[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimberley23

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 19:48

Gave foto Carmen! Levi ligt er echt zo trots voor haha, gefeliciteerd!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 23:51

Gefeliciteerd nog sodeletuut

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 15:43

Week 30!

Afbeelding
Als niemand commentaar geeft ga ik mij er ook niet meer mee bezig houden.. Niet slecht bedoeld maar dan is mijn motivatie ook weer weg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 15:47

K_m, als iedereen zo gaat denken gebeurd het nooit he. ;) Toevallig had ik onverwacht een fotoreportage, ben ik opnieuw ziek, hebben we een verjaardag, moesten we naar Duitsland etc. Je zal zien als er eentje commentaar geeft volgt de rest ook echt wel.

Wat een instelling zeg... Pfoe, komt behoorlijk ondankbaar over.. Zo heb ik al meerdere keren commentaar gegeven, met anderen.. En jij?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 15:57

Ik heb elke week commentaar gegeven sinds ik meedoe, dus ik denk niet dat mij daar iets op valt te verwijten?
Ik vind het gewoon jammer dat ik de moeite zou doen en geen commentaar terug zou krijgen, waarvoor ik dit namelijk doe.

Misschien voor jou een foute instelling maar ik heb weinig zin om alles te beoordelen zonder iets terug te krijgen :-)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:04

Er wordt toch bijna elke week een lijst geplaatst, de ene week meer dan de andere week.
Wees blij dat je commentaar krijg, als je het zo graag wil, open dan lekker zelf een topic! :)

Verder, ik keek bij je berichten, en je hebt al sinds week 25 niks beoordeeld. Dus je moet nou niet zeggen dat je het trouw doet :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:08

Zoals ik het klein er bijgetypt staat bedoel ik dit helemaal niet fout. Jullie vatten het gewoon ondankbaar op terwijl ik het zo helemaal niet bedoel!

Ik kan idd een eigen topic openen, zoals ik nog al vaker deed, en waar ik dan geen één reactie op kreeg. Ik bedoel gewoon dat mij de motivatie ontbreekt om commentaar te posten, als nog niemand dat gedaan heeft. En dat bedoel ik zeker niet ondankbaar, maar als je zelf commentaar gekregen hebt, heb ik meer zin om het terug te doen!

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:10

Verder weet je ook dat het vakantie tijd, en niet iedereen tijd heeft om een hele foto lijst te beoordelen.
Verder ben ik ook slecht, want ik doe het ook zelden. Ik probeer wel 1 x in de maand, want dan zie ik voor mezelf ook voor deringen. Dit wil ik na de vakantie weer oppakken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:10

K_m, iedere week beoordeeld er wel iemand, en dat ben jij niet altijd. ;) Je krijgt er dus zeker wel wat voor terug. Maar als iedereen die instelling heeft, tja, dan komen we niet ver toch?

Ik begrijp dat het niet fout bedoeld is, ook niet ondankbaar, maar het komt wel vervelend en verwijtend over. Tenminste, op mij. Zelf doe ik absoluut wel mijn best om wat vaker te posten. Maar door samenloop van omstandigheden, drukte, en de tijd die voorbij vliegt schiet het er nog weleens bij in. Tuurlijk is er meer motivatie als een ander het ook doet, maar daar moet je het niet van af laten hangen. Als jij het doet volgen wellicht andere mensen.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 16:14

Ho ho ho ho ho!!!! Nu gaat er met modder gegooid worden en daar is dit topic niet voor!

k_m is toevallig wel één van de weinigen die heel veel feedback heeft gegeven in de korte tijd dat ze meedoet en dat ze het jammer vindt dat dit niet veel door anderen gebeurt, mag ze zeker aangeven.

Ook ik vind het jammer, maar ga het niet zeggen, omdat ik tot nu toe pas 1 keer feed back heb gegeven.

