[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 21:14

Ach, zo schrijft iedereen de naam van mijn hond verkeerd, terwijl dat toch de meest gemakkelijke manier van spellen is... Het is gewoon "Mik" of "Mikkie"...

Ik denk dat ik zo aan de feed back ga! :)) Leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:30

Bedankt Kim en Evi voor de feedback! :D Enne eef, dat had ik helemaal niet gezien. Thanks! :')

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:44

Allemaal graag gedaan maar mijn naam is kelly haha!

straalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:50

Wauw wat een prachtige foto's allemaal! Ik ben net op dit topic gestuit, vind het een erg leuk concept! :)
Als ik het goed begrijp kan ik niet meer mee doen, op kan ik gewoon inpikken? Komt er volgend jaar weer een nieuw topic? :D

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:59

Bedankt voor de feedback :)

Hier is mijn week 30 alvast, hoop dat ik de volgende ook red...:

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 22:05

straalina schreef:
Wauw wat een prachtige foto's allemaal! Ik ben net op dit topic gestuit, vind het een erg leuk concept! :)
Als ik het goed begrijp kan ik niet meer mee doen, op kan ik gewoon inpikken? Komt er volgend jaar weer een nieuw topic? :D

Natuurlijk kun je nog gewoon meedoen! Maar we verzoeken wel dat je trouw elke week een foto plaatst en je moet tegen kritiek kunnen. (opbouwend, hoor! :D )

Welkom!

Wat er volgend jaar gaat gebeuren, zien we wel tegen de tijd dat het bijna zo ver is, maar ik gok dat ik doorga met het topic. :j

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 22:08

Feedback geven daar heb ik de tijd niet voor vanwege stage.. En heb waarschijnlijk mijn hand gebroken dus foto's maken gaat ook lastig op dit moment zucht...

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 10:11

Deze keer niet te laat hoor! :D
Week 30.
Afbeelding

Ik weet zelf nog niet zo goed of ik hem nu wel of niet geslaagd vind... Ik denk dat hij iets te fel is van kleuren, en dat de ogen van zowel model als hond wegvallen...

straalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 13:03

Top dat ik nog kan meedoen :D Ik ga proberen elke week iets te plaatsen. Ik 15 en helemaal niet provisioneel ofzo, ik fotografeer gewoon voor de fun maar probeer wel steeds betere en mooiere foto's te maken :)
Een half jaar geleden heb een mijn eerste reflexcamera, een Nikon 3100 aangeschaft met de standaardlens 18 - 55 mm.

Hopelijk leer ik hier veel bij en kan ik dit volhouden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:02

Wauw leuke foto ismy!

Ik hoop straks nog een week 30 te kunnen plaatsen, de computer was deze week overleden ;( , gelukkig nieuwe voeding erin gedaan vanmorgen en warempel hij is herrezen *\o/*

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 14:05

Week 30:
Afbeelding

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:16

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:48

Bedankt voor de feedback! De achtergrond heb ik een beetje bewerkt ja, maar vooral hooglichten toevoegen en witte tinten en toen nog een paar kleine dingen weggewerkt maar ik heb niet de pauw uitgeknipt. Dit was het origineel:
http://i61.photobucket.com/albums/h68/s ... C01679.jpg

Mijn foto van de week, ben hier erg blij mee!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 17:55

Mooi zeg!

Mijn week 30, foto is niet zoals normaal gemaakt met mijn canon 1100D maar met gewoon een nikon compactcamera vanaf mijn paard rond 6 uur s'ochtens op het aekingerzand in appelscha :)

Afbeelding

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 18:51

Geen tijd gehad om foto's te maken deze week, dus maar een foto van vorige week :)

Afbeelding

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 19:54

zo hierbij mijn foto van week 30 alweer, de tijd gaat hard.
deze week hoop ik ook even feedback te geven, zo druk de laatste tijd.

helaas zit ik op de camping zonder photoshop, dus even logo geschreven haha.
Buurhond in volle snelheid op de soesterduinen.
Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:57

Dank je wel k_m voor je feedback, Heerlijke plek voor de paarden. :j

Eviii_x ook bedankt....Vind het bij deze foto niet storend en zelfs wel mooi. Als hij geen halster om had gehad zou ik het hek wel hebben weggehaald. :)

Hier wel het hekwerk weggehaald...
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 2813_o.jpg

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 21:32

Mijn week 30. Bewerkt met een tutorial van Marit :D nog niet helemaal goed maar leuk om mee te experimenteren! :)

Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:12

Agossie verzamelt hier
Leuk gedaan en een mooi geheel, zouden wat dingen uit beeld mogen paal en het metaal links achter de ruiters, vos rechts een klein beetje in beeld vind ik op zich niet storend.

