Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik doe het zo omdat IK het mooi vind. Als jij fotografeert omdat jij het leuk vind moet jij fotograferen hoe jij het leuk vindt. In jouw stijl, met jouw bewerkingen, schijt wat anderen vinden. Als er dan boekingen komen is dat leuk meegenomen.
KoudbloedKim schreef:Dat is inderdaad niet de bedoeling, Lifaya.
Ik heb een ziekte waardoor ik eigenlijk voor vandaag al teveel heb gedaan en als ik verstandig was nu alleen nog maar zou slapen voor de rest van de dag.
Aan het begin van de dag en op goede momenten lukt het me om alles te onthouden en overal op te reageren, maar ik ben nu eigenlijk al compleet uitgeput en dan lukt me dat niet meer.
Dit is ook de laatste bewerking die ik heb gedaan voor vandaag.
Deze ziet er op mijn laptop extreem flets en kleurloos uit.
[ Afbeelding ]
MarlindeRooz schreef:Wat ik persoonlijk mooier zou vinden:
[ [url=m/0UwFP9.png]Afbeelding[/url] ]
Als ik de tijd had genomen had ik het gezicht en het paard wel weer normaal gemaakt etc.
Nu geen zin om te prutsen met 2 lagen etc.
alles is paars uitgeslagen.
maar je topic ging over betaalde shoots dus met oog op wat de klant wil. Pandameisje schreef:SSDesign schreef:Ik vraag me stiekem ook wel een heel klein beetje af waarom je zo'n foto pakt om je Photoshopkunsten uit te proberen. Je vindt het zelf geen goede foto maar je bied jezelf wel aan als fotograaf?
ik krijg het idee dat je niet wilt dat ze shoots gaat doen omdat jij dat wil doen?
alsof ze elkaar in t vaarwater zitten, dacht het niet 

verography schreef:Lieverd je moet niet iedereen over een kam scheren. De enige reden dat ik bijv doorging over het fantasy was om de opmerking van maar 1 fotograaf. En dat maakt ons samen 2 en dus niet alle fotografen. Daarnaast spreek je alleen maar in je voorbeeld over fantasynabewerking. Dan is de link snel gemaakt (ja heb je post voor de zekerheid nog even doorgelezen). Enne ik ben groot fair bezoeker.
KBK: je origineel is beter.

).
) en ik denk dat dat deels ook komt door de kleuren. Ik gebruik ook redelijk veel kleur in mijn werk, ook vrij felle soms. 

En die manen... krijg meteen inspiratie.