Feed back geven is niet verplicht in dit topic, maar wordt wel enorm gewaardeerd door iedereen, dus ik hoop iedereen te kunnen motiveren om ook de tijd te nemen om eens goed naar de foto's van anderen te kijken en daar opbouwende kritiek op te geven. Dit motiveert ons allemaal om nog beter onze best te gaan doen en is ook nog eens ontzettend leerzaam.

Dus in plaats van iemand aan te vallen dat die het jammer vindt, kunnen we ook zeggen "Je hebt gelijk! Ik heb vanavond even tijd en ga eens kijken of ik dan wat kan doen!".

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:16

Tuurlijk weet ik dat het vakantietijd is, maar bij het plaatsten van de lijst zetten zoveel mensen dat ze commentaar gaan geven, en doen dat uiteindelijk niet!

Verder wil en hoef ik er ook niet meer op in te gaan.. Ik zeg gewoon dat ik minder gemotiveerd ben als er niemand mij voor is, en dat is mss een foute instelling maar zo is het nu eenmaal..

Bedankt agossie, vond het zelf ook wat gemeen worden dus ik hou er gewoon over op :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:19

Het was niet gemeen bedoeld van mijn kant. :+ Snap prima wat je bedoeld. Maar soms is het nu eenmaal lastig om te weten hoe je week verloopt. Bij mij helaas vaak anders dan gepland. -O-
Dan hou ik er nu ook maar over op.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:56

Mijn week 30.

Het paard hoe die er het liefst bij staat! Vies van het rollen en lekker grasjes onder zijn voeten :D

Afbeelding

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 16:59

k_m schreef:
Week 30!

[ Afbeelding ]
Als niemand commentaar geeft ga ik mij er ook niet meer mee bezig houden.. Niet slecht bedoeld maar dan is mijn motivatie ook weer weg!

Ik wil wel commentaar geven op je week 30 hoor want het eerste wat ik riep bij jou foto was : ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhzooooooooooooo lief!!!! <3

