Oude foto, onscherp helaas...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik zou hem misschien nog een tik lichter gemaakt hebben. Maar ik denk dat dit persoonlijke smaak is.
mooi scherp, misschien is de hond enkel een beetje te centraal geplaatst.
Ik vind dat je de ogen er mooi laat uitkomen, en toch is er iets in de bewerking (denk ik) dat mij stoort. Maar de uitdrukking van het meisje maakt dat eigenlijk helemaal goed 

mooie zwart/witomzetting. Maar is ie helemaal scherp?

ik had de foto misschien uit een iets lager standpunt genomen, zodat er aan de bovenkant minder overschot is. Geen slechte foto 

jammer van de felle witte lucht, maar ik begrijp dat dit niet evident is.
Misschien had ik je diafragma nog iets kleiner gemaakt zodat de bloem nog iets scherper was.
Mooie, scherpe foto. Ik had hem misschien iets anders gekaderd/gecropt.

Klik, foto's van dit jaar joeluna schreef:Wat komen er toch weer gave foto's voorbij, echt super!![]()
En super bedankt voor de feedback iedereen, ik ga me er binnenkort ook weer eens aan wagen![]()
Zou het stom zijn om een fotografie pagina op facebook te maken ook al fotografeer ik nog maar een jaartje? Ik ben benieuwd hoe anderen daar tegenaan kijken.Klik, foto's van dit jaar

niets aan toe te voegen.

Is er een kleine waas rond de ogen? (Door glas gefotografeerd?)

tip voor de volgende keer: misschien uit een iets lager standpunt nemen.
knap gedaan.
Hij lijkt niet 100% scherp.

Mooi scherp.
Ik vind het jammer dat hij zo krap is uitgesneden.
bij mij komt ie alleen erg groen en oranje over.

Het was een leuke ontspanning tussendoor. Ik ga proberen om dit weer vaker te doen. Ik wil zeker niet bot overkomen in mijn feedback, ik geef gewoon eerlijk weer hoe ik me voel bij de foto
joeluna schreef:Wat komen er toch weer gave foto's voorbij, echt super!![]()
En super bedankt voor de feedback iedereen, ik ga me er binnenkort ook weer eens aan wagen![]()
Zou het stom zijn om een fotografie pagina op facebook te maken ook al fotografeer ik nog maar een jaartje? Ik ben benieuwd hoe anderen daar tegenaan kijken.Klik, foto's van dit jaar
ik heb mijn fb pagina na mijn eerste foto meeting opgezet, fotografeerde toen ongeveer een half jaar..
) joeluna schreef:Wat komen er toch weer gave foto's voorbij, echt super!![]()

Ik vind het zelf ook wel een aangenaam beeld, misschien had ik hem nog iets ruimer genomen.

is dat rook waarmee gewerkt is?
misschien niet helemaal scherp?
Leuk om zo iedereen zijn foto's te bekijken! Iedereen is echt goed bezig