[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 09:10

Vervolg feedback week 18

IsaCalixa
Opzich een hele leuke foto, leuke compositie! Ik vind alleen het overbelichte waardoor de haflinger (vooral de manen) een beetje wegvalt jammer. Er zit ook een vreemde vlek rechtsbovenin. Iets van lensflare oid?

LoveUggs
Heerlijke zomerse en scherpe foto!

Eskegirl
Leuk perspectief! Doordat je die lijnen gecreërd hebt, wordt de kijker lang het gebouw naar de verte toe getrokken, waardoor je dus de hele foto bekeken hebt. Goed gedaan!

Fem
Je hebt de emotie en de band tussen vader en zoon goed vast weten te leggen. Ik vind de foto heel teder. Het shirtje van het jongetje loopt over in de achtergrond, dat stoort mij een klein beetje, maar verder een hele mooie foto!

Brechtjee
Opzich een nette foto, maar fototechnisch gezien is er nog best wat meer uit te halen. Probeer de kat eens verder van de achtergrond vandaan te zetten en zo de scherptediepte te verkleinen. Dit zorgt ervoor dat de foto rustiger wordt en de kat echt naar de voorgrond komt en onderwerp van de foto wordt. Als dat lukt, kan je ook nog gaan spelen met een doorkijkje (bladeren op de voorgrond onscherp) zodat je echt meerdere lagen in je foto creëert. Nu staat de plant er een beetje massief voor waardoor mijn aandacht vooral daarnaartoe gaat. Succes! :D

Suuszels
Fijne foto om naar te kijken. Ik krijg er echt een vakantiegevoel van! :)

Horserider22
Ik vind het een erg leuke foto. Mooi moment heb je te pakken, de duif kijkt je precies aan. Ik vind de kleuren ook erg fijn!

Murthul
Geen commentaar :D Nette, scherpe foto. De poes heeft een mooie blik.

_Patriciaa
Ik vind het knap dat je het vuur ook echt als vuur hebt weten vast te leggen. Ik vind het wel jammer dat de foto zo rond is. Ik vermoed dat je de foto door de opening van een houtkachel oid gemaakt hebt, maar dat vind ik in dit geval wel afbreuk aan de foto doen doordat de vlammen zo abrupt eindigen.

Hilly200
Leuke, bijzondere foto! Mooie dof en goed over de achtergrond nagedacht zo te zien. :)

Deetjeuh
Mooie plaat! Goed moment, fijne kleuren, fijn gebruik van de scherptediepte en het paard zelf is ook scherp. :j

Showteam
*SMELT* <3 <3 <3 Heeeerlijke foto! Dat wollige in combinatie met die zachte kleuren en die enorm schattige puppyblik <3 <3

Asselruiter
Fijn portret. Persoonlijk had ik denk ik een iets 'spannender' compositie gekozen. Ik vind deze een beetje lastig kijken op de een of andere manier. ;)

Marit
Fijne foto. Persoonlijk vind ik de foto ietsje flets en de rozen lijken een tikje overbelicht.

Marjoow
Leuke foto! Ik kan de gele vlek voorin niet zo goed plaatsen. Heb je die erin geshopt?

Sodeletuut
Wat een heerlijke foto. Wat een pretbekkie! <3

Verosjaak
Heel knap gedaan met de wolken zo voor de maan! Mooi!

Nefertarie

Heerlijk ontspannen, vrolijke foto. Ik vind alleen het idee met het dekentje niet zo geloof ik :+

louiisaa
Leuk dat je aan het experimenteren bent met andere composities. Deze vind ik helaas niet echt prettig kijken. Het leidt een beetje af denk ik. ;)

Monbyou
Leuke foto! Mooi laag standpunt ingenomen!

Jespri
Je ziet het mannetje gewoon genieten! Gaaf hoor!

jilinda
De pony kijkt heel zoet en de kleuren zijn ook zoet, mooi! Ik vind het alleen wel jammer dat er een lichte kring om de pony heen zit. Dit valt net iets té veel op.

binky
Wauw wauw wauw! Prachtige kleuren, schitterend!

CrazyIris
Mooi moment heb je hier te pakken. Erg geslaagde foto!

LOVESUSHI
Opzich een hele leuke foto, maar ik vind de (erin geshopte) zon echt way too much :o

Mzorro
Jammer dat het paard er net niet helemaal op staat. De compositie vind ik wel heel gaaf, je ziet zo de kracht van het paard duidelijk!

billionache
Ik vind het prima gelukt in de binnenbak! Ik zie geen ruis en een heldere, scherpe foto! Netjes gedaan!