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:08

Zo jullie raad opgevolgd en ik geef gewoon even het goede voorbeeld :D

Commentaar week 29!
Agossie: Heb je een nieuw logo? :) Leuke sfeer impressie, jammer dat de instructeur er zowat verveeld bijstaat wel!
Asselruiter: Leuk bij je thema, dat was moving train geloof ik? Hoe heb je dit trouwens gedaan? Echt achterop een trein? Brr :p wel hele goede uitvoering!
Bellatrix: Mooie foto, ik vind het wel jammer dat de zon net half achter het hoofd van het paard zit, waardoor je een 'bol' krijgt voor zijn hoofd!
binky: Als ik eerlijk ben vind ik de kleuren wat flets! Ik had graag echt de zeep eruit zien springen, dat geeft me een frisser gevoel bij de foto.
Blarhimin: Ik vind je voorgrond echt prachtig, de lichtinval is ook echt super! Vind het jammer dat het model net in een iets donkerder stuk staat, haar blik vind ik ook een beetje gek. Verder wel echt leuke plek uitgekozen!
Calice: Deze vond ik toen je hem poste al super mooi! De lichte toets past heel goed bij de foto! en haarscherp!
C_estmoi: Mooie scherpe foto, jammer van de grijze achtergrond, iets kleurrijker had ik leuker gevonden!
CrazyIris: Hij is goed gelukt, maar ik vind hem mss net iets té donker, net iets vroeger op de avond met nog een beetje lichtere lucht had volgens mij mooier geweest.
Deetjeuh: Leuke foto! Mooie egale achtergrond en goede moment, toppie!
Djura99: Leuke foto, jammer van de sprong op de achtergrond, hoewel het ook wel bij de foto past.. Als ik eerlijk ben vind ik het een beetje een simpele foto, alles is correct maar niets echt speciaal! Hier bedoel ik niet mee dat hij slecht is, integendeel, correcte foto!
Dshots: Ik vind de plaatsing van het logo nogal stoorend, de foto zelf daarentegen is wel heel mooi!
Eviii_x: Door de donkerdere achtergrond vervalt de linker kant van het paard op de foto een beetje, snap je wat ik bedoel? Jammer want ik vind het wapperende lange gras wel heel gaaf!
Faatxhorse: Ik vind de foto een hele droevige uitstraling hebben, ik weet niet wat de bedoeling was? Ik mis de rest van het hoofdje ook wel op de foto!
Fenneee: Jammer dat de benen er net niet meer bij opstaan! Verder wel een leuke foto!
Gub: Super leuke foto!! Kon je zo dichtbij komen? Want zelfs met een tele is dit dichtbij een haasje!
Heavenslove: Mooie foto, leuke keuze ook voor de brede uitsnede, past goed bij deze foto!
Irene96: Hele mooie foto, is de lucht bewerkt of was die zo? Het ziet er bewerkt uit maar het past er bij! Leuke uitsnede ook.
ismy:Super schattige foto! Ik weet hoe moeilijk het is van zo een jong gespuis foto's te maken :') Ogen komen er ook heel mooi uit!
Jessica_1998: Schattige foto, jammer wel van het bandje dat er nog bij opstaat en ik heb ook het gevoel dat je focus niet op de ogen is!
JewEmm: Hele gave lucht, alleen het ik het gevoel dat de foto scheef is!
jilinda: Dit vind ik een hele leuke zomerse foto! Is het een wilde pony? Lijkt wel zo!
Jis_: Toffe foto! Je ziet op de foto echt dat het paardje plezier heeft en er van geniet, goed moment uitgekozen! (ben trouwens jaloers ik wil ook zo iets voor de paardjes!!)
Joey: Super super gave foto! Was jij dat die niet helemaal zeker was van de kleuren? Want ik vind dat blauwige er helemaal bij passen. Super leuk gedaan! Kan zo in een brochure!
Joeluna: Ik vind het jammer dat geen een van de hoofdjes er volledig opstaat! Je focust best op de ogen van de katjes, bij deze heb ik van beide hoofdjes een beetje een onscherp gevoel!
Jolandaa_: Gave foto van gave paarden! Ik mis een klein beetje scherpte, dit zie je vooral terug in de sokken van de paarden ook! Kan ook wel aan al dat stof liggen dat het zo lijkt natuurlijk..
Kani_ejj: Knap dat je dit zo bewerkt kan krijgen, alleen ben ik er zelf niet zo fan van!