Asselruiter
Gaaf, hoe heb je dat gedaan?

Bellatrix verzamelt hier
Mooi silhouet, mis wel en beetje de contouren van de neus van het paard.

binky
Leuk al die kleuren, foto had van mij recht mogen zijn.

Blarhiminn
Heel mooi, prachtig licht, valt mooi op het model, model had van mij er wel wat dichterbij op mogen staan.

calice
Heel mooi! Fijne kleuren.

C_estmoi
Mooie scherpte. Als de kat in de camera had gekeken was het een sterkere foto geweest denk ik nu valt hij naar mijn idee door gelijke kleuren wat weg in de achtergrond.

CrazyIris
Zonder de boom was hij denk ik mooier geworden.

Deetjeeuh
Mooie foto!

Djura99 verzamelt hier
Het stoort me dat de foto scheef is, verder een leuke moment opname.

Dshots
Schattig, erg leuke en mooie foto, mag boven ietsje meer ruimte hebben.

Eviii_x
Mooie actie foto! Mooie achtergrond.
faatxhorse
Wordt een beetje in de war gebracht door deze foto en weet niet of dat in positieve zin is, heb je hem schuin genomen? Wel mooi qua kleur en super mooie diepte zit er in.

Fenneeee
Heel mooi, prachtig die achtergrond er ij, was zeker niet mogelijk iets te zakken met je camera? Was nog wat mooier geweest denk ik.

Gub verzamelt hier
Super foto, gaaf moment!

HeavensLove verzamelt hier
Heel mooi!

Irene96 verzamelt hier
Heel mooi, prachtige lucht.

ismy
Gave foto!

Jessica_1998
Jammer van de riem, ook had ik voor een andere achtergrond gekozen.

JewEmm verzamelt hier
Heel gaaf!

jilinda
Mooie kleuren, fijne foto om naar te kijken.

Joey
Prachtig! .....Ik hou van warme tinten maar deze koele tinten misstaan hier zeker niet.

Joeluna
Leuke foto, jammer dat de foto wat krap is.

Jolandaa_
Mooi, zag wel graag wat meer ruimte links.

k_m
Gaaf! Je hebt de snelheid goed vast weten te leggen, iets meer ruimte rechts was denk ik mooier geweest.

kani_ejj
Niet helemaal mijn smaak, sorry. Wel knap gedaan.

_Kiki_ verzamelt hier
Heel leuk!...een momentje later en de man achteraan had ook een hoofd gehad en dat had de foto nog mooier gemaakt.

Morgen de andere helft. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:14

Dankjewel! :D

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:27

Dank je wel :)
Klopt ti's een gewaagd ding. Ouders vonden het erg mooi en wilde dit

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:32

Jis_ schreef:
Asselruiter
Gaaf, hoe heb je dat gedaan?

Dank je Jis :) Ik stond achter op de trein (was zo een speciale trein waar er plaats voorzien was om achter op te staan) en dan gewoon wachten tot ie op snelheid was en dan camera naar beneden gehouden (over de reling) en proberen maar. Had zelf ook niet gedacht dat dit een leuk beeld zou worden, dus ben blij met de positieve feedback :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-14 22:43

De feedback voor week 29 - 2014:

Ik ga de foto’s bekijken zoals ik ze zie, zonder beschrijving of uitleg van de fotograaf. Ik ga mijn best doen opbouwende commentaar te geven.

Agossie – Wat een prachtige foto! Schitterend scherp, belichting helemaal perfect, iedereen staat er… oh wacht… dat is mijn eigen foto… :P

Asselruiter – Bijzondere foto! Je ziet de beweging van het spoor, de snelheid. Mooi ook dat koppelstuk in focus genomen. Misschien zou ik het kabeltje/kettinkje boven in de rechterhoek wel even hebben weggewerkt, dat leidt nu wat af.

