Helaas wilde de kwartels nadat ze gegeten hadden vandaag niet poseren. Straks of morgen een nieuwe poging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Thema: Huisdier
Insturen van maandag 8 september 20:00 tot maandag 22 september 20:00.
Stemmen vanaf maandag 22 september 20:00 tot woensdag 24 september 20:00.
Voltooide thema's: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces, Veloren,Snelheid, Detail, Inspiratie, Eten/drinken, Een nieuw begin, Kracht, Moeder liefde, Geheim, Beroepen, Band, Color/kleur, Magic, Reizen, Feest, Onscherp, Water, Schaduw, Natuurfotografie.
Inzendingen
binky schreef:[ Afbeelding ]
Ik was eigenlijk niet meer van plan mee te doen, vind dat mijn foto's het niet halen bij sommige van jullie maar zo net schoot ik dit plaatje van mijn lieve oude parkietje Pino die een bad neemt in de keuken terwijl ik daar bezig was,niet helemaal zuiver maar ik vind hem wel leuk.
hhensens schreef:ook ik haal het lang niet bij alle anderen maar bij deze mijn inzending![]()
ons konijntje Ko
kan iemand anders hem voor mij in de lijst zetten (heb geen flauw idee hoe dat werkt..)
[ Afbeelding ]
Voltooide thema's: Boek, Beweging, Drieluik, Bokeh, Zelfportret, Straatfotografie, Levitation, Two of a kind, Tegenlicht, Spring, Nachtfotografie, Vervoer, Liefde, Railroad tracks, Warmte, Oud, Fashion, Papparazi, Muziek, Candy, Found Faces, Veloren,Snelheid, Detail, Inspiratie, Eten/drinken, Een nieuw begin, Kracht, Moeder liefde, Geheim, Beroepen, Band, Color/kleur, Magic, Reizen, Feest, Onscherp, Water, Schaduw, Natuurfotografie.
Inzendingen
quartel schreef:Nog even een hele kleine maar rete handige tip........
Op die facebook site die ik eerder gaf staat nu een hele handige cheatsheet.
Dat is lijst met handige weetjes voor je instellingen......kan je zo uit printen en in je camera tas proppen.
persoonlijk vind ik hem erg handig voor als ik het eventjes niet meer zo goed weet door spanning bijvoorbeeld.
Inzendingen
Santos_05 schreef:
matedor schreef:ik heb ook een foto van onze jonge puck.
ze kan nog niet los (10 weken) dus dan maar zo in plaats van in het gras haha.
vooral zn hoofdje is erg leuk om te fotograveren door haar apparte aftekeningen
ik ben net begonnen met fotograveren dus alle tips zijn welkom!!
ik heb alleen geen idee hoe je de foto in dat lijst je zet. zou iemand hem er in kunnen zetten of even uitleggen?
[ Afbeelding ]
hhensens schreef:bedankt! ik neem het mee voor de volgende keer