_kiki_: Mooie sfeerimpressie, zwart wit past ook goed bij deze foto!
Kimberley23: Ik vind wat er op de foto staat en hoe het er opstaat heel leuk, alleen vind ik dat je hem té licht hebt gemaakt met het bewerken, oftewel was die al een beetje overbelicht.. Jammer want de foto zelf vind ik wel een heel tof beeld!
Kletskoekje: Leuke foto! Beetje ongelukkige bruin/oranje achtergrond met een oranje kat, haha!
Laurajoy15: De foto heeft zeker iets, zelf zou ik net iets meer rechts gaan, zodat de romp van het paard er nog net bijstaat, maar hij is technisch zeker goed!
Lizaa01: Het donkere in de achtergrond past wel bij de regen, toch vind ik het een beetje een té donkere foto! Wel heel scherp!
Mannonevot: Super schattige foto! Volgens mij gaf je zelf al aan beetje meer ruimte rechts te willen? Klopt inderdaad maar ik vind het niet super storend!
MarijeR: Super gave foto! Met welke lens he b je deze gemaakt, en weet je toevallig nog waar je gefocussed hebt? De achtergrond is super mooi wazig En ondanks dat de aapjes compleet scherp zijn zit er toch beweging in de foto, heel goed gedaan!
Marit: zoals altijd weer een leuke foto vanjou! Toch vond ik je andere optie leuker, maar deze blijft technisch ook heel goed! Je bewerkingen zijn ook altijd zo fijn, je hebt echt een fijne eigen stijl dat vind ik super knap! (jammer van de gulp haha)
Marjoow: Hmm ik vind het jammer dat alletwee de paarden stukje van hun hoofd missen op de foto!
Mb_foto: Leuk moment van de foto! Jammer dat de achtergrond vrij donker is!
Monbyou: Super scherp, goed gefocused! Beetje jammer van de achtergrond met die stenen! (of blaadjes? Het bruine iig!)
Myhu: Hmm Beetje huis tuin en keuken foto, maar ik zag dat het een oude foto was, je vorige foto's waren dan ook stukke beter, dus vooruitgang boek je zeker!
Natassja: hele mooie foto! Mooi model ook, kan zo als reclame voor cosmetica! Het model heeft een hele sterke blik, echt knap!
Nefertarie: Zijn dit gekruiste hangmatten? Ik vind het een beetje en duistere enge sfeer, en weet niet goed wat er nu juist op de foto staat..
Racheel: Leuke lichte foto! Jammer van de omheining achter het paardje! Hij kijkt wel heel vrolijk!
Revanches: Leuke foto, de weerspiegeling in het water vind ik ook fijn! Jammer dat de bles van het paardje net voor zijn oog zit!
Robin_Rikkie: duidelijk eentje uit de oude doos, of jij moest ergens anders op de wereld zitten! :') Ik vind het jammer dat er geen echt centraal punt is in het landschap, ik zou kiezen om te focussen op bv één boom en dan proberen die centraal te houden!
Sanne_com: Wat jammer van dat grote hek! Is misschien net wat veel om weg te werken.. De foto is echt op een leuk moment en lekker licht! Het paaltje in de weide moet weg te werken zijn denk ik? :)
sdvfoto: Hele sterke foto en knap dat je dit hier kan tonen! Kan zo als een campagne foto vind ik!
showteam: haha wat een super leuke foto! Heel leuk bewerkt, echt tof!
Sodeletuut: Ik ben niet zo voor de halve hoofdjes, maar technisch is hij wel goed!
Suuszels: Vele mooier dan de andere optie die je gaf hier! Heel knap met die kleuren, heb je de achtergrond weg gewerkt en dan wit gemaakt? Zoja goed gedaan!
tesseke: Super scherp! Ik vind het een hele mooie foto, de druppels geven ook echt een meerwaarde!
Tinky12: Iets leuk om te fotograferen maar ik heb het gevoel dat de foto niet helemaal scherp is!
Xiaaonaa: Hele mooie foto! Hele lichte sfeer ook, echt super mooi gedaan. Achtergrond lekker onscherp en een attend paardje, tof!
Ylvy: Het paard is scherp maar het meisje net niet heb ik het gevoel! Misschien had je voor een iets groter f getal moeten gaan!
Yvank_: Leuke foto! De roze achtergrond is ook heel mooi, en de zon die in de wolken kruipt, goed gedaan!