Crazy_horses
Hele fijne kleuren en mooie DOF. Alleen kan ik geen scherp punt vinden. Je onderwerp valt nu echt weg tegen de (ietwat drukke) achtergrond.

XiiaanooNaa
Schattige foto zeg! Fijne zachte kleur.

Yoysiee
Ik vind de compositie een beetje verkrampt. Alsof ze anders niet meer op de foto past. :D Verder leuk gedaan!

Sanne_com
Gaaf, die vlam! Ik vind het een mooie, goed gelukte foto!

Sicayes
Ik vind het lastig kijken doordat de foto nergens echt scherp is en dus eigenlijk ook geen onderwerp heeft. Ik 'verdwaal' een beetje in de foto doordat ik niet weet waar ik nou naar moet kijken.

Dandy200
Prachtige stad is Rome! Ik had de lucht denk ik iets meer kleur gegeven, maar verder prima!

Revanches
Hele mooie foto! Fijne heldere kleuren, geeft een zomerse sfeer. Onderwerp springt er mooi uit!

Wendy1987
Ik ben echt gek op die zachte kleuren! <3 Het had denk ik ietsje mooier geweest als het onderwerp er meer uitgesprongen had.

SharonPlugge
Compositie en moment is goed. Wel vind ik de foto een tikje te donker, dit zie je ook onder de kin van 'het beest' :+ (ben even de naam kwijt)

Bumblehorses
Deze foto geeft goed de sfeer weer tijdens zo'n optreden. Goed gedaan!

MyHu
De kat staart mij echt aan alsof hij elk moment in de aanval gaat. Heel gaaf die blik! Zo intens!
Jammer van de overbelichte vacht bij de bips,

Killyenn
Mooi landschap. Ik vind het een hele mooie foto!

it_is_me
Ik vind de foto niet heel interessant om naar te kijken. De bomen vooraan staan er iets te dominant op.

Ingvild
Mooooi!!

JewEmm
Leuk contrast tussen het zwarte paard en de witte sokken! Niets op aan te merken eigenlijk.

Nu heb ik even geen tijd meer. Hoop het nog wel een keer af te maken!

Brechtjee

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:00

LinSa, bedankt. Was er zelf ook al niet zo tevreden over. Het is nog lastig om je katten zo te zetten hoe jij het wilt.

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 10:06

Bedankt LinSa, het was de bedoeling scherp te stellen op het lontje maar kan me voorstellen dat het door de wax en zachte uitstraling van de rest van de foto niet helemaal goed overkomt. Ik blijf lekker oefenen met macro :')

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:01

Sicayes schreef:
Bedankt LinSa, het was de bedoeling scherp te stellen op het lontje maar kan me voorstellen dat het door de wax en zachte uitstraling van de rest van de foto niet helemaal goed overkomt. Ik blijf lekker oefenen met macro :')

Dat dacht ik al, maar door die waas is dat niet goed zichtbaar. ;) ik vind macro een ramp haha.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:54

Linsa bedankt! Ik vind het ook jammer dat de kat is overbelicht, maar ik weet niet zo goed hoe ik dit eruit had moeten krijgen met bewerken, of in ieder geval had kunnen verminderen, maar heel erg bedankt!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 11:57

Eline91 schreef:
PrimaDonna_ Wat een gave kat! :D Erg fijne foto, mooie DoF en wat heb je die ogen leuk vastgelegd!

Dankje! :)
Ik ben veel aan het oefenen op DOF. Probeer mijn best te doen haha.
Vond de ogen ook heel gaaf eruit springen!
Baasje zat schuin achter mij met een snoepje en dan krijg je dit :D

