ik heb een plaatje van een aantal mooie paarse bloemen als achtergrond gebruikt maar het vloekt een beetje met een halster zal ik die in een andere kleur maken?
Ik heb ook een vraag.. zouden jullie hier iets speciaals van willen maken..?? Een kerst kaart..?? Met de foto van mij..en eventuweel 1 van de 2 foto's van de pony..??
Deze foto's voor de kerst kaart:
En dan heb ik nog een aparte vraag: Zou iemand voor mij met de de foto hier onder, een andere achergrond.. iets speciaals/moois/apart.. Met daarbij de volgende tekst: Een lief meisje hoopt dat je nadenkt bij de beslissingen die je neemt..
@ de mensen van wie ik een foto zou bewerken : Ik weet niet wanneer ik er aan begin, en weet dus ook niet wanneer het klaar is! Ik heb het nu ontzettend druk omdat ik 2 paarden thuis heb staan in plaats van 1, morgen vieren wij sinterklaas, dus dan ben ik niet thuis.. Zondag moet ik mesten, rijden en mn zolderkamer helemaal opruimen want volgend weekend gaan we uit de caravan! (ik woon nu in een caravan omdat het huis word verbouwd, en dat is dus bijna klaar!) Duss.. ik heb het heel druk, maar ik probeer er zo snel mogelijk aan te beginnen!
(Misschien dat iemand het wil overnemen van mij? Als je dat wilt, ik heb ong. 4 mensen van wie ik moet bewerken. Reacties via PM graag!)
wie er voor mij nog wilt bewerken... Altijd Welkom zelf heb ik niet zo veel inspiratie en kan nog niet zo heel goed met mn nieuw programma overweg in mijn profiel staan er en hier : http://www.mijnalbum.nl/Album=S6YXOEGN Het gaat omde (lieve,mooie,schattige ) WITTE Pony Ze noemt Bambino maar we namen haar meestal Bino je ziet maar ikzelf noem Yoicka een lief tekstje is altijd leuk die rode in mijn onderschrift is ook heel leuk ( Loving you could take my life... )
@lotteluvah: ik heb er 2 gemaakt van die hoofdfoto vind dit een hele leuke foto om te bewerken dus ga der nog meer doen heb bij de laatste geloof ik een stukje halster der afgeknipt