Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Reisbagage
Gedekt is schade door diefstal, verlies of beschadiging € 2.500,- p.p.. Voor elke bagageschade geldt een eigen risico van € 50,- per gebeurtenis.
Maximale vergoeding per persoon voor:
• kostbaarheden
(sieraden, horloges, foto-, film-, en computerapparatuur) € 750,-
• fietsen en fietsaanhangers € 600,-
• opblaasbare boten, kano's en surfplanken € 250,-
• brillen, contactlenzen, gehoorapparaten en prothesen € 250,-
• hobby en sportuitrusting € 600,-
Ciinderella schreef:Ik wil voor een klein vraagje geen heel nieuw topic starten, dus vraag ik het daarom f hier.
Ik heb de canon 400D nu een maandje en mijn vraag is nu, ik heb een 1G kaartje en hoeveel fotos maken jullie met zulk geheugen? Ik heb namelijk pasgeleden mijn kaart volgehad bij ongeveer 500 foto's. En vond dit behoorlijk weinig! Had dit ook niet verwacht omdat ik de vorige keer veel meer fotos erop had staan. Had hem nu op sport staan. Is dit een verschil?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor mij.
loulou schreef:ik heb een doorlopende reisverzekering bij zlm. ik heb alleen het basispakket en daar valt dit onder:Citaat:Reisbagage
Gedekt is schade door diefstal, verlies of beschadiging € 2.500,- p.p.. Voor elke bagageschade geldt een eigen risico van € 50,- per gebeurtenis.
Maximale vergoeding per persoon voor:
• kostbaarheden
(sieraden, horloges, foto-, film-, en computerapparatuur) € 750,-
• fietsen en fietsaanhangers € 600,-
• opblaasbare boten, kano's en surfplanken € 250,-
• brillen, contactlenzen, gehoorapparaten en prothesen € 250,-
• hobby en sportuitrusting € 600,-
maar dit is bij elke verzekering anders en je kunt het ook uitbreiden. even je voorwaarden nakijken dus of de verzekering bellen.
djoni schreef:Ik heb vandaag de panasonic fz8 binnengekregen, alleen er zit geen nederlandse hadnleiding bij. Weet iemand waar die te downloaden ofzo is?
loulou schreef:[***] schreef:Als je effe leest zie je dat ik dus mínder foto's maak op 1 GB dan jij, dus GROTERE bestanden (terwijl ik nu doel op een 8MP camera en jij op een 10)...
en als jij ff goed kijkt had je waarschijnlijk gezien dat ik het tegen Ciinderella had en niet tegen jou
Saskiaatje schreef:Heeft iemand hier ervaring met de Nikon D40?
- auto knop
- ingebouwde foto-coach, met assist-images
- interne beeldbewerking
- resolutie vsn 10,2 megapixels
- 3 opnamen per seconde
- ultrakorte reactietijd
- meer dan 500 foto's per batterijlading
- ISO-bereik van 100 tot max. 3200
incl. 18-55 mm + 55-200 mm objectief
€899,-
Goede deal voor een goede camera, of?
Kokomo schreef:Saskiaatje schreef:Heeft iemand hier ervaring met de Nikon D40?
- auto knop
- ingebouwde foto-coach, met assist-images
- interne beeldbewerking
- resolutie vsn 10,2 megapixels
- 3 opnamen per seconde
- ultrakorte reactietijd
- meer dan 500 foto's per batterijlading
- ISO-bereik van 100 tot max. 3200
incl. 18-55 mm + 55-200 mm objectief
€899,-
Goede deal voor een goede camera, of?
Helaas is de D40 niet zo'n goede keus. Logisch dat die zo goedkoop is. Trouwens voor 866,00 en je hebt dezelfde objectieven bij een Canon 400D en dat is wel een goede camera.
ingelover schreef:ik heb trouwens sinds ongeveer 2 weken de canon eos 400d en ben er echt superblij mee![]()
echt je kan veel meer met die camera dan dat je verwacht
NinaElisa schreef:djoni schreef:Ik heb vandaag de panasonic fz8 binnengekregen, alleen er zit geen nederlandse hadnleiding bij. Weet iemand waar die te downloaden ofzo is?
ah daar was ik ook nog naar aan t kijken![]()
goeie camera ook
Saskiaatje schreef:ingelover schreef:ik heb trouwens sinds ongeveer 2 weken de canon eos 400d en ben er echt superblij mee![]()
echt je kan veel meer met die camera dan dat je verwacht
En welke objectieven heb jij daarbij en welke gebruik je het meest?
Citaat:Heb je hem al gevonden? Ik moet er echt 1 vinden
LCharlotte schreef:Poe hey! Toch genoeg problemen met Redcoon.
Kreeg een mailtje, betaling ontvangen, je krijgt een mail als de bestelling verzonden word, maar ik hoorde niks meer. Nu dus online klantenservice via chat, bleek dat t niet verzonden was omdat de geheugenkaartjes niet op voorraad waren. Dus gevraagd deze dan te annuleren. Daarna konden ze mij niet vertellen of mijn bestelling dan vandaag verzonden zou worden, half uurtje gewacht. Toen kwam het volgende: De camera en de accu stonden nog in het order maar de onderwaterbehuizing was komen te vervallen. WE GAAN DUIKEN en vertrekken dinsdag op vakantie!!!!!! O*&@*&$#(@%