Ah Binky super bedankt! Het zijn ook echt schatjes! <3

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:20

Week #30

Afbeelding

Bedankt Kim voor je feedback! Ik ben nu op vakantie en net over m'n jetlag heen maar als ik terug kom heb ik vast wel een wakker nachtje om feedback te geven :')

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:26

Afbeelding

Bedankt voor de feedback!
Als hier alles weer op een rijtje is (verkoop paarden en emotionele periode) ga ik er ook weer mee beginnen.

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:36

K_m, dankjewel voor de feedback :)
Ja daar heb je wel gelijk in, het kwam zo uit dat het een beetje een droevige foto werd en ik vond het eigenlijk wel mooi. Verder zit er niks achter ofzo.

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 17:52

k_m schreef:
jilinda: Dit vind ik een hele leuke zomerse foto! Is het een wilde pony? Lijkt wel zo!

het is een veulentje in de Oostvaardersplassen <3

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 18:02

Agossie verzamelt hier
Leuke foto, erg leuk om een keer een groep zo bij elkaar te zien dan maar 1 iemand die aan het rijden is. Wel vind ik het jammer de vos rechts er niet opstaat. Maar is lastig om iedereen in beeld te krijgen ;)
Asselruiter
Heel gaaf! Je ziet de snelheid van de trein op de achtergrond, voegt nog net wat extra’s toe. Goed gedaan!
Bellatrix verzamelt hier
Zonde dat er nog bomen bijstaan, dat gaat namelijk ten koste van het schilhout. Je ziet nu namelijk de onderkant niet. Maar al met al een nette plaat.
binky
Prima foto, let er wel op om de horizon recht te houden of eventueel later in gimp/photoshop (waar je mee werkt) weer recht te trekken. De foto is op mijn computer niet van top kwaliteit maar dat komt denk ik door het uploaden.
Blarhiminn
Mooie foto! Je hebt leuk gebruik gemaakt van de voorgrond en het licht inval. Al gaat mijn aandacht meer naar de licht plek of de bloemen dan naar het meisje. Misschien kan je wat oplossen met vignettering?
calice
Wat maak jij mooie close-ups zeg, wauw! Deze vind ik ook weer heel erg gaaf, mooi scherp. De bloemen (+achtergrond een klein beetje) zijn helaas wel wat overbelicht. Je hebt wel weer mooi gebruik gemaakt van scherpte-diepte .
C_estmoi
Wauw, die ogen… Onderin de foto zit een wit lijntje, de foto vult het “canvas” niet helemaal op. Jammer dat de oren van de kat niet scherp zijn.
CrazyIris
Nette foto, had het paard net wat meer naar rechts geplaatst of de foto van uit een andere hoek genomen ivm de boom. Verder jammer van de struiken dit neemt een deel van de silhouet weg, dat is zonde.
Deetjeeuh
Fleurtjeeee, lekker dier! Vind dit helaas wat van je mindere foto’s. Hij oogt bij mij wat dof. En als je de horizon recht trek, vergeet dan niet het hoekje rechts boven op te vullen ;)
Djura99 verzamelt hier
Prima foto, al vindt ik er net wat te veel contrast op het paard zitten. En jammer van de hindernis, maar dat is moeilijk te voorkomen om die niet op de foto te krijgen.
Dshots
Aaaah, ik wil dat hondje echt meenemen zo :’)! Wat een droppie. Heb er niet veel commentaar op, behalve dat de foto boven en onder net iets te krap uitgesneden is, hoewel je het onder goed bedekt hebt.
faatxhorse
Gaaf! Mooi gedaan, al vind ik het jammer van de waterbak (?) op de achtergrond. Apparte uitsneden, maar het heeft wel wat.
Fenneeee
Leuke foto! Zelf had ik de zebra er denk ik helemaal op gezet. Over de achtergrond of de positie waarin je de foto genomen hebt kan ik geen commentaar opgeven, aangezien dit in een dierentuin is en er dan niet veel mogelijkheden zijn daarin.
Gub verzamelt hier
Deze vind ik heel mooi! Mooie compositie, mooi licht gebruik. Geen commentaar. Mijn complimenten .
HeavensLove verzamelt hier
Waaaauw! Deze vind ik ook erg mooi. Fijne sfeer. Geen commentaar.
Irene96 verzamelt hier
Heel mooi! En die lucht… wauw. Heb je bij het rode vierkantje hier wat weg gewerkt? (Sorry kon niet goed omschrijven waar het zat, dus maar even zo gedaan. Is wat makkelijker.)
ismy
Aaaaah, wat een schatje. Die oogjes! Hele mooie foto. Niks op aan te merken.
Jessica_1998
Schattige hond, had alleen de riem en het huis op de achtergrond weg gewerkt óf wat meer gebruik gemaakt van scherpte diepte . Wat misschien ook leuk was geweest is dat je de camera heel lag boven het gras houd, dat je enkele gras sprietjes op de voorgrond hebt.
JewEmm verzamelt hier Waauw! Dat is wat ik zie toen ik de foto opende. Misschien voor de volgende keer de kabels weg werken en de horizon lijkt niet helemaal recht.
jilinda
Mooie foto, heb je deze tijdens het goude uur gemaakt? Lucht is wel behoorlijk overbelicht, maar als je die had aangepast was waarschijnlijk het paard weer te donker geweest. Jammer van de boomstronk bij de kont van het paard. Maar je kunt niet alles aanpassen natuurlijk.
Jis_
Aaah, lekker afkoelen van het warme weer. En gelijk heeft ie! Jammer van het hekwerk op de achtergrond maar is niet heel storend. Misschien dat je het hekwerk kunt wegwerken?
Joey
Ook al zo mooi! Echt prachtig! Misschien de volgende keer links in het water dat dingetje weg gewerkt en helemaal links bij de rots die rode puntjes weg werken?
Joeluna
Ik dacht eerst dat het een blend was :’) (weet niet of je weet wat het is?) Had de foto alleen wat ruimer genomen zodat beide koppies van de katten er helemaal opstonden.
Jolandaa_
De paarden springen er inderdaad meer uit met de stofwolk. Jammer dat de hoeven er alleen niet helemaal opstaan. Verder is het een nette foto.
k_m
Aller eerst ben ik het met je eens dat het af en toe demotiverend werkt als er geen commentaar word gegeven. Maar daar genoeg over voor ik weer een discussie veroorzaak. Auto is mooi in beeld gebracht, je ziet echt de snelheid van de auto. Netjes gedaan.
kani_ejj
Wat een schattige foto, alleen vind ik de achtergrond een beetje nep lijken aangezien het meisje heel anders belicht is dan de achtergrond.
_Kiki_ verzamelt hier
Nette foto, jammer van de man die onthoofd is je had bijvoorbeeld wat minder voorgrond mee kunnen pakken.
kimberley23 verzamelt hier
Aaah, je hebt geprobeerd er een leuke sfeer in te maken. Dit vind ik redelijk gelukt. Vind hem alleen net wat té paars op de schapen.
KletsKoekje
Heb je al een cursus gehad? Ik zie namelijk duidelijk verschil met de eerste foto die je instuurde. Alleen zonde van het speeltoestel op de achtergrond. Maar verder vind ik hem netjes. Tip: Misschien de volgende keer er een close-up van maken (alleen het hoofd met een stukje schouder) of de kat helemaal op de foto zetten ;).
laurajoy15
Leuk geprobeerd om wat aan de compositie te veranderen. Alleen vind ik het nu wel zonde dat de hals van het paard er niet helemaal opstaat. Dus dat je foto iets meer naar rechts had gemaakt.

