Ooh xNavatu, die zou ik wel even in 'jouw' zwart/wit willen zien! Vind hem nu door de fletse kleuren minder spreken denk ik -> ogen mogen meer de aandacht krijgen.
Ben benieuwd Je laatste vind ik wat te grijs geworden, mag best wat meer zwart in zitten om iets meer te spreken.
hafjesliefde
Geplaatst: 09-04-12 15:11
xnavatu: ondanks ik niet gek loop van zwart-wit fotos, vind ik deze wel mooi de ogen springen er vooral heel mooi uit maar wat zijn die lijnen op haar wangen?
Sinds vanacht terug uit Spanje dus niet bijgelezen. Heb zelf nog duizenden foto's te bekijken en uit te zoeken .... maar hier alvast 1 die voor de fokker veel waard is denk ik
In een arena in Antequera die speciaal voor ons was gereserveerd.
Wil je mijn belevenissen en vooral foto's volgen kijk dan in het topic van mijn onderschrift
Wauw, tof Ivonka! Had hem misschien iets sprekender gevonden zonder lucht en bomen erbij.
Saskiaa_
Geplaatst: 09-04-12 19:24
Wauw Ivonka! Echt onwijs gaaf. Prachtig om in zo'n omgeving te kunnen fotograferen. Had het topic vanmorgen per toeval gezien, gelijk gestipt! Navatu, allemaal onwijs gave platen en die zwart wit omzetting is zo tof..
Wat een ontzettend gave foto's maken jullie zeg! Vooral die in die arena vind ik mooi!
Ik ben pas begonnen met fotograven Heb een canon 1100D met kitlens, 75-300 lens en 35-70 lens van mn vaders oude analoge camera dus dat is omgerekend 57-116 ong.
Vind de foto niet zo interessant, het meisje haar hand is aan de linkerkant afgesneden, dus je had de foto iets ruimer "moeten" nemen, of wat meer naar links. Meisje kijkt wel heel vrolijk, dat is een pluspunt altijd voor mij
Wat een super mooie foto's heb ik weer voorbij zien komen! Ga binnenkort weer bijlezen hoor Nu ff snel mijn fotootje van de vorige pagina, heb hem even recht gemaakt!
Ohhh die hond hierboven hihi. Hij is wel wat groenig.
Sodeletuut
Geplaatst: 10-04-12 09:02
Navatu, prachtig zeg! Wat een mooie ogen ook! Ivonka, wauw! Ik vind al je foto's in dat topic zo prachtig! Saskia, heel mooi! Zo schattig hoe dat lammetje veilig achter mama staat, maar toch nieuwsgierig is! Yvank, welkom hier! Leuke foto's! Bij de beide had ik de achtergrond wat rustiger gehouden, om de focus meer op het doel van de foto te leggen. Channiej, beter! Ik vind hem echt mooi. Heb dan ook echt een zwak voor labradors. Ivonka