Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moyra schreef:maar momenteel doet mijnalbum.nl het niet
elmiran schreef:wie wil er een van mijn paardjes tekenen?
Saul schreef:Ik was bezig met een schimmeltje, maar ik ben de foto kwijt![]()
Heeft iemand enig idee welk paardje, of foto dit voor moet stellen:
http://groups.msn.com/_Secure/0RAAAAP8S ... 8117[/img]
ChingYi schreef:Tekening Flame voor Verona is af:
De foto's zijn wat donker. ik zal morgen kijken of ik betere foto's kan maken
(ben zelf wel blