IsaCalixa
Opzich een hele leuke foto, leuke compositie! Ik vind alleen het overbelichte waardoor de haflinger (vooral de manen) een beetje wegvalt jammer. Er zit ook een vreemde vlek rechtsbovenin. Iets van lensflare oid?
LoveUggs
Heerlijke zomerse en scherpe foto!
Eskegirl
Leuk perspectief! Doordat je die lijnen gecreërd hebt, wordt de kijker lang het gebouw naar de verte toe getrokken, waardoor je dus de hele foto bekeken hebt. Goed gedaan!
Fem
Je hebt de emotie en de band tussen vader en zoon goed vast weten te leggen. Ik vind de foto heel teder. Het shirtje van het jongetje loopt over in de achtergrond, dat stoort mij een klein beetje, maar verder een hele mooie foto!
Brechtjee
Opzich een nette foto, maar fototechnisch gezien is er nog best wat meer uit te halen. Probeer de kat eens verder van de achtergrond vandaan te zetten en zo de scherptediepte te verkleinen. Dit zorgt ervoor dat de foto rustiger wordt en de kat echt naar de voorgrond komt en onderwerp van de foto wordt. Als dat lukt, kan je ook nog gaan spelen met een doorkijkje (bladeren op de voorgrond onscherp) zodat je echt meerdere lagen in je foto creëert. Nu staat de plant er een beetje massief voor waardoor mijn aandacht vooral daarnaartoe gaat. Succes!

Suuszels
Fijne foto om naar te kijken. Ik krijg er echt een vakantiegevoel van!

Horserider22
Ik vind het een erg leuke foto. Mooi moment heb je te pakken, de duif kijkt je precies aan. Ik vind de kleuren ook erg fijn!
Murthul
Geen commentaar

_Patriciaa
Ik vind het knap dat je het vuur ook echt als vuur hebt weten vast te leggen. Ik vind het wel jammer dat de foto zo rond is. Ik vermoed dat je de foto door de opening van een houtkachel oid gemaakt hebt, maar dat vind ik in dit geval wel afbreuk aan de foto doen doordat de vlammen zo abrupt eindigen.
Hilly200
Leuke, bijzondere foto! Mooie dof en goed over de achtergrond nagedacht zo te zien.

Deetjeuh
Mooie plaat! Goed moment, fijne kleuren, fijn gebruik van de scherptediepte en het paard zelf is ook scherp.

Showteam
*SMELT*

Asselruiter
Fijn portret. Persoonlijk had ik denk ik een iets 'spannender' compositie gekozen. Ik vind deze een beetje lastig kijken op de een of andere manier.

Marit
Fijne foto. Persoonlijk vind ik de foto ietsje flets en de rozen lijken een tikje overbelicht.
Marjoow
Leuke foto! Ik kan de gele vlek voorin niet zo goed plaatsen. Heb je die erin geshopt?
Sodeletuut
Wat een heerlijke foto. Wat een pretbekkie!

Verosjaak
Heel knap gedaan met de wolken zo voor de maan! Mooi!
Nefertarie
Heerlijk ontspannen, vrolijke foto. Ik vind alleen het idee met het dekentje niet zo geloof ik

louiisaa
Leuk dat je aan het experimenteren bent met andere composities. Deze vind ik helaas niet echt prettig kijken. Het leidt een beetje af denk ik.

Monbyou
Leuke foto! Mooi laag standpunt ingenomen!
Jespri
Je ziet het mannetje gewoon genieten! Gaaf hoor!
jilinda
De pony kijkt heel zoet en de kleuren zijn ook zoet, mooi! Ik vind het alleen wel jammer dat er een lichte kring om de pony heen zit. Dit valt net iets té veel op.
binky
Wauw wauw wauw! Prachtige kleuren, schitterend!
CrazyIris
Mooi moment heb je hier te pakken. Erg geslaagde foto!
LOVESUSHI
Opzich een hele leuke foto, maar ik vind de (erin geshopte) zon echt way too much

Mzorro
Jammer dat het paard er net niet helemaal op staat. De compositie vind ik wel heel gaaf, je ziet zo de kracht van het paard duidelijk!
billionache
Ik vind het prima gelukt in de binnenbak! Ik zie geen ruis en een heldere, scherpe foto! Netjes gedaan!
Crazy_horses
Hele fijne kleuren en mooie DOF. Alleen kan ik geen scherp punt vinden. Je onderwerp valt nu echt weg tegen de (ietwat drukke) achtergrond.
XiiaanooNaa
Schattige foto zeg! Fijne zachte kleur.
Yoysiee
Ik vind de compositie een beetje verkrampt. Alsof ze anders niet meer op de foto past.

Sanne_com
Gaaf, die vlam! Ik vind het een mooie, goed gelukte foto!
Sicayes
Ik vind het lastig kijken doordat de foto nergens echt scherp is en dus eigenlijk ook geen onderwerp heeft. Ik 'verdwaal' een beetje in de foto doordat ik niet weet waar ik nou naar moet kijken.
Dandy200
Prachtige stad is Rome! Ik had de lucht denk ik iets meer kleur gegeven, maar verder prima!
Revanches
Hele mooie foto! Fijne heldere kleuren, geeft een zomerse sfeer. Onderwerp springt er mooi uit!
Wendy1987
Ik ben echt gek op die zachte kleuren!

SharonPlugge
Compositie en moment is goed. Wel vind ik de foto een tikje te donker, dit zie je ook onder de kin van 'het beest'

Bumblehorses
Deze foto geeft goed de sfeer weer tijdens zo'n optreden. Goed gedaan!
MyHu
De kat staart mij echt aan alsof hij elk moment in de aanval gaat. Heel gaaf die blik! Zo intens!
Jammer van de overbelichte vacht bij de bips,
Killyenn
Mooi landschap. Ik vind het een hele mooie foto!
it_is_me
Ik vind de foto niet heel interessant om naar te kijken. De bomen vooraan staan er iets te dominant op.
Ingvild
Mooooi!!
JewEmm
Leuk contrast tussen het zwarte paard en de witte sokken! Niets op aan te merken eigenlijk.
Nu heb ik even geen tijd meer. Hoop het nog wel een keer af te maken!