Bellatrix – Mooie kleuren en mooie belichting, mooie compositie en mooie scherpte! De positie zou ik iets anders gekozen hebben. En, sorry als het niet vriendelijk klinkt, ik zou de ruiter gevraagd hebben de bril af te zetten om het silhouet wat mooier te maken (ik ben zelf brildragend, dus neem het alsjeblieft niet als belediging). Ook vind ik het jammer dat de neus van het paard net “in de struiken” valt. Dit neemt een mooi deel van het silhouet weg. Ook had ik liever gezien dat de zon volledig achter het paardenhoofd was.

binky – Je foto is in ieder geval schoon! :D Dit vind ik nu een mooie foto. Het lijkt niets bijzonders, maar toch mooi kleuren, scherpte, belichting en hij boeit! Alleen zou ik hem volgende keer recht genomen hebben. Ik denk dat ik dat iets mooier zou vinden. :j

SharonPlugge – Heel mooi hoe je het licht hebt weten te pakken tussen de bomen door. Paar dingetjes om misschien volgende keer op te letten. Het gezicht van het model is bijna niet zichtbaar, je had eventueel kunnen flitsen (met flashgun, niet de standaard flits van je camera) of een reflector kunnen gebruiken en de foto is scheef. Persoonlijk zou ik hem iets hebben recht getrokken. De compositie vind ik wel zeker mooi, met die door de zon verlichte bloemen ervoor.

Bumblehorse – Leuke pony, mooie kleur! De foto is mooi scherp en de belichting is fantastisch, maar dat ben ik wel van jou gewend. :D Helaas vind ik hier de houding van de pony niet zo mooi en hij staat heel centraal. Ik houd meer van niet centraal, maar net erbuiten. Ik zou dus meer ruimte boven een links hebben gekozen.

calice – Wat een bijzondere foto! Ik heb ook je topic gezien en moet zeggen dat er één foto bij zat die ik persoonlijk mooier vond, maar dat neemt niet weg dat dit een hele mooie foto is. De foto is heel mooi qua belichting, scherpte en compositie. Ik zou misschien wel die groene tak linksboven hebben weggewerkt. Die leidt nu de aandacht wat af.

C_estmoi – Mooi scherp op het voorste oog! Hij had van mij iets anders uitgesneden mogen worden en iets meer contrast. Schitterende kat met prachtige blik, die je heel goed hebt weten te vangen.

CrazyIris – Mooi!! Jammer dat je door die boom niet iets meer van links kon afsnijden, maar het geeft ook wel weer een mooi contrast zo. Leuke vraag is: Kijkt het paard naar de camera of juist weg van de camera? :D (ik denk weg van de camera…) De belichting is hier prachtig en je hebt het hele hoofd mooi uitgelicht. Persoonlijk zo ik misschien de boom of struik onder het hoofd iets kleiner gemaakt hebben.

Deetjeeuh – Weinig op aan te merken! Gewoon een hele mooie foto. Jammer dat de zon niet scheen, want ik denk dat hij dan nog meer had uitgesprongen. Compositie zou ik precies andersom willen zien, voor mijn gevoel. Dus minder ruimte aan de linkerkant en meer aan de rechterkant. En… de vlieg onder het oog even wegshoppen… := Bokeh is perfect, het hele paard is scherp en de achtergrond mooi wazig maar wel met een heel mooi contrast. Ja, mooie foto.

Djura99 – Leuke, kleurrijke, vrolijke foto! Mooie belicht. Pony is mooi scherp en ruiter helemaal happy! :D Jammer dat je timing nèt (maar dan ook echt nèt) off is… een tikkie eerder was net iets mooier geweest. En hij is net uit het lood voor mijn gevoel. Ook zou ik links meer ruimte gehouden hebben en rechts iets minder.

Dshots – Het énige dat ik misschien iets anders gedaan zou willen zien, is de uitsnede… Hond en mand staan nu precies in het midden. Persoonlijk zou ik het mooier vinden als het onderwerp niet in het midden staat. Verder dus echt niets op aan te merken. +:)+

Eviii_x – Prachtige foto! Misschien volgende keer kijken of je hem iets uit het midden kan halen. Maar verder, mooie timing, mooi scherp, mooie bokeh, mooie belichting. Gewoon mooi! Jammer dat nèt dat ene oortje naar achteren staat… :=

faatxhorse – Ik vind deze foto zeker wat hebben! Alleen jammer dat je hem zo gedraaid hebt. Kleuren vind ik schitterend gedaan! Echt een mooie foto, apart, mooie uitsnede, mooie belichting, mooie uitdrukking bij het paard. Mooi!

