Zou iemand voor mij een collage willen maken ?
Met de tekst; Peppertree, you're always in my heart óf Peppertree, you're always on my mind.
Hieronder staan de foto's die ik er graag in zou willen hebben

Echt heel erg bedankt, als je het wilt doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SharOn_gOldy schreef:heeJ..een vriendin van mij is zaterdag jarig en het lijkt me wel leuk om haar een kaart te geven met onze pony's erop..
Dit is de foto.. en dat er dan bij die bruine pony zo'n praatwolkje komt te staan met : *JeeJ* Tis Feest bij Sonja!!
en dan gewoon boven aan de foto: Gefeliciteerd Sonja!! en dan een leuke achtergrond..maak er maar wat moois van!! alvast bedankt!! groetjes sharon
*Snappen jullie wat ik bedoel..?
Sapphire schreef:
deze heeft Le0niie heel mooi voor mij bewerkt in dit topic, maar zou er iemand nog iets bij kunnen maken voor op een kerstkaart? ik had er eerst zelf iets bij gemaakt maar dat was toch niet zo mooi![]()
mischien dat iemand er een leuk kerstrandje omheen kan maken en merry christmas oid er op kan schrijven
alvast heel erg bedankt!
Sapphire schreef:Sapphire schreef:
deze heeft Le0niie heel mooi voor mij bewerkt in dit topic, maar zou er iemand nog iets bij kunnen maken voor op een kerstkaart? ik had er eerst zelf iets bij gemaakt maar dat was toch niet zo mooi![]()
mischien dat iemand er een leuk kerstrandje omheen kan maken en merry christmas oid er op kan schrijven
alvast heel erg bedankt!
aub zo snel mogelijkdan kunne we ze nog laten afdrukken als kerstkaart
fury_berber schreef:Wie weet waarom bij deze foto (hieronder) het oor van het paard niet mee gaat? (oftewel, ook doorzichtig wordt)? En hoe kan je dat voorkomen?![]()
Gilraen schreef:Kan iemand deze foto's voor mij oplichten? Is mijn lievelingspaard die verkocht wordt.
=xxx= Emma
http://img.photobucket.com/albums/v650/ ... .jpg[/img]
http://img.photobucket.com/albums/v650/ ... .jpg[/img]
Tatariki schreef:
SharOn_gOldy schreef:SharOn_gOldy schreef:heeJ..een vriendin van mij is zaterdag jarig en het lijkt me wel leuk om haar een kaart te geven met onze pony's erop..
Dit is de foto.. en dat er dan bij die bruine pony zo'n praatwolkje komt te staan met : *JeeJ* Tis Feest bij Sonja!!
en dan gewoon boven aan de foto: Gefeliciteerd Sonja!! en dan een leuke achtergrond..maak er maar wat moois van!! alvast bedankt!! groetjes sharon
*Snappen jullie wat ik bedoel..?
Wil iemand dit voor zaterdag maken?
Citaat:mss heb je het perongelijk gewist da deeltje??
open de foto eens opnieuw en probeer nog eens ..
anders zou ik het ook niet weten
hopelijk lukt het
heb je dat met alle foto's?
en misschienis het makkelijker als je even meld welk programma je gebruikt (kan iemand je mss helpen )