Mijn foto voor week 11:Week 11 by Anne Schrieken, on FlickrDeze foto is een paar weken geleden gemaakt, maar ik had eerder nog geen tijd om deze te bewerken. Mijn eerste keer maanfotografie!
Week 11. Weinig bijzonders, onze eerste wandeling weer sinds ik mijn camera heb (en we een klein droog momentje konden vinden deze week )
Samenvatting week 11 – 2019 8nnemiek verzamelt hier Athelas Biebz Bellatrix bentefoto verzamelt hier Bnet Calice CubaLibreDandy200 verzamelt hier Deniseee96 DrawnHorse verzamelt hier Fem verzamelt hier Fris Gerdjee verzamelt hier hamsterfanJewEmm verzamelt hier Leonie_M LoveUggs verzamelt hier magda_90 verzamelt hier MariaMaaike MarijeR MarjanB verzamelt hier Murosch Niobe verzamelt hier NoLimit_93quintenvoR_emkee Ricie Sharani Suuszels verzamelt hier Tigress xMayo
En mijn week 12 - Climate Strike / Fridays for Future. Het begint bijna normaal te worden, zoveel klimaatbetogingen.
Week 12. Een wat oudere foto. Deze week geen tijd om te fotograferen ivm vakantie 7D_07290fb by Leonie Matthieu, on Flickr
Week 12Gemaakt op Indoor Brabant tijdens de kuur op muziek van de Para ruiters (erg lastig verlichte hal en achtergronden)Edit toch even voor andere foto gekozen
Foto's gemaakt bij een veiling. Heb geen bal verstand van de juiste houding van een koe, maar het was leuk om te doen En de lichtsituatie was bagger dus er zit helaas wel wat ruis in de fotoWeek 12Week 12: Auction
Week 12 Even in de boktupload en een oudere foto want ik had toch geen tijd om mijn shoot van gisteren na te bewerken... Dit is de link naar de foto in hoge resolutiehttps://flic.kr/p/24bY5MZ