Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annetje schreef:Ten eerste bedankt allemaal voor het commentaar en voor de leuke reacties. Fiffil ik verbaasde me er eigenlijk over dat niemand anders dat gezegd heeft over mijn week 5. Ik vind het zelf heel erg goed gelukt, maar de foto heeft te weinig detail (door de ruis en doordat het donker is) en is te flets denk ik om echt interessant te zijn. Wie weet doe ik het nog een keertje over als ik een week meer tijd heb. Ik vind het effect wel erg leuk van al die Annes in een ruimte in elk geval.
Fiffil gaaf gedaan! Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag? Twee foto’s gemaakt of een van de twee gezichten gewoon bewerkt op de computer? Ik vind het sowieso een mooie foto. Echt zo’n BAM in your face-foto door het hardere licht en je blik.
Fiffil week 4: ook weer erg gaaf! Alleen vind ik het jamer dat je gezichtsuitdrukking en de houding van je gezicht veel weg heeft van de vorige week. Foto is mooi scherp, super helder en je make-up is mooi gedaan.
xRiiannex schreef:@Lieke dankje voor je commentaar, heb je misschien tips om met het licht te spelen?
Ben daar nog niet echt bekend mee..
Mooie foto, en lekker scherp
EmmyJoycee schreef:
Leo schreef:Ik heb mijn foto's nog van mijn camera geplukt zodat ik in elk geval mijn week 5 kan aanleveren:
[ Afbeelding ]
Leo schreef:Ik heb mijn foto's nog van mijn camera geplukt zodat ik in elk geval mijn week 5 kan aanleveren:
[ Afbeelding ]