Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ciinderella schreef:Ik wil voor een klein vraagje geen heel nieuw topic starten, dus vraag ik het daarom f hier.
Ik heb de canon 400D nu een maandje en mijn vraag is nu, ik heb een 1G kaartje en hoeveel fotos maken jullie met zulk geheugen? Ik heb namelijk pasgeleden mijn kaart volgehad bij ongeveer 500 foto's. En vond dit behoorlijk weinig! Had dit ook niet verwacht omdat ik de vorige keer veel meer fotos erop had staan. Had hem nu op sport staan. Is dit een verschil?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor mij.
Ashleey_ schreef:Die Redcoon site is wel vaag zeg!
Staat er 2 x een FZ8 en 2 x een FZ50 voor allebei andere prijzen met precies dezelfde inhoud
Nouks schreef:Ciinderella schreef:Ik wil voor een klein vraagje geen heel nieuw topic starten, dus vraag ik het daarom f hier.
Ik heb de canon 400D nu een maandje en mijn vraag is nu, ik heb een 1G kaartje en hoeveel fotos maken jullie met zulk geheugen? Ik heb namelijk pasgeleden mijn kaart volgehad bij ongeveer 500 foto's. En vond dit behoorlijk weinig! Had dit ook niet verwacht omdat ik de vorige keer veel meer fotos erop had staan. Had hem nu op sport staan. Is dit een verschil?
Hopelijk heeft iemand een antwoord voor mij.
Even gecheckt, ik maak ruim 100 foto's op 8 megapixel op een 1GB kaartje. Wel RAW. Maar ik vind 500 foto's behoorlijk wat anders hoor...
loulou schreef:[***] schreef:
Even gecheckt, ik maak ruim 100 foto's op 8 megapixel op een 1GB kaartje. Wel RAW. Maar ik vind 500 foto's behoorlijk wat anders hoor...
ik maak ongeveer 300 foto's op hoog met een 1gb kaart met 400D. misschien had je hem op middel of laag staan?
DarkDreamer schreef:@ WildChild: Nee ik ook niet. Maar wat _Michelle__ dus al zegt, ik ben ook bang dat er wat mee gebeurt
.
@ LCharlotte: Ik op zich ook wel, maar hij gaat wel mee. We gaan via de bergen naar onze bestemming en dat is echt een super oefen omgeving. We hebben een kluis in de auto (ergens verstopt
) en daar gaat hij in. Verder sluiten we een verzekering af voor de vakantie en gaat de waakhond mee. (Grote zwarte hond met grote tanden en 70 cm schofthoogte dus dat schrikt wel af
) En natuurlijk let ik wel goed op.
Nouks schreef:Als je effe leest zie je dat ik dus mínder foto's maak op 1 GB dan jij, dus GROTERE bestanden (terwijl ik nu doel op een 8MP camera en jij op een 10)...
traan_beauty schreef:DarkDreamer schreef:@ WildChild: Nee ik ook niet. Maar wat _Michelle__ dus al zegt, ik ben ook bang dat er wat mee gebeurt
.
@ LCharlotte: Ik op zich ook wel, maar hij gaat wel mee. We gaan via de bergen naar onze bestemming en dat is echt een super oefen omgeving. We hebben een kluis in de auto (ergens verstopt
) en daar gaat hij in. Verder sluiten we een verzekering af voor de vakantie en gaat de waakhond mee. (Grote zwarte hond met grote tanden en 70 cm schofthoogte dus dat schrikt wel af
) En natuurlijk let ik wel goed op.
Lijkt me super als hij mee kan! Maar ik heb met mijn ouders afgesproken om hem niet mee te nemen op vakantie. En als ik zou zeggen dat ik hem wel mee zou nemen, mocht ik hem niet halen
. Zo simpel is dat. En ik geef ze wel gelijk hoor.. Moet er niet aan denken of hij gejat word of dat ik hem kwijtraak/laat liggen oid.