Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Van week 1 hebben de meeste mensen donderdag de foto ingeleverd en de minsten op zondag.
Als jullie nog ideeën hebben voor statjes van POTW15, let me know.
I.s.m. Agossie proberen we leuke statjes te maken en een heus "officieel" verslag aan het einde.
MarBri schreef:Hallo allemaal,
ik heb dit topic het laatste kwartaal van 2014 steeds gevolgd. Nu wil ik zelf graag ook een poging gaan wagen. Hoop er veel van te leren.
Hierbij mijn eerste foto van begin deze week toen er nog sneeuw lag. Dit 30 jarige oudje geniet van de winterzon.
Week 1
[ Afbeelding ]
Wat bedoelen jullie precies met verzamelen? Ik upload de foto's van flickr. Kan ik hier dan bijv een album maken om te verzamelen?
Agossie schreef:Marjoow, als iedereen mee blijft doen, zou dat een collage worden van ongeveer 5200 foto's...![]()
Bovendien denk ik niet dat iedereen het leuk vind om hun foto's door iemand anders te laten gebruiken of bewerken, ook al is het voor een collage voor dit topic.Dus dat is niet zomaar iets dat we moeten doen.
Ik zit wel elk jaar al te denken "wat kan ik doen?" en tot nu toe vind ik dit van jou wel het beste idee.
magda_90 schreef:Van week 1 hebben de meeste mensen donderdag de foto ingeleverd en de minsten op zondag.
Als jullie nog ideeën hebben voor statjes van POTW15, let me know.
I.s.m. Agossie proberen we leuke statjes te maken en een heus "officieel" verslag aan het einde.