Helaas heb ik deze week geen tijd, veel leren voor de toetsweek die volgende week begingt.
Zorro_
Geplaatst: 03-04-21 10:36
Hoi! Ik ben sinds afgelopen week in het bezit van een Canon 77D met 18-55 mm kitlens. Ik ben helemaal blanco op fotografie gebied, ik fotografeer nu eerst op de automatische stand. Een workshop is inmiddels ingepland en ik kan niet wachten! Tot dan fijn oefenen, proberen en veel lezen.
Ik hoop dat jullie mij af en toe kunnen voorzien van feedback. Mocht je zelf wat toelichting willen geven op je foto's qua instellingen, graag! Ik wil zoveel mogelijk leren.
* Ik ben niet in het bezit van photoshop of lightroom, alles komt zo uit de camera. Ik schiet geen foto's in RAW stand.
Door middel van dit topic hoop ik heel gemotiveerd foto's te maken!
Mijn eerste serie foto's!
Ik stroom in bij Week 13!
*Geüpload via Bokt, misschien doen jullie dat anders? Ik hoor het graag!
Ik voel me zo stom, kan me niet eens herinneren wanneer ik een foto heb geplaatst. Ben het niet vergeten, het was gewoon compleet uit mijn hoofd verdwenen. Achja..
Deracine
Geplaatst: 03-04-21 21:59
gister de AWD in geweest en we zagen meteen dit vosje bij de ingang
Een oude foto, maar vandaag bewerkt. Deze week wel foto's gemaakt, maar deze mogen niet op internet.
Fem
Geplaatst: 04-04-21 19:08
Mijn week #13: Een telefoonfoto, maar wel van deze week, een stekje vlak voordat hij de moestuin in mocht! #13 Pompoen Stekje by Femke Linders, on Flickr