Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Volgens mij begint Canon weer met het verschepen van de 5D Mk3.Dit keer zonder "Light Leak".
Hebben die mafkezen gewoon intern een stuk zwart tape gebruikt om dit op te lossen. Haha! Alleen is de body nu wel overal out of stock.
Nu nog even een paar honderd euro dalen, want met de Nikon D800(E) heb je veel meer waar voor je geld bij Nikon.
ikenindi schreef:roosje78 schreef:Tipje: bij de Mediamarkt is de Nikon D3100 in de aanbieding voor 369 euro.
Die heb ik ook gezien en na lang vergelijken prutsmuts op uitgekomen inderdaad. Is deze lens (om te beginnen) ook voldoende? En zijn er dingen die ik nog moet weten voor ik besluit hem aan te schaffen?
Courses schreef:Bagheera_206 schreef:Volgens mij begint Canon weer met het verschepen van de 5D Mk3.Dit keer zonder "Light Leak".
Hebben die mafkezen gewoon intern een stuk zwart tape gebruikt om dit op te lossen. Haha! Alleen is de body nu wel overal out of stock.
Nu nog even een paar honderd euro dalen, want met de Nikon D800(E) heb je veel meer waar voor je geld bij Nikon.
Ik begin Nikon zo spuugzat te worden. Die gooien een instapmodel met 24mp op de markt, daar wil Canon overheen dus straks krijgen we echt zo'n mp-oorlog van heb ik jou daar.
Thanks a lot Nikon.
Bagheera_206 schreef:En daarentegen is er ook echt niets mis met de 36MP van de D800(E). Het heeft ook zeker voordelen.
Bagheera_206 schreef:En daarentegen is er ook echt niets mis met de 36MP van de D800(E). Het heeft ook zeker voordelen.