan aan de ene kant maar ik stoor me er niet echt aan.
Hij heeft ook van die enorme dingen :+

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:27

Mariett Mooie foto. Vind der bloes boven in een beetje raar zitten, maar voor de rest niets aan toe te voegen.

Suuszels Mooie foto, leuke compositie. Hij valt hier op mijn computer aan de rechterkant wel behoorlijk weg. Zie het rechter oog bijvoorbeeld niet meer. Is dit expres gedaan? Verder niets aan toe te voegen.

Cioccolato Mooie foto, vind de sfeer ook mooi. Wel stoor ik mij aan het vieze achterbeen, had dit even weg geshopt. Verder niets aan toe te voegen.

k_m Mooie reeks, niets aan toe te voegen.

Murthul Mooie foto's. Week 19 vind ik erg mooie kleuren hebben, had misschien een tikkeltje lichter gemogen. Week 20 vind ik een beetje lastig kijken, denk doordat er zo veel body te zien is. Mooier was geweest om de kat wat mer rechts in het beeld te houden en iets meer ruimte aan de linkerkant.

MarijeR Mooie foto, niets aan toe te voegen.

Maaaarije Mooie foto. Ik stoor mij helemaal niet aan de snorharen. Wel vind ik de kleuren wat hard.

Mijn week 20 + nieuw logo! De website is nog niet online, word druk aan gewerkt. :)
Meer foto's: [FK] [FOTO] Project Horoscoop: Part 3 ''Boogschutter''
Afbeelding

Hoe zetten jullie trouwens je foto's hier neer via flickr? Als ik de direct link pakt zet bokt hem automatisch in een url link.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 21:55

Mijn week 20

Afbeelding

Voor mij het mooiste beeld wat ik van mijn paardje kan zien, met het neusje in het gras :)