Ik denk dat ik zo aan de feed back ga!
Leuk! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk!
Enne eef, dat had ik helemaal niet gezien. Thanks!

straalina schreef:Wauw wat een prachtige foto's allemaal! Ik ben net op dit topic gestuit, vind het een erg leuk concept!![]()
Als ik het goed begrijp kan ik niet meer mee doen, op kan ik gewoon inpikken? Komt er volgend jaar weer een nieuw topic?
)
Ik ga proberen elke week iets te plaatsen. Ik 15 en helemaal niet provisioneel ofzo, ik fotografeer gewoon voor de fun maar probeer wel steeds betere en mooiere foto's te maken
, gelukkig nieuwe voeding erin gedaan vanmorgen en warempel hij is herrezen

nog niet helemaal goed maar leuk om mee te experimenteren! 

Jis_ schreef:
Ik stond achter op de trein (was zo een speciale trein waar er plaats voorzien was om achter op te staan) en dan gewoon wachten tot ie op snelheid was en dan camera naar beneden gehouden (over de reling) en proberen maar. Had zelf ook niet gedacht dat dit een leuk beeld zou worden, dus ben blij met de positieve feedback
Dit vind ik nu een mooie foto. Het lijkt niets bijzonders, maar toch mooi kleuren, scherpte, belichting en hij boeit! Alleen zou ik hem volgende keer recht genomen hebben. Ik denk dat ik dat iets mooier zou vinden.
Helaas vind ik hier de houding van de pony niet zo mooi en hij staat heel centraal. Ik houd meer van niet centraal, maar net erbuiten. Ik zou dus meer ruimte boven een links hebben gekozen.
(ik denk weg van de camera…) De belichting is hier prachtig en je hebt het hele hoofd mooi uitgelicht. Persoonlijk zo ik misschien de boom of struik onder het hoofd iets kleiner gemaakt hebben.
Bokeh is perfect, het hele paard is scherp en de achtergrond mooi wazig maar wel met een heel mooi contrast. Ja, mooie foto.
Jammer dat je timing nèt (maar dan ook echt nèt) off is… een tikkie eerder was net iets mooier geweest. En hij is net uit het lood voor mijn gevoel. Ook zou ik links meer ruimte gehouden hebben en rechts iets minder.
)
Ook deze foto lijkt iets scheef te zijn. LIJKT, want als ik naar de gebouwen kijk, is hij wel degelijk horizontaal. Prachtige kleuren, mooie belichting en hele mooie scherpte. Ik weet uit ervaring dat dat heel moeilijk is, helemaal vanaf de Staten Island Ferry.

De compositie vind ik heel mooi, anders, maar mooi. Wel zou ik volgende keer het vuile oog van de Fjord even “schoonmaken” en wat vliegen “wegjagen”.
Ik wilde bijna zeggen “je moet wel die zwarte haar even wegshoppen die op haar gezicht zit” maar het bleek met blazen al te zijn opgelost.
Ik dènk hangmatten in een oud schip. Misschien zou ik hem iets lichter met een tikkie hoger contrast nog boeiender vinden. Ik blijf er wel naar kijken. 

)