Lizaa01
Mooie close-up, mooi scherp. Alleen zonde dat het blaadje zelf niet volledig scherp is.
manonnevot
Aaah, wat lief. Mooi gebruik gemaakt van voorgrond, al vind ik de foto wat te krap uitgesneden.
MarijeR
Dit vind ik echt een prachtige foto! Mooi belicht, mooi scherpte-diepte. Mijn complimenten. Welke camera+lens heb je?
Marit
Inderdaad die gulp :’) Kon je dit niet meer wegwerken door het stukje spijkerstof door te laten lopen tot het flapje? Lastig uitleggen, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Mooi gebruik gemaakt van kleurtjes 
Marjoow verzamelt hier
aah, schattig. Ik zou het leuker vinden als beide paarden er helemaal op hadden gestaan. Of stonden ze erg dichtbij?
Mb_foto
Ik mis scherpte! Op zowel het hoofd als de benen. De borst is dan wel weer scherp. Jammer van het hekwerk, kan je dit nog wegwerken?
monbyou
Waauw, mooi scherp! Geen commentaar. Mijn complimenten!
MyHu
Ook hier mis ik scherpte, zonde dat het paard er niet helemaal op staat en van de drukke achtergrond.
NatassJa
Fijne sfeer, mooi scherp. Geen commentaar.
Nefertarie
Weet niet zo goed wat ik er over moet zeggen (niet negatief bedoelt oid). Komt heel duister over. Wat is het eigenlijk?
Racheel verzamelt hier
Leuk paard en leuke foto. Zonde van het hekwerk. De bles lijkt iets overbelicht.
Revanches
Heel leuk! Paard kijkt om en meisje kijkt recht in de camera. Heel leuk! Geen commentaar.
Robin_Rikkie verzamelt hier
Gaaf! Alleen jammer van de huizen, is de horizon recht?
Sanne_com
Ook hier zonde van het hekwerk. Heb je de foto veel gecropt? Zo ziet het er namelijk uit, hij is niet helemaal scherp bij mij. Wel een onwijs gaaf paard.
sdvfoto
Mooie sterke foto. Vind de vage randen wel wat hebben, maar is ook een kwestie van smaak. Alleen links bij de elleboog is dan weer niet vaag, of wel?

