Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soprano schreef:Ik heb de fuji finepix S9500 besteldmaandag komt hij aan
foto's zullen snel komen!!
Samy schreef:Soprano schreef:Ik heb de fuji finepix S9500 besteldmaandag komt hij aan
foto's zullen snel komen!!
Stoere camera! Ik heb hem ook! Krijg je geen spijt van, in het begin is het ff wennen, maar het komt wel goed!
Heb je er gelijk een grote geheugenkaart bij gekocht?
Soprano schreef:
Ja een kaart van 1 Gb en ook gelijk besteld met cameratas
Samy schreef:Soprano schreef:
Ja een kaart van 1 Gb en ook gelijk besteld met cameratas
Roep even hoe snel je sluitertijd isIk werk namelijk nu nog met 256 MB, wat nog wel redelijk gaat ... Camera tas had ik nog ...
Samy schreef:Soprano schreef:
Roep even hoe snel je sluitertijd isIk werk namelijk nu nog met 256 MB, wat nog wel redelijk gaat ... Camera tas had ik nog ...
Huh? Heeft de sluitertijd ook te maken met de grote van je geheugen (ofja, geheugen van de camera)
Samy schreef:Dat dacht ik wel, want je camera moet je foto wegschrijven dus is die langer bezig met een kleinere geheugenkaart dan met een geheugenkaart van 1GB. (Zo is het mij iig verteld) Als het niet zo is, dan merk je in het begin dat ie toch wel langzaam is, maar dat is een kwestie van wennen!
Boyke_Candy schreef:Ik wil ook een nieuwe camera, maar wat voor een. Er is zo veel keuze... Wel met minimaal 5 megapixel, 6x optische zoom en snelle afdruk vertraging. Welke camera raden jullie me aan, wie heeft er voorbeeldfoto´s? Aangezien ik hier bijna nooit kijk is een PBtje handig!
Boyke_Candy schreef:Ik wil ook een nieuwe camera, maar wat voor een. Er is zo veel keuze... Wel met minimaal 5 megapixel, 6x optische zoom en snelle afdruk vertraging. Welke camera raden jullie me aan, wie heeft er voorbeeldfoto´s? Aangezien ik hier bijna nooit kijk is een PBtje handig!
janinetjjj schreef:Boyke_Candy schreef:Ik wil ook een nieuwe camera, maar wat voor een. Er is zo veel keuze... Wel met minimaal 5 megapixel, 6x optische zoom en snelle afdruk vertraging. Welke camera raden jullie me aan, wie heeft er voorbeeldfoto´s? Aangezien ik hier bijna nooit kijk is een PBtje handig!
Zoiets zoek ik ook, dus PB maar
janinetjjj schreef:Boyke_Candy schreef:Ik wil ook een nieuwe camera, maar wat voor een. Er is zo veel keuze... Wel met minimaal 5 megapixel, 6x optische zoom en snelle afdruk vertraging. Welke camera raden jullie me aan, wie heeft er voorbeeldfoto´s? Aangezien ik hier bijna nooit kijk is een PBtje handig!
Zoiets zoek ik ook, dus PB maar