Fenneeee – Mooie foto! Mooie scherpte, belichting en bokeh. Misschien zou ik iets meer been erop en boven minder lucht.

Gub – Mooi!! Heel mooi hoe je de haas hebt weten vast te leggen. Prachtig licht, mooi scherp en de compositie volgens het boekje! Schitterend! (alleen jammer dat er onder jouw foto een “Afbeelding die ook de moeite waard is” een is die niet voor kinderogen is bedoeld… -O- )

Hanna_94 – Prachtig… Niets aan toe te voegen. Klopt helemaal en boeit. Heel mooi!

HeavensLove – Hij lijkt iets scheef te zijn, maar dat is dan ook het enige min-puntje dat ik erover kan zeggen. Prachtige foto! Mooie compositie, mooie ruimte te pakken en toch kijk je meteen naar de twee paarden. Heel mooi!

Irene96 – New York… <3 Ook deze foto lijkt iets scheef te zijn. LIJKT, want als ik naar de gebouwen kijk, is hij wel degelijk horizontaal. Prachtige kleuren, mooie belichting en hele mooie scherpte. Ik weet uit ervaring dat dat heel moeilijk is, helemaal vanaf de Staten Island Ferry.

ismy – Och, wat heerlijk!! Ik ben gek op katten en helemaal kittens. Wat een prachtige blik heb je weten te pakken van deze klauteraar! Goed gelukte foto, niets op aan te merken.

Jessica_1998 – Wat ga jij vooruit met fotograferen, Jessica! Leuke foto! De hond is mooi scherp en je hebt heel mooi naar de achtergrond gekeken. Heel goed gedaan! Ik weet niet of je kunt bewerken thuis op de computer? Als dat kan, probeer de foto iets lichter te maken en de foto zo uit te snijden dat de hond nèt niet helemaal in het midden staat.

JewEmm – Hier heb ik gewoon helemaal niets op te zeggen. Prachtig!

jilinda – Jammer dat de achtergrond echt overbelicht is (de lucht), maar verder een schitterende foto waar ik niets op aan te merken heb. :D

Jis_ – ook weer een foto waar ik helemaal niets op aan te merken heb! Je ziet het paard genieten! Heerlijk!

Joey – Voor mijn gevoel is deze foto scheef. Verder prachtig doorzicht. Jammer dat het wat mistig was, maar dat geeft ook wel een hele mooie sfeer aan de foto. Je hebt de laaghangende wolken prachtig vastgelegd. Mooie kleuren en mooie belichting. Moeilijk fotograferen met dat licht, maar dat heb je goed gedaan!

Joeluna – Het eerste dat ik denk is: Aaaawwww… Wat een schatjes!! Volgende keer iets verder weg staan of uitzoomen. Jammer dat je nu net het neusje van de onderste en de oortjes van de bovenste eraf hebt “gesneden”. Ook volgende keer op de achtergrond letten. Mooi zachte foto wat de kittens nog liever laat zijn.

Jolandaa_ – Er zullen mensen zijn die vallen over de stofwolk achter de kar. Ik niet. Er komt zo’n mega kracht voorbij dat het opwaaiende stof juist heel veel daarover zegt. Wel heel jammer dat je nèt een randje hoef mist en ik zou hem iets lichter maken met wat hoger contrast. Timing en compositie zijn geweldig!

k_m – Mooi meegetrokken!!! Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dit is. Ja, hij is scheef, en ja, de auto lijkt van het scherm te rijden, maar dit is zo moeilijk! En juist doordat hij scheef is en minder ruimte aan de voorkant, heb je meteen het gevoel dat hij heel hard gaat! (wat hij dus ook gaat). En tòch de chauffeur scherp hebben! Top foto!! +:)+

kani_ejj – Heel lief! Maar de foto lijkt erg bewerkt, of de jongedame staat voor een tekening of iets dergelijks. Jammer dat haar hand en vinger niet helemaal scherp is, maar verder een hele lieve foto! Ik ben heel benieuwd waar en hoe je die gemaakt hebt, want hij lijkt erg gephotoshopt.

_Kiki_ – Goede straatfoto! Ik had echter wel iets minder straat en het hoofd van die voorste wandelaar erop. Verder vind ik het mooi zwartwit, goede belichting en goed contrast. Ook de scherpte vind ik erg goed. Goed gelukte foto, dus.

kimberley23 – Mooie compositie en houding van schaap met lammetjes! Helaas vind ik de foto wat flets. Ik weet niet of dat een filter is of dat de foto zelf erg flets was en dat je het hebt geprobeerd te verhelpen. Het gras is namelijk erg groen ten opzichte van de schapen.

