Saskiaatje schreef:Kokomo schreef:Je kunt niuet instellen dat er gelijk een copyright teken op komt. Wel bestaat er een programma die dat met alle foto's kan doen. Dan kun je ook gelijk een tekst toevoegen en er eventueel een lijstje omheen zetten. Dat is het gratis programma "Bordermaker".
Te gek! Kan je dat op internet downloaden? Kan je daar ook een copyright maken, of?
Kan het namelijk wel door iemand laten maken, maar dan wordt het een plaatje en krijg ik niet alleen de tekst op de foto. Dan moet je zelf dat lettertype hebben, als je begrijpt wat ik bedoel? Is daar ook een bewerkingsprogramma voor?
Dan moet je even zoeken met Google. Hij is gratis te downloaden.
Liins schreef:Ik ben aan het sparen voor een Fuji finepix S5000..
wil hem tweedehands gaan kopen, en dan nadat ik genoeg geoefent heb met de camera, Fotoshoot's gaan doen voor heeeel weinig geld hier in de omgeving!
Is dit een goede camera hiervoor?
Je kunt de kwaliteit ook instellen. 100% is het hoogst en dan zou de foto dezelfde kwaliteit moeten hebben dan het origineel. Let wel op want je kunt ook het aantal pixels instellen. staat standaard op iets van 780x600. En dan krijge je een slechtere kwaliteit.