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:19

Feedback week 18:
rosslover: Je hebt een leuke compositie gekozen en je achtergrond is ook niet te druk. Ik vind de foto wel wat te donker waardoor het onderwerp er niet goed uitkomt. Als je de foto wat had opgelicht hadden de ogen van het paard ook mooier uitgekomen, deze zijn nu een beetje dof. De scherpte ligt wel mooi op het oog!
Mariett: Mooie foto! Die haarband maakt de sfeer in de foto echt af, mooi ook hoe die ogen er zo uitspringen!
glenstorm: Oei, erg veel ruis zeg, wat zonde! Het is wel een mooie silhouet foto en de kleuren zijn erg mooi. Jammer van het andere paard(?) op de achtergrond, dat leid wel een beetje af
Tivara: Prachtige foto! De kleuren zijn erg mooi en helder! Dat landschap is ook echt prachtig!
MarijeRWauw, gaaf gedaan zeg! Ik had misschien de voorste blaadjes van de bloem liever scherp gezien
Bellatrix: Lieve spontane foto! Ik zie wel wat ruis waardoor in mijn ogen de foto ook niet helemaal lekker scherp kijkt
quartel: Gaaf zeg! Mooi scherp! Vind de achtergrondkleur alleen niet helemaal bij het onderwerp passen, het is te verschillend
Tigress: Gave actiefoto! Jammer van de mensen op de achtergrond maar daar is weinig aan te veranderen
WiancaR: Prachtige foto! De blik van de hond heb je mooi vastgelegd, DOF is ook erg mooi en de kleuren passen erg mooi zo bij de hond
goriginal: Mooi zeg! Kleuren zijn prachtig en vind de scherpte ook prima!
NESCAFE: Mooie foto! Jouw stijl is echt heel herkenbaar en fijn naar te kijken!
jolandaa_: Wat een ontzettend schattig veulentje! Foto is mooi scherp en DOF is ook erg mooi! Je week 19 is ook erg mooi!
Raachel: Mooi moment heb je genomen! Foto lijkt wat scherpte te missen maar kan ook goed komen door de upload
Iejoorr: Ik zou de foto wat van boven gecropt hebben zodat het waterhoentje er meer uitspringt, verder vind ik de bewerking erg gaaf!
LinSa: Mooie foto! Ik vind de kleuren alleen wel wat te groen omdat er ook groen in de bomen zit door het mos en dan het gras erbij oogt het niet helemaal lekker
Valerie98: Gaaf! Mooi scherp ook en mooie heldere kleuren!
Gerdjehoran: Mooie zachte kleuren en scherpte is ook mooi! Jammer dat de hond niet deze kant op kijkt
Maaarije: Stoere foto! Mooie belichting ook! Jammer dat het hoofd van de bizon(?) wel wat donker is
k_m: Wauw, heel gaaf zeg! De bewerking is ook erg mooi!
IsaCalixa: Gave foto! De bewerking past erg mooi bij het paard maar vind het oranje wel wat storend in het gezicht van de ruiter. Verder vind ik de compositie erg sterk en scherpte is ook prima!
LoveUggs: Mooie foto! Kleuren zijn erg mooi en de foto heeft een mooie zachte sfeer
Eskegirl: Niet zo'n bijzondere foto en technisch gezien kan ik er vrij weinig over zeggen want het is niet echt mijn ding maar ziet er uit als een mooie heldere foto
Fem: Mooie foto! Het moment is ook erg lief, scherpte is mooi en zwart wit omzetting vind ik ook erg fijn ogen
Brechtjee: Wat een prachtige ogen heeft de kat zeg! Vind de foto verder niet zo bijzonder. De kat oogt wat te donker. Had misschien ook mooier geweest als de voorste bladeren ook onscherp waren
Suuszels: Wat leuk! Daar ben ik een paar maanden geleden ook geweest en heb er een paar jaar geleden stage gelopen. Weet dus precies waar deze foto genomen is. Zwartwit omzetting vind ik erg mooi gelukt en ook erg passend bij zo'n foto!
horserider22: Mooi doorkijkje! Duif is mooi scherp, kleuren zijn erg mooi helder!
Murthul: Mooie foto! Compositie vind ik erg leuk maar de foto oogt voor mij wat te donker
_Patriciaa: Gaaf zeg! Erg mooi gedaan!
hilly200: Heel mooi! Die outfit is ook erg gaaf! Scherpte is ook erg mooi en de belichting is ook mooi!
Deetjeeuh: Wauw, lijkt echt zo'n sprookjespaard! Ook erg mooi scherp en mooi dat licht bij die manen!
showteam: Wat een prachtige foto! Heel fijn sfeertje zo met die zachte bewerking!
Asselruiter: Mooie foto! Leuke compositie ook!
Marit: Wauw, prachtig! Fijne kleuren zeg!
Marjooow: Mooie foto! Fijne kleuren zo door de lage zon!
sodeletuut: Orginele foto zeg! Mooi scherp ook op de ogen
Verosjaak: Wauw, gaaf! Ook erg mooi zo met die wolken ervoor!
Nefertarie: Prachtige foto! Mooi spontaan moment en fijne DOF!
louiisa: Mooie belichting! De foto toont verder weinig kleur wat wel jammer is
