Dus niet eentje waarvan je het alleen ziet als je het weet..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus niet eentje waarvan je het alleen ziet als je het weet..

wist even niet hoe het goed uit te leggen..
Aangezien ik het teveel gedoe vind worden. Heb ik besloten lekker zelf te blijven tekenen. Dat is GEEN hint voor fotos.. Gratis tekenen doe ik niet, alleen voor de fotos die ik zelf vraag.. zodra die af zijn dan pm ik ze ook naar de eigenaar
Auky schreef:Aangezien ik mij stierlijk verveel en op het moment nog reacties afwacht omtrent de huidige opdrachten, hierbij een oproepje.
Wil je een A5 portret van je geliefde paard/pony?
Reageer dan snel met een grote, duidelijke foto van je knollebeest, grote kans dat 'ie vandaag nog gratis nagetekend wordt!
Je kunt de foto op 3 manieren sturen; per PB, per email (Fairie.May@gmail.com) en als reactie in dit topic.
Ik behoud ten alle tijden het recht om je foto te weigeren.
Meer informatie verkrijgbaar per PB.
Nikki_jimmy schreef:Dus de eerste is een andalusiërEn de laatste? 't vosje?
Farouche2 schreef:Mag ik nog gratis opgeven?
Jammer... Ik dacht: misschien wil je er nog 1tje bij tekenen
. Voor de mensen die nog foto's zoeken van iets, alles kan gemaakt worden
.
1234 schreef:haha ik had ook net zo'n vraag in gedachte over manen(wilde net een nieuw bericht plaatsen met die vraag
![]()
) want
ik ben nu bezig met een tekening voor AngelsDitch , en ben al goed op weg, alleen heeft de shet een behoorlijke bos wilde manen![]()
( tekening tot nu toe (hele slechte kwaliteitdoordat ik em met m'n mobiel maakte ) (ong. 2 uurtjes aan gewerkt tot nu toe):
http://img63.imageshack.us/img63/1301/j ... tsd9aq.jpg
foto:
http://img11.imageshack.us/img11/7955/juliafoto3xs.jpg
)
heeft iemand tips hoe je het beste 'wilde' manen kunt maken en met welk potlood? ik doe het nu met een vulpotloodje, voor die krulletjes enzo... maar t volgens mij (weet niet hoe jullie het zien) is het iets krasserig (hoewel ik dat niet krasserig tekende)
.
. Heb er zelf ook niet echt geduld voor haha. 
.