KletsKoekje – Wat een prachtige kat! Wat ik jammer vind is dat de achtergrond bijna dezelfde kleur heeft als de kat en dat de glijbaan er nog net op staat. Verder vind ik de compositie mooi, al had ik lieve meer van de kat gezien. Dus met pootjes. :)

laurajoy15 – Ik vind deze uitsnede niet zo geslaagd… Belichting is wel mooi en de bokeh ook, maar eerlijk gezegd vind ik deze foto qua compositie helemaal niets. Sorry…

Lizaa01 – De foto is correct, maar hij is niet zo boeiend. Belichting, scherpte en compositie is goed, maar hij is een beetje saai…

manonnevot – Oog is mooi scherp en je timing is goed! Ook de belichting en bokeh zijn uitstekend! Leuk hondje! Wat je zelf al zegt, ook ik had graag meer ruimte gezien aan de rechterkant. Leuke actiefoto vanuit een mooi punt genomen!

MarijeR – Jaaa… geweldige, superscherpe actiefoto! Goed gedaan! Echt helemaal niets op aan te merken! _/-\o_

Marit – De juiste foto gekozen! Inderdaad jammer van de gulp, maar ja, dat neemt niet weg dat de foto gewoon mooi is. Wel weer een filter er overheen, maar dat werkt op deze foto heel mooi. Wel vind ik het jammer dat het lijkt of de oog make-up is uitgelopen. Dat heeft niets met fotografie te maken, maar ik vind het wel jammer en toch iets afdoen op de foto. Het model is mooi, de foto is mooi en de compositie ook. Goede foto!

Marjoow – Ik ben heel benieuwd naar deze foto in kleur. :j De compositie vind ik heel mooi, anders, maar mooi. Wel zou ik volgende keer het vuile oog van de Fjord even “schoonmaken” en wat vliegen “wegjagen”.

Mb_foto – Leuke foto, maar hij lijkt niet heel scherp. Ook zou ik hem een stuk lichter hebben gemaakt en wat schaduwen verminderen. Contrast hoger. De compositie vind ik wel heel leuk, maar de timing nèt iets te vroeg. Paard kijkt heerlijk vrolijk en daar word ik vrolijk van!

monbyou – Schitterende compositie en wat is de vlinder mooi scherp. Jammer dat de linkervleugel nèt buiten de focus valt en dat hij nu wat onscherp is. Mooie bokeh en goede belichting! Mooie foto!

MyHu – Ik wéét dat je beter kan! Deze foto doet me niet zo veel. Sorry… De achtergrond is scherp, maar heiig. Het paard staat er niet helemaal op, is net in de schaduw en kijkt weg, waardoor het niet een boeiend geheel is. Jammer. Volgende keer zou ik iets verder van het paard gaan staan zodat je meer op de foto kan zetten, de zon in je rug en focus op het paard en wachten tot hij naar jou kijkt (even lokken of aandacht trekken). Ik zou zeker op letten dat het paar er of helemaal op staat, of vanaf midden rug en dan hoofd.

NatassJa – Niets op aan te merken… Prachtig! Mooie compositie, mooi model, mooi belichting en goede keus om hem kleur te houden. Jaloers… -O- Ik wilde bijna zeggen “je moet wel die zwarte haar even wegshoppen die op haar gezicht zit” maar het bleek met blazen al te zijn opgelost. :D

Nefertarie – De foto boeit me enorm, ik kan er naar blijven kijken, maar ik zie niet wat het is… :o Ik dènk hangmatten in een oud schip. Misschien zou ik hem iets lichter met een tikkie hoger contrast nog boeiender vinden. Ik blijf er wel naar kijken.

Racheel – Wat een mooi gemaakte foto!! Het klopt! Paard is mooi scherp, mooie bokeh, mooie compositie. Ja, heel mooi gevat! In de nabewerking zou ik persoonlijk toch de vliegen bij de ogen hebben weggewerkt en ik zou geprobeerd hebben de draadjes weg te werken. Die leiden nu wat af van het paard, die er juist zo geweldig op staat.