monbyou: Mooie foto! Scherpte is prima en leuke compositie
Jespri: Wat een lieve foto zeg! Mooie heldere kleuren ook
jilinda: Mooie foto! DOF is erg mooi en de kleuren zijn mooi helder!
binky: Wauw, wat een prachtige foto! De kleuren spatten echt van het scherm en de scherpte is ook erg mooi!
crazyiris: Hele mooie foto! Prachtig ook zo in het zwartwit
LOVESUSHI: Mooie zwartwit omzetting, vind het 'vage' rechtsboven wel wat te heftig, had van mij wat minder gemogen. Scherpte vind ik wel erg mooi!
MZorro: Aparte compositie maar wel erg leuk! Mooi ook dat opspattende zand/water!
billionache: Mooi hoor voor een binnenfoto! Belichting is erg fijn, vaak wordt de foto in een binnenbak snel donker maar deze is erg mooi belicht!
crazyhorses: Wauw, prachtig! Kleuren zijn erg mooi, DOF is prachtig en scherpte is ooke rg mooi!
Xiiaanooaa: Hele lieve foto! Prachtige DOF ook!
Joysiee: Mooie zwart wit omzetting zeg! Compositie vind ik ook erg leuk! En erg mooi hoe de ogen er zo uitspringen!
Sane_com: Hele mooie sfeervolle foto! Niets aan op te merken
Sicayes: Mooie foto! Scherpte op de lont vind ik ook goed gelukt en de kleuren zijn erg mooi!
Dandy200: Mooie foto! Niets op aan te merken
Revanches: Prachtige foto! Wat een mooie en heldere kleuren! Scherpte isook erg fijn!
wendy1987: Mooie scherptediepte maar de kleuren springen er niet echt uit voor mij, vind de foot ook een tikkeltje overbelicht
Sharonplugge: Mooie foto! Scherpte is erg mooi. Vind de kleuren wel erg bruin, te veel van dezelfde kleur waardoor het onderwerp er voor mij niet helemaal mooi uitspringt
bumblehorse: Gave foto! Niet echt mijn ding maar mooie belichting
Myhu: Mooie foto! Niets aan op te merken
Killyen: Prachtige foto ! Wat een mooie kleuren zo!
It_is_me: Mooie foto! Hele mooie kleuren en leuk als je van bovenaf scrolt dat de foto steeds lichter wordt!
ingvild: Gave foto! Vind het blauwe van de lucht wel wat te overheersend en jammer van de upload
Jewemm: Hele mooie foto! Fijne zwartwitomzetting, leuke compositie en er gmooi scherp!
Teszz: Prachtige kleuren zeg! Fijn om naar te kijken!
Cicioclato: Mooie scherpte op de bloemen! Snap alleen niet zo waarom de hond in deze foto betrokken is, je moet namelijk goed kijken om te zien dat het de poten van een hond zijn. DE foto had misschien mooier geweest als de hond met zijn kopje boven de bloemen of tussen de bloemen te zien was
S_imonee: Mooie heldere en scherpe foto! NIets aan op te merken
Heavenslove: Wauw, hele fijne zwartwit foto om naar te kijken! Erg mooi!
Astor: Prachtige foto! Hele fijne bewerking en erg mooi zo die DOF!
PrimaDonna_: Wat een grappige kat haha! Mooi scherp op de ogen maar vind de foto wel wat te donker ogen en jammer van de achtergrond
Hanna_94: Hele mooie foto! Mooie heldere kleuren en scherpte is erg mooi!
Magda_90: Wat een ontzettend leuke pony! Mooie foto ook met hele fijne kleuren! Jammer van de huizen op de achtergrond maar dat is het enige minpuntje
ismy: Mooie standfoto! Scherpte is mooi maar vind de foto een tikkeltje te donker, vooral het paard
_Elke: Mooie foto! Scherpte is mooi en compositie is ook erg leuk!
Tesseke: Mooie foto! Mooi scherp op de ogen en mooie DOF !
Anouska15: Gave foto zeg! Vind het meisje wel wat te overbelicht, vooral in het gezicht
Jessica_1998: Vind het niet zo'n bijzondere foto en de foto oogt ook wat te groen. Verder is de foto wel goed belicht!
cathyenbeau: Mooie heldere en scherpe foto! NIets aan op te merken
Lypido: Beide foto's zijn erg mooi! Vooral de onderste is erg fijn om naar te kijken!
Robin_rikkie: Mooie foto! Het moment is goed gekozen en scherpte is ook prima
Iejoorr: Mooi zo die lucht zeg! Vind het zand wel wat te donker
Kanzi: Mooie foto! Scherpte is mooi en fijne DOF
Ash_: Wauw, mooi zeg! Leuk ook dat die ene tulp er zo uitsteekt, daar gaat gelijk de aandacht naar toe! Mooie scherptediepte ook!
Gub: Mooi scherp op de bij en fijne kleuren om naar te kijken!
Eline91: Wauw, hele mooie en interessante foto om naar te kijken! Wat een prachtige lucht ook!
Joeluna: Mooie actiefoto! Scherpte is ook erg mooi, jammer van de achtergrond maar daar is weinig aan te doen
Agossie: Hele lieve foto zeg! DIe blik van de hond is echt fantastisch!
calice: Prachtige foto! Mooie belichting ook en scherpte is ook erg fijn!

