Pearlx: Mooie foto's! Scherp en mooi van kleur. Ik zou persoonlijk wel je logo wat groter doen. Ik moest nou echt 3x kijken waar die nou zat.. Mensen kunnen nou heel makkelijk wat bijsneden en hem zo weghalen of clonen en zo weghalen.. €50.
Deijs:Zag ze al op FB voorbij komen! Leuke foto's. Foto 2 had nog wel wat ruimer genomen mogen worden, ik zou er rond de €25/30 voor geven.
Priscilla__: Ten eerste; wat heb je een mooi strak logo! Me likes

De foto's zijn prachtig! Mooi scherp, goed contrast en vooral bij het donkere paard vind ik het top. Zelf heb ik ontzettend veel moeite met zwart/donkerbruin. Knap

Mag ik vragen welke camera + lens je hebt? Ik zou er rond de €55,- voor geven.
JasmijnJoy: Lekker dooroefenen zou ik zeggen. Vind ze gewoon niet zo bijzonder. Waarmee heb je ze geupload? Denk dat daar ook veel kwaliteit door verloren is gegaan.. mis scherpte, en vind de foto's wat donker. De laatste vind ik ook niet bijzonder omdat de man er met halve benen op staat en voor de rest spreekt de foto me niet zo aan.
Anissa_B: Blackfoto's zijn goed gelukt, ik had ze alleen anders uitgesneden. Maar dat is meer persoonlijke smaak denk ik.. foto 3 en 4 vind ik niet heel bijzonder. Kan er ook niet heel veel over zeggen omdat je ze zwart/wit heb gemaakt. Ze zijn wel mooi scherp. €20,-