ja, ik had jullie nog een koeien aquarelpotlood belooft. Aangezien ik gisteren eigenlijk Frans had moeten leren, maar geen zin had. Zette ik m'n proefwerk opzij voor allemaal nog steeds te doene klusjes. Waaronder de schets die ik al heel lang geleden had gemaakt van deze koeien uitwerken. Ik ben nog niet klaar, want een koeienhoofd zal wel makkelijker zijn. Een paardenhoofd ken ik, ik weet hoe een paard beweegt en ik heb vaker paarden getekent. Maar goed, genoeg smoesjes:
Volgens mij is dat veulentje een kalfje Maar en nu we meerdere versies hebben is het ook de moeite waard om ze allemaal terug te kijken. Zou handig zijn als ze allemaal op een rijtje stonden.
ik heb eerlijk gezegt dan wel met aquarelpotlood gewerkt, maar ongeveer alle 'regels' verbroken. Het is op ruw karton, met veel water en bepaalde gedeeltes zijn ook nog met een te groot,ruw, goedkoop penseel. Oja, en dan heb ik af en toe ook nog met m'n vingers wat verspreid en met een keukenpapiertje , toch ben ik best te vrede met het resultaat, nu alleen het welbekende achtergrond probleem...
Ik ga denk ik ook proberen de tijger te tekenen.. Ik ga eens kleurpotloden gebruiken, ipv gewoon een grijs potlood. Dus waarschijnlijk gaat het er niet uitzien..
Ik nog niet. Op de één of andere manier vind ik em niet echt aansprekend om te tekenen. Hmmm... Misschien ga ik wel een poging doen tot schilderen haha!
eigenlijk mag ik helemaal niks zeggen want ik heb nog niet eens tijd gehad voor die hond (de allereerste) maar ik vind het zo leuk jullie creaties te zien!!!!!