Tas hadden wij hier gelukkig nog

@ Saskiaatje: Hoe bedoel je? Op een foto of hoe je dat tekentje maakt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DarkDreamer schreef:@ Samantha_: Ik heb ook gelijk een 2 GB kartje gekocht.
Tas hadden wij hier gelukkig nog.
x_Lys schreef:Foto's?
Saskiaatje schreef:DarkDreamer schreef:@ Samantha_: Ik heb ook gelijk een 2 GB kartje gekocht.
Tas hadden wij hier gelukkig nog.
Allebei.
Ik heb het een keertje met Paint gedaan, maar na het uploaden waren m'n foto's kleiner, dus was m'n copyright meteen ieniemienie.Kan je instellen dat er meteen copyright op komt, zodra je ze op de computer zet, of?
Ik snap 't helemaal niet.
DarkDreamer schreef:Je moet gewoon via een bewerk programma een copyright er op zetten, maar eerst de foto's verkleinen in dat programma zelf.
En het © teken doe je door Alt + C tegelijk in te drukken
Yinari schreef:Ik ben bezig een Nikon D70s te kopen. Nu wil ik er graag een 18-300mm lens bij. Ik heb me laten vertellen dat ik voor paardenfotografie dan een IS USM lens nodig heb. Ik kan een 70 - 300 AF zoemlens met Halma UV filter krijgen, zit daar dan verschil in? Zo ja, is dat belangrijk?
Sabine
loeckie schreef:We hebben van het weekend de Pentax K10D gekocht, iemand ervaring mee?
my_travers schreef:Ik ben heel erg aan het twijfelen tussen de fuji finepix s5600 en de canon eos 400d. De ene is dus geen spiegelreflex en de ander wel.
Ik heb nog geen ervaring met fotograveren, dus ik dacht eerst dat ik de fuji kon kopen om het op te leren. Maargoed als ik die heb en hij bevalt niet helemaal aan de eisen, dan moet ik opnieuw gaan sparen voor de canon.
Mijn vraag is: Wat zouden jullie mij aanraden. Eerst gaan oefenen met de fuji, en daarna pas een canon kopen. Of nog even doorsparen en gelijk de canon kopen?