Feedback week 19:
glenstorm: Mooie foto! Scherpte is erg mooi en de scherpte diepte is ook erg fijn om naar te kijken!
Mariett: Mooie foto! Erg mooie belichting! De foto lijkt wel wat overmatig scherp vooral in de achtergrond bij de DOF, dat oogt niet helemaal fijn
bumblehorse: Hele mooie foto en hele fijne compositie, je wordt gelijk naar de bruid en bruidegom getrokken!
Loveuggs: Mooie heldere foto en mooi moment gekozen! Scherpte is ook erg fijn
Valerie98: Lief moment maar vind de bewerking niet zo mooi. De foto is erg rood vooral bij het hoofd van het meisje.
Bellatrix: Prachtige foto! De zwaan springt echt uit de foto en vind de scherpte ook erg mooi!
Kanzi: Mooie foto! Compositie is erg leuk en wat een geluk dat de reiger zo mooi bleef zitten voor je!
Gerdjehoran: Mooie foto! Scherpte is mooie en de DOF is ook erg fijn!
louiisa: Mooie sfeervolle foto! Niets op aan te merken
ponyaddicted: Vind beide foto niet zo bijzonder, ze springen er niet uit voor mij. De tweede foto oogt ook wat te donker
Sternphoto: Mooie foto! Vind de kleuren erg mooi zo en scherpte is ook prima!

Zo, dat is ook weer gedaan :D
Nu nog een foto uitkiezen voor mijn week 19..

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:42

LinSa schreef:
Vervolg feedback week 18

IsaCalixa
Opzich een hele leuke foto, leuke compositie! Ik vind alleen het overbelichte waardoor de haflinger (vooral de manen) een beetje wegvalt jammer. Er zit ook een vreemde vlek rechtsbovenin. Iets van lensflare oid?

Dat was een experimentje qua bewerking :P (die ''vlek''). Wist zelf ook nog niet zeker of ik het zou doen hoor, maar ach :)

En Taars ook weer bedankt voor de feedback!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:43

Bedankt taarss! :D

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:44

Ga nu ook alvast mijn week 19 inleveren :D

Laatst deze hele leuke foto mogen maken van een vriendin en haar hond tijdens zonsondergang.

Het is de eerste keer dat ik echt silhouette heb gedaan. :)

Week 19

Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:45

Dank jullie wel voor de feedback!

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 12:59

Week 19:

Afbeelding
Genomen op mijn eerste zonsondergang meeting, was erg leuk! *D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:09

@taarss
Dankjewel! En over week 19: klopt helemaal! Ik heb de achtergrond zo'n twee keer geblurd, maar het blijft zo scherp! Verklein het trouwens ook met flickr, zou ik eigenlijk ook niet moeten doen.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:32

@Taarss,
Dankjewel voor de feedback!

Geloof dat ik dit ook al eerder gehoord had van iemand in de feedback, vind het zelf ook jammer van het hoofd.
Was helaas al laat en de zon ging al onder, dus vandaar dat de zon daar geen licht meer op gaf!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:39

SternPhoto Erg gave foto hoor! :D Heel leuk effect met die onscherpe bloesems!
Balen zeg dat Bokt je foto niet verstuurd had _-:(

Mariett Leuke, spontane foto :D Jammer dat het water een wat roestbruine kleur heeft, ik denk dat dat net voor wat minder rust in je foto zorgt.