showteam
Hahaha, super gaaf gedaan joh! Mijn complimenten !
Sodeletuut
Mooie foto, had alleen wat meer ingezoomt op de ogen. Had er wat leuker uitgezien denk ik.
Suuszels
Gaaf gedaan met die witte achtergrond! Geen commentaar verder.
tesseke verzamelt hier
Waaaaauw!!! Hele mooie close-up. Heb geen commentaar. Mijn complimenten, erg gaaf gedaan.
Tinky12 verzamelt hier
Hij is helaas niet scherp… Anders had ik het een leuke foto gevonden. Kon je zo dicht bijkomen of heb je erg ingezoomd?
XiiaaooNaa
Mooie foto, alleen vind ik ook deze weer wat te licht. Wel gaaf, die gele bloem op de voorgrond.
Ylvy
Aah leuk! Jammer dat het meisje alleen niet scherp is…
Yvank_
Mooie silhouet. Leuk dat je een stukje lucht hebt mee gepakt maar dat je er ook weer voor gezorgd hebt dat het bij het paard geen rare uitsneden werd. Goed gedaan!

pfoee, die zit er weer op :')

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 18:03

k_m schreef:
Asselruiter: Leuk bij je thema, dat was moving train geloof ik? Hoe heb je dit trouwens gedaan? Echt achterop een trein? Brr :p wel hele goede uitvoering!

Dank je wel :) Ik stond inderdaad achter op de trein, het is weliswaar geen gewone trein, er was ruimte voorzien om daar te staan.

En ook Evii dank je wel voor de feedback :)
Laatst bijgewerkt door Asselruiter op 26-07-14 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 18:03

k_m schreef:
Eviii_x: Door de donkerdere achtergrond vervalt de linker kant van het paard op de foto een beetje, snap je wat ik bedoel? Jammer want ik vind het wapperende lange gras wel heel gaaf!

Jaa ik snap wat je bedoelt. Heb het nog geprobeerd op te lossen, maar dan kwam het er heel nep uit te zien.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:01

Ik had me afgemeld maar omdat ik deze week toch weer meer ben gaan fotograferen zou ik toch graag door blijven gaan :=
Ik snap dat dit natuurlijk niet de bedoeling is maar ik denk dat ik me er toch beter bij voel als ik doorga :D
Bedankt iedereen voor de feedback! ik zal het morgen ook weer proberen en dan lever ik meteen mijn potw in :o

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-14 21:04

Fijn dat je toch doorgaat, Robin_Rikkie!

Moet ineens denken... heel vroeger heette mijn lievelingspony op de manege "Rikkie"...

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 21:05

Haha, leuk zeg :D
Eigenlijk schrijf je het bij mijn shet heel anders, namelijk Rycki maar het is iets makkelijker om Rikkie te schrijven _O-