Revanches – Niets op aan te merken! Prachtig! Horizon lijkt wat scheef, maar aan de pony te zien staat hij wel in het lood. Mooie kleuren, mooie belichting, mooi scherp, mooie pose en geweldig hoe je het onderling vertrouwen hebt weten vast te leggen! Topfoto!

Robin_Rikkie – Wat ben jij gemeen… Ik houd niet van de zomer, maar wel van de winter. En op die hele warme dagen, snak ik helemaal naar een echte winter. Jij plaatst even een foto met een met rijp bedekt weiland! Hoe kun je me zo plagen!! De foto is prachtig. Mooi winters licht, mooie scherpte. Heel mooi sfeer plaatje.

Sanne_com – Mooi!! Mooie compositie, mooi licht, perfecte timing, maar helaas zijn de draadjes, het hek en het paaltje niet weg te werken. Als dat wel zou kunnen, zou hij echt aan de muur kunnen.

sdvfoto – Wat een krachtige en schitterende, alleszeggende foto. Emotie! Heel mooi! Liefde, troost, vertrouwen. Wel jammer dat de lijnen van jullie armen vervaagd zijn. Ik denk dat ik die scherp nog mooier had gevonden.

showteam – Een èchte Showteam foto!! Wat kan ik toch genieten van dat soort foto’s van jou. Prachtig genomen en prachtige modellen. Die kat van jou vindt ook alles best, hè… Niets op de foto aan te merken. Geweldig hoe jij je fantasie en je ideeën zo kan uitwerken.

Sodeletuut – Ja, ook weer zo mooi!! Top foto! Belichting, contrast en scherpte vind ik echt prachtig. Compositie is weer anders, maar dat maakt de foto voor mij heel sterk. Persoonlijk zou ik wel dat zwarte vlekje (ik denk een oud wondje?) hebben weggewerkt.

Suuszels – Heel mooi! Ik had deze gekozen over een andere foto… Mooi hoe je de kleuren van de pauw extra hebt laten uitkomen door de achtergrond wit te maken. Hij valt hierdoor prachtig op en je kunt niet anders dan de pauw helemaal gaan bestuderen. Mooi scherp, mooie kleuren, compositie is ook mooi en verrassend. Goeie plaat!

tesseke – Ik ben niet zo van de bloemenfoto’s maar deze spreekt! Prachtig! Niets op aan te merken. Schitterend hoe de druppels zo een scherp op de roos zitten. Schitterend van kleur, prachtige scherpte. Deze zou zo aan de muur kunnen.

Tinky12 – Geen topfoto, maar ik snap dat je dit wilde vastleggen. Mooi hoe het kleintje zo over het randje probeert te kijken. Ik weet hoe moeilijk dergelijke foto’s zijn en respect dat je het zo dichtbij hebt weten te halen. Ik hoop dat je vervolgfoto’s kunt maken en dan zien hoe ze zich ontwikkelen. :)

XiiaaooNaa – Op de gele bloem op de voorgrond na, een perfecte foto. Erg jammer dat die bloem net de aandacht weghaalt bij het paard. Voor mij zit hij echt in de weg. Verder is het paard prachtig vastgelegd. Mooie scherpte, belichting en compositie. Mooi attent paard!

Ylvy – Wat een lieve foto!! Paard is mooi scherp al lijkt de neus en de neusriem scherper dan het oog. Jammer dat de dame niet scherp is, maar dat geeft ook wel weer een diepte en sfeer aan de foto. Misschien proberen de hooglichten wat eruit te halen, zodat ook de maantop wat minder overbelicht lijkt. Leuk attent paard ook!

Yvank_ – Erg mooie houding, compositie en belichting. Ik ben heel benieuwd hoe deze foto zou zijn als je hem landscape had genomen. Nu vind ik boven iets te veel ruimte, maar veel kun je niet meer snijden (vandaar dus landscape). Hij lijkt net niet heel scherp, maar dat kan ook door het licht komen.

Jaaaaa!! Klaar!! :D *\o/* *\o/* *\o/*
Laatst bijgewerkt door Agossie op 27-07-14 23:17, in het totaal 2 keer bewerkt

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:47

Klopt met Photoshop.
Vondt m ook gemaakt maar kon m niet beter krijgen

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 22:49

Jeetje wat uitgebreid van iedereen! Toppie! Zal me er binnenkort weer eens aan wagen, nu eerst nog dingen regelen voor mijn opa's verjaardag (80 jaar :) )