Bumblehorse Erg gave compositie, heel knap gedaan! :j Ik vind 'm echter wel iets donker uitgevallen, zeker voor een trouwfoto die net heel vrolijk en licht moet zijn :)

LoveUggs Leuk gedaan hoor, ziet er een fijne foto uit! :) De beweging was hier nog niet zo snel maar je hebt het echt goed gedaan ;) Wat waren je instellingen?

Valerie98 Je kleuren lijken heel erg fout in deze foto, het gezicht van het meisje maar ook de bomen en de omgeving hebben een soort 'rode' tint, de kleuren lijken ook te verzadigd. Daardoor heb ik het gevoel dat de foto niet 'klopt' en ziet het meisje er wat ziek/raar uit...

Bellatrix Fantastische foto Marlies, enorm gaaf gedaan! Erg fijne sfeer, de details zijn haarscherp en de druppel aan de snavel geeft je foto nog net dat extra :D Ik zou 'm zo in mijn huiskamer ophangen als ik mocht :=

Kanzi Wat leuk dat de reiger is blijiven zitten :D Gaaf gedaan! Wat de kleuren betreft heb ik een suggestie, je hoeft dit niet op te vatten als kritiek want het is echt persoonlijk :) Ik vind dat de reiger er op vlak van kleuren beter zou kunnen uitspringen, en ik denk dat ik dat zelf zou proberen te doen door dat deel van de foto wat op te lichten.

GerdjeHoran Waauw, gaaf diertje! Van jou? Erg leuke foto ook, mooie DoF en fijne details met die bloemetjes :)

louiisaa Gave foto, van dezelfde fotoreeks als de vorige toch? :) Ik vind alle foto's van die reeks erg geslaagd, maar ik heb dezelfde opmerking - het halster :)

ponyaddicted Je week 18 is heel erg leuk, gaaf veulentje! :D Week 19 is ook een fijne foto, maar de kleuren geven me geen 100% goed gevoel. Ik denk dat zwart--wit hier wel zou staan, doordat je achtergrond zo grauw is en je kip een stuk lichter van tinten :)

SternPhoto Kleuren lijken nét iets te fel op mijn beeldscherm, maar verder wel een erg geslaagde foto! Fijne DoF, leuk effect met de bloemetjes en je hebt de blik van de hond heel mooi vastgelegd :j Knap werk!

IsaCalixa Wat een heerlijke foto, erg gaaf effect!

taarss Wat een gaaf effect met dat water, heel erg leuke foto! Heb je hem nou erg verscherpt? Het lijkt wel of er een vreemd randje rond het paard zit :o

------------------
Reacties

JewEmm Bedankt :o Ik vind het toch belangrijk om de mensen die feedback geven telkens te bedanken, want zonder de feedback was er immers geen topic :)

Sicayes Leuk zeg :) Hoe bevallen ze?

S_imonee Bedankt voor de feedback :) En ik hoop ook dat mijn paard snel beter wordt :j

taarss Bedankt voor de feedback!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 13:54

Dank je wel. Ik vindt het overbelichte wel een mooi zomers effect geven

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:06

Bedankt voor de FB. En ja ik vind de kleur ook niet echt mooi. Ik heb hem hieronder aangepast :) Misschien dat ie zo beter overkomt.

Afbeelding

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:21

Bedankt voor alle super fijne feedback <3

Mijn week 19:

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-15 14:22

Wat een ontzettend gave foto, Layora!!

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:24

Heel gaaf gedaan showteam!!

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:30

wow showteam wat gaaf!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:36

Wat leuk dankjulliewel :):) !

Dit was de eerste keer dat ik kinders ging fotograferen, dat was even wennen haha.

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:07

showteam schreef:
Bedankt voor alle super fijne feedback <3

Mijn week 19:

[ Afbeelding ]

super leuke levitatie foto!!
mijn vader gebruikt dat ook bij kinderen/jongeren en huwelijken :)
ik ben daar ook al eens het slachtoffer van geweest :p vind ik wel super leuke foto's zo!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:46

Dankjewel HeavensLove :D is je vader ook fotograaf? Leuk zeg!
Ik vind het super leuk om manipulaties te maken in photoshop, helaas kost het heel veel tijd dus doe ik het niet zo heel vaak.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 18:37

Eline91 schreef:
LoveUggs Leuk gedaan hoor, ziet er een fijne foto uit! :) De beweging was hier nog niet zo snel maar je hebt het echt goed gedaan ;) Wat waren je instellingen?

Dank je wel! Mijn instellingen waren 1/200, F4.0, ISO 200.