Hmm ik twijfel nog even.. Heb een foto bij toeval eigenlijk gemaakt die ik toch wel gaaf vind geworden Foto 1 of eentje waarmee ik wat meer en op een andere manier heb bewerkt dan anders (met dank aan de uitleg van Marit) Foto 2
Dan stuur ik deze in Ik ben normaal ook niet zo van het bewerken maar vind het wel grappig om te zien wat voor ander effect je kan creeëren. En de eigenaaresse van de paardjes vind het geloof ik ook wel leuk, maar doe ongeveer half/half.. moet ook wel opletten dat ik niet te veel sterretjes, hartjes e.d. erbij zet
Ik zie heel veel leuke foto's voorbij komen zal zondag eens gaan reageren en zelf wat plaatsen. Ben nu heerlijk al sinds maandag met m ijn paard op vakantie
Heel de week kamp gegeven, dus een fotootje van vorig weekend, maar helaas was het toen heeeeeel slecht weer, dus een gewoon panoramabeeldje met de paarden aan zee
hahaha ja, nu is het lekker warm ^^ gisterenavond (rond 22-23u) zijn wij nog in het zwembad gesprongen ^^
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 19-07-14 10:41
Agossie, ik was op vakantie in Duitsland en had onverwacht geen WiFi daar. Maar ik heb wel heel veel foto's gemaakt Dus mag ik vandaag of morgen zowel voor deze week als voor vorige week inleveren?
Verder zie ik echt prachtige foto's langskomen!
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-14 10:48
HeavensLove schreef:
hahaha ja, nu is het lekker warm ^^ gisterenavond (rond 22-23u) zijn wij nog in het zwembad gesprongen ^^
Lekker???? Ik vind dit werkelijk afschuwelijk weer... Ik kan hier heel slecht tegen. Geef mij maar het weer waar je een jas bij nodig hebt...
faatxhorse: natuurlijk kan dat. Zodra je hebt ingezonden ga ik de lijsten even aanpassen.
De volgende 3 weken van mijn kant geen foto's, ga op vakantie waarschijnlijk helemaal wifi loos... Zal als ik weer terug ben 3 foto's inleveren Want foto's ga ik zeker wel maken!
CrazyIris
Geplaatst: 19-07-14 20:25
Nog mijn foto van week 28 eentje die wat schrik had van het water
En deze is van week 29! Voor de eerste keer eens tijdens zonsondergang naar de paarden gegaan!