Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stendo schreef:De makro bied hem aan voor 419euro exclusief en 499euro incl.
judithh schreef:Dat denk ik niet. Meestal zakken de prijzen van de voorganger niet zo hard als de nieuwe uitkomt, duurt wel een paar maanden voor die echt "uitgerangeerd" is. Daarnaast: Wil je nú fotograferen, of volgende maand?En als je een maandje wacht is hij waarschijnlijk nog goedkoper..in maart komt de opvolger 1100D op de markt. Net als de 600D, opvolger van de 550D.
judithh schreef:Dit noem ik geen aanbieding.....
Bij kamera express kost hij €408,- incl 18-55 IS kitlens....
Bij Foka €349,- met 18-55 non IS..
En als je een maandje wacht is hij waarschijnlijk nog goedkoper..in maart komt de opvolger 1100D op de markt. Net als de 600D, opvolger van de 550D.
Nouks schreef:judithh schreef:Dit noem ik geen aanbieding.....
Bij kamera express kost hij €408,- incl 18-55 IS kitlens....
Bij Foka €349,- met 18-55 non IS..
En als je een maandje wacht is hij waarschijnlijk nog goedkoper..in maart komt de opvolger 1100D op de markt. Net als de 600D, opvolger van de 550D.
Waarschijnlijk heb jij even gemist dat die 499 inclusief kitlens én 75-300 is?
Nouks schreef:Hmmm Yasmine/MaloLau dat zou ik persoonlijk niet zeggen... Juist als MaloLau nu al weet dat ze graag wedstrijden wil gaan fotograferen zou ik als ik haar was direct een leuke telelens erbij aanschaffen (indien het budget nijpend is evt zelfs in plaats van de 18-55). Bijvoorbeeld de 55-250 oid.
Askim schreef:Parkietjee_ schreef:Ik heb nog geen nieuwe spiegelreflex onder de 200-. gezien, misschien moet je dan toch iets langer sparen?
Zoals er staat heb ik al een spiegelreflex de canon 10D
Ik wil een compact camera