Een uitprobeersel. Vriendlief heeft heel wat keer heen en weer gereden. Het waaide erg hard en het was bij het strand, vandaar dat het statief wat bewoog, dit zie je terug aan de lichtjes op de achtergrond. Verder best tevreden.
Ik kan zo niet kiezen... Vanmiddag maar even ineminemutten!
Eline91
Geplaatst: 11-05-15 09:33
Snel even feedback Net toen ik bijna klaar was alles weg natuurlijk, kon ik gewoon herbeginnen
Valerie98 Veel beter zo, de kleuren zijn een stuk natuurlijker
showteam Ontzettend gave foto! Hoe heb je dat gedaan?
k_m Wat een leuk portret, heel gaaf sfeertje en erg interessant
Asselruiter Leuk gedaan zeg, heel fijne DoF en je hebt het model echt leuk vastgelegd Ze springt er echt heel mooi uit
Dandy200 Erg gave sfeer, fijne compositie! Knap gedaan hoor!
binky Erg bijzondere foto, de eigenwijsheid spat er wel vanaf Leuk gedaan!
Brechtjee Hij lijkt net een beetje onderbelicht, maar verder wel een leuke foto hoor! Wat is er aan de hand met je camera?
horserider22 Leuk gedaan Ik had persoonlijk misschien voor een egaal (wit?) oppervlak gekozen, maar je hebt de bloem heel erg knap vastgelegd
Racheel Erg gave foto, leuk gedaan hoor! Van het gepuzzel is niks te zien trouwens, je compositie lijkt erg fijn
Tivara Erg leuke foto, enorm gaaf perspectief en heerlijk sfeertje
Agossie Enorm geslaagde foto, heel sterke blik Mijn aandacht wordt er echt naartoe gezogen
Fem Je foto is mooi scherp in het oog, wat natuurlijk erg fijn is, maar ik ben absoluut geen fan van je nabewerking. Kan persoonlijk zijn natuurlijk, maar ik ben van mening dat het oog er in de originele foto voldoende zou uitspringen om de aandacht te trekken. Bij deze nabewerking krijg ik echt het gevoel dat het geheel niet klopt...
Sodeletuut Erg leuk zeg, leuk moment heb je vastgelegd! Heel gaaf gedaan!
Verosjaak Wat grappig dat hij niet wou stilzitten! maar ik vind je foto wel erg leuk gevonden hoor Fijne DoF en het hondje springt er mooi uit
Hanna_94 Erg gave actiefoto, fijne compositie! De kleuren lijken wat flets en het paard oogt niet helemaal zwart, is dat wat je bedoelt met de kleuren? Als je Photoshop of Lightroom hebt kan je het volgens mij heel eenvoudig oplossen met levels/curves en dan een black point selecteren in het paard
wendy1987 Erg gave foto's zeg, wat een fijne kleuren
Jespri Heel erg interessante foto, de uil lijkt me echt recht aan te staren Knap gedaan!
Jolandaa_ Je foto lijkt iets onderbelicht, maar verder is hij wel heel erg gaaf! Fijne DoF zeg
joeluna De maan zelf is heel goed gelukt, maar de compositie is niet zo speciaal Misschien was het leuker geweest als je de maan op het snijpunt van de 1/3 lijnen had gezet?
PrimaDonna_ Erg gave foto, bijzondere vogel zeg! De kleuren zijn er gaaf, alles groen en dan de rode snavel
Tigress Erg bijzonder moment, leuk gedaan!
_Patriciaa Wat een gave foto zeg, ik vind hem heel geslaagd! Sterke compositie, erg gaaf effect met de reflecties op het water, naar mijn gevoel is de foto echt af
Ingvild Erg leuk gedaan, fijne foto! Mooie DoF ook
quartel Wat een gaaf sfeertje zeg, erg bijzondere foto! Knap werk!
goriginal Erg fijne DoF, en het paard staat er heel fijn op Jammer alleen dat het hoofd van de ruiter eraf gevallen is
Astor Onzettend gave foto zeg, erg fijn sfeertje en het model straalt echt iets bijzonder uit
MyHu Leuke foto, fijne DoF ook alleen jammer dat de bovenkant van het hoofdje er nét niet op staat
elle108030 Erg fijn moment heb je vastgelegd in je week 17, maar ik had persoonlijk de compositie ruimer genomen. Week 18 vind ik dan weer heel erg geslaagd, het veulen lijkt er echt uit te springen
crazy_horses Ik weet niet wat et is, maar het is wel erg gaaf
Anouska15 Wat een leuke foto, erg gave tinker zeg
rosslover Leuk moment heb je daar vastgelegd Let er wel op als je in de zon fotografeert dat er niet te veel schaduw op de gezichten valt
Marit Leuke foto zeg, erg gave sfeer
MarijeR Wat een leuke foto, ik vind hem echt retegaaf! Knap hoe je dat vogeltje gefotografeerd hebt, erg fijne DoF ook
Deetjeeuh Wat een leuk sfeertje is daar uitgekomen zeg! Erg knap!
it_is_me Heel erg gaaf gedaan! De kleuren vullen elkaar erg mooi aan, je hebt een erg fijne DoF en de diagonale lijnen maken het geheel nog interessanter
_Elke Ik vind je foto anders best geslaagd hoor, ik had de compositie persoonlijk iets ruimer genomen maar verder heb ik geen opmerkingen
Sanne_com Wat een gave foto zeg, en het model is ook erg leuk
magda_90 Erg fijne foto, wat lief zeg Ik had 'm onderaan missschien wat meer gecropt, omdat hij nu net aan de knieën stopt, maar verder is de foto heel leuk
XiiaaooNaa Heel erg gave foto, knap hoe je dat moment vastgelegd hebt. Ik heb alleen het gevoel dat je kleuren niet 100% goed zitten, het wit in de kat lijkt een beetje geel. Je kan dat volgens mij echter erg makkelijk oplossen door een levels/curves layer te maken en een white point te selecteren
monbyou Erg leuke foto, sterke compositie en erg fijne DoF Jammer van het halster!
WiancaR Waauw, ontzettend geslaagde foto zeg! Fijne kleuren, de haf staat er erg leuk op en de reflectie in het water maakt je foto helemaal af Je DoF is ook erg mooi, genoeg maar niet te veel
Marjoow Erg fijne foto, leuk sfeertje ook! Ik had het model persoonlijk recht gezet, maar verder vind ik het een erg geslaagd geheel
ismy Wat gaaf gedaan zeg, echt heel leuk Knap hoe je zo'n bijzonder moment hebt weten vast te leggen
LinSa Erg leuk gedaan zeg, gaaf effect met die lichtjes
----------------------------- Reacties
ponyaddicted Fijn dat je met de feedback aan de slag gaat! Ik zou je op de achtergrond concenteren, want de kip zelf is eigenlijk wel erg goed
Mijn week 19 net wat krap links aan het pootje op de foto, maar het staat er nog net op ^^ zat met een vast objectief, en er stonden schapen in de weg links :p
S_imonee
Geplaatst: 11-05-15 11:07
Mijn week 19
Mijn vriend was gister jarig en was helemaal blij met de koffiemachine die hij van zijn ouders kreeg. (wat zullen wij lekkere koffie hebben in ons huisje straks! )
Vind het zelf een beetje een drukke foto (achtergrond) en jammer van de schaduw in het gezicht.. Deze week niet zo veel bijzondere foto's gemaakt.
billionache
Geplaatst: 11-05-15 13:11
WEEK 19
Best tevreden, ondanks de ruis (was dan ook binnen)