Dank je, ik was nog vergeten dat aan te passen. Heb nu de foto vervangen
Killyenn
Geplaatst: 11-05-15 20:30
Week 19
Weer eentje van een paar weken terug, wel pas net bewerkt. Lig nog steeds voornamelijk in bed maar wordt langzaam beter. Helaas geen tijd gehad voor foto's. Herstel gaat langzamer dan verwacht
S_imonee
Geplaatst: 11-05-15 20:31
Vervolg week 19 Kanzi Wat lief van de reiger Mooie foto! GerdjeHoran Wat een scheetje! Louiisaa Mooie foto! ponyaddicted week 18: Leuke foto! week 19: Mooi! Het hoofd van de kip is mooi scherp SternPhoto Mooi! Dat koppie! IsaCalixa Mooie foto! taarss Gaaf! showteam Wat ontzettend leuk! Knap gedaan! k_m Mooie foto! Vind het wel jammer dat de voeten afgesneden zijn, ik had het dan liever helemaal compleet gezien Asselruiter Leuke foto! Dandy200 Heel mooi! Ik heb er een tijdje naar zitten kijken en volgens mij is hij een heel klein beetje schuin, maar ook ik weet het niet zeker. Hoe langer ik kijk, hoe meer ik erover ga twijfelen haha. binky Mooie foto! Wat een prachtige ogen heeft dat meisje! Daar zou je toch bijna jaloers op worden haha. En die blik.. ja.. echt een eigenwijsje! Brechtjee Wat balen van je camera! Ik vind de foto wel mooi, maar had hem denk ik nog ietsjes lichter gezien. Mooie scherpte diepte! horserider22 Leuke foto. Ik heb alleen het idee dat hij niet helemaal scherp is. Racheel Mooie foto! Tivara Wow! Mooi! Prachtig landschap! Agossie Mooie foto! En een prachtig model heb je zeker! Fem Gefeliciteerd met je nieuwe aankopen! Mooie eerste foto! Sodeletuut Leuke foto! Verosjaak Smelt! Mooie foto! Hanna_94 Mooie foto! Wendy1987 Mooie foto! Jespri Gaaf! Jolandaa_ Mooie foto! En een hele fijne vakantie. Je maakt mij echt niet jaloers of zo... joeluna Mooie foto! Wat compositie betreft kan ik niet zoveel over zeggen. Bij dit soort foto's vind ik dat ook lastig. Prima_Donna Mooie foto! Tigress/u] Mooi! [u]_Patriciaa Mooie foto! Ik heb wel het idee dat de horizon niet helemaal recht is. Het kasteel staat een klein beetje schuin. Ingvild Mooie foto! quartel Brr, hier krijg ik echt kippenvel van! (als die hier een keer in het bos zou zitten.. iieehh) Gave foto! goriginal Mooie foto! Koppie mooi scherp Astor Mooie foto! MyHu Cute! Leuke foto! elle108030 Hoe kun je dit nou vergeten?! Week 17: Mooie liefdevol beeld Week 18: Mooie foto! crazy_horses Gave foto! Anouska15 Mooie foto! Ik vind alleen de uitsnede een klein beetje aan de krappe kant. Vooral bij de neus. rosslover Leuke foto. Ik heb alleen het idee dat het gezicht van de dame niet helemaal scherp is. Marit Mooie foto! MarijeR Wat een leuke! Dat koppie, haha. Prachtig! Deetjeeuh Oeh gaaf! Wat een uitzicht. Ik verlang nu echt naar mijn vakantie naar Oostenrijk! it_is_me Mooie foto! _Elke Mooie foto. Qua positie van het hoofd had ik toch voor een andere gekozen. Het is nu net of hij heel erg in de krul loopt. Dat kan een moment opname zijn, maar ik ben niet zo fan van deze houding. De positie van de benen vind ik wel mooi! Sanne_com Gave foto! Wat een prachtpaard! En die spieren! Magda_90 Leuke foto! Alleen het idee dat hij niet helemaal scherp is. XiiaaooNaa Wat een mooie! monbyou Mooie foto! WiancaR Mooie foto! Marjoow Mooie foto! Eline91 Mooie foto! Balen dat je paard nog steeds ziek is... ismy Mooie foto! LinSa Goed gelukt! Jammer dat het waaide. Ik had hetzelfde effect met mijn uitprobeersel. Heavenslove Gave foto! billionache Leuke foto! SternPhoto Je had toch al een week 19 ingeleverd? Die van de beagle? Suuzels Gave foto! Ylvy Week 18: Mooie foto. Week 19: Heel leuk! Heb hardop moeten lachen, die kreeg ff de volle laag Calice Mooi manneke! Hoe gaat het nu met jou en zoon? SharonPlugge' Mooie foto! TeSzZz Gave foto! Ash_ Leuke foto! Mooi scherp! Joysiee Leuke foto! 70D hele goede keus! Ik heb nog steeds geen spijt van die aankoop (En dat ga ik ook niet meer krijgen hihi ) Jessica_1998 Leuke foto. CrazyIris Mooie foto! Kan helaas je vraag niet beantwoorden.. Eskegirl Leuke foto! JewEmm Mooie foto! tesseke Mooie foto! Goed voor de eerste keer! NESCAFE Mooie actie foto! Cioccolato Leuke foto! Ooit wil het wel! Oefenen, oefenen, oefenen!
JewEmm: Bedankt voor de feedback op week 16 & 17!
Zo nog net even alles kunnen doen voor ik weg moet!
Pff... Had ik maar tijd.. kon ik tenminste fb geven..
hilly200
Geplaatst: 11-05-15 20:43
Echt stuk voor stuk kunstwerkjes die ik voorbij zie komen! Deze week zat ik nogal in twijfel over welke ik zou plaatsen, mega veel foto's gemaakt maar geen enkele met 'het' gevoel. Maja moet wel een keuze maken dus eentje van de bevrijdingsrit die bij ons in de provincie gehouden werd met oude veteranen. Heel indrukwekkend en tof om te zien .
Ik heb vorig weekend een fotoshoot gehad met eigenaresse van mijn verzorgpaardjes! En ze zijn zo leuk samen en ik ben blij met het resultaat!
Week 19
Gub
Geplaatst: 11-05-15 21:02
Week 19
Heel erg bedankt voor alle feedback op mijn vorige foto's!
jilinda
Geplaatst: 11-05-15 21:03
week 19 Ik ben beslist niet tevreden, maar ik ben er niet aan toe gekomen om nog andere foto's te maken. Hij is volgens mij ondanks de ruis wel scherp, maar niet op het juiste punt en dat vind ik erg jammer...
Revanches
Geplaatst: 11-05-15 21:10
Mijn POTW
Robin_Rikkie
Geplaatst: 11-05-15 21:21
Gave foto's komen er weer voor bij! Iedereen ook weer bedankt voor de feedback, helaas zelf te weinig tijd om ook feedback te geven..
Eindelijk weer eens een nieuwe foto, niks aan bewerkt behalve oog iets oplichten en gecropt
Mensen, ik was helemaal vergeten dat het maandag was! Zo na mijn eerste werkdag sinds 2,5 jaar... Ik ga nu aan de lijst beginnen, maar red het niet voor 22:00 uur.
Maaaarije
Geplaatst: 11-05-15 21:27
Hij wil nu uploaden via Flickr, dus dan maar via Bokt-upload helaas..
Week 19.
Komen prachtige foto's voorbij, helaas al bijna geen tijd om foto's te maken, laat staan feedback geven. Hoop dat ik dat binnenkort weer kan oppakken.