Dat is nu heel raar bij mij. Vroeger tekende ik namelijk voor meer geld.
Dat komt omdat ik nu zo ontzettend lang over een tekening doe dat er nu als 'schadevergoeding' een soort van korting geldt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:
Nog even door oefenen. nu een euro of 5/ 10
5 euro.
5/7,50
30 euro?

15 euro? 
. Ik denk voor deze zo rond de 40 euro maarrr ik denk dat je van echte liefhebbers veel en veel meer voor je werk zou kunnen krijgen!
). Vind het inderdaad wel leuk te weten wat je gevraagd hebt voor deze 2.

Lontje schreef:Het is inderdaad veel leuker nu er meer mensen taxeren! Bedankt allemaal! Het zou inderdaad een regel kunnen zijn (weet niet meer wie dat opperde?) dat als je een tekening plaatst je ook een paar 'moet' taxeren (min. 3 of zo?). Maar aan de andere kant is het misschien dan ook weer een drempel voor mensen om hun tekening te plaatsen? En een verplichting dan ... hmm weet niet of het een idee is.

) je hebt er misschien wel een gevoel bij van 'oh die vind ik mooi en die minder' en misschien heb je dan ook een ideetje van wat je uit zou willen geven. En of dat nu veel of weinig is maakt niet uit.

Ik vind het overigens frappant dat veel van jullie het kil vinden, terwijl de meeste van mijn Amerikaanse en Canadese collega's het juist heel mooi vinden.
) Maar aan het oog en aan de manen ben ik bezig, ik vin het ook zo raar van die manen want daar ben ik wel heel lang mee bezig geweest ik ebn alleen op een gegeven ogenblik maar gewoon gestopt omdat ik het steeds maar verpeste maar ik ga nog een poging doen.
. Er is wel iets anders wat mij opvalt (maar misschien ben ik de enige) ik vind het net of zijn voorhoofd iets meer naar ons toe gedraaid is dan zijn neus. Maar je hebt, als je in ieder geval het oog iets groter kunt maken (tenminste als dat paardje in het echt ook een groter oog heeft
), een leuke tekening gemaakt en ik denk dat deze dan toch wel 10 euro waard is. Lontje schreef:@neillo: tja over de manen heb ik het niet meer. Er is wel iets anders wat mij opvalt (maar misschien ben ik de enige) ik vind het net of zijn voorhoofd iets meer naar ons toe gedraaid is dan zijn neus.
! 
En voor vriendinnen gratis
En bekenden vinden t natuurlijk veel teveel waard
!