Ben er zelf niet echt tevreden over, maar hoop dat je 'm alsnog mooi vindt

@_Future_;

(Edit; op verzoek verandering)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mieke_Cunna schreef:Zie heleboel avaters, alleen de mijne nietvind het jammer dat niemand hem wil maken.
kiara1 schreef:ik vermoed dat er ook iemand over mijn aanvraag gesprongen is , heb namelijk al een tijdje ene aangevraagd en heb nog steeds niet gezien ?? is er iemand mee bezig of gewoon naast gekeken???
Chann schreef:kiara1 schreef:ik vermoed dat er ook iemand over mijn aanvraag gesprongen is , heb namelijk al een tijdje ene aangevraagd en heb nog steeds niet gezien ?? is er iemand mee bezig of gewoon naast gekeken???
Er is geen wachtrij oid, bovendien zijn alle bewerkers vrij in welke aanvraagjes ze bewerken, dus sommige aanvragen kunnen een heleboel bewerkingen krijgen terwijl anderen er geen krijgen. Wij bewerkers zoeken aanvraagjes uit die we leuk/makkelijk/uitdagend oid vinden, vooral afhankelijk van de foto's. Ik heb je aanvraag niet gezien, je kan hem nog een keer plaatsen, maar misschien ligt het aan je foto's? Ik weet 't niet. Ik kan alleen aanraden je aanvraagje (mits je 'm niet in de laatste 24 uur hebt geplaatst) nog een keer te plaatsen, en hopen dat nu wel iemand aan de slag gaat.