Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Toevallig had ik onverwacht een fotoreportage, ben ik opnieuw ziek, hebben we een verjaardag, moesten we naar Duitsland etc. Je zal zien als er eentje commentaar geeft volgt de rest ook echt wel.

Je krijgt er dus zeker wel wat voor terug. Maar als iedereen die instelling heeft, tja, dan komen we niet ver toch?
Snap prima wat je bedoeld. Maar soms is het nu eenmaal lastig om te weten hoe je week verloopt. Bij mij helaas vaak anders dan gepland.
k_m schreef:Week 30!
[ Afbeelding ]
Als niemand commentaar geeft ga ik mij er ook niet meer mee bezig houden.. Niet slecht bedoeld maar dan is mijn motivatie ook weer weg!
Leuke sfeer impressie, jammer dat de instructeur er zowat verveeld bijstaat wel!
Ogen komen er ook heel mooi uit!
Ik vind het jammer dat er geen echt centraal punt is in het landschap, ik zou kiezen om te focussen op bv één boom en dan proberen die centraal te houden!

.
k_m schreef:Asselruiter: Leuk bij je thema, dat was moving train geloof ik? Hoe heb je dit trouwens gedaan? Echt achterop een trein? Brr :p wel hele goede uitvoering!
Ik stond inderdaad achter op de trein, het is weliswaar geen gewone trein, er was ruimte voorzien om daar te staan.
k_m schreef:Eviii_x: Door de donkerdere achtergrond vervalt de linker kant van het paard op de foto een beetje, snap je wat ik bedoel? Jammer want ik vind het wapperende lange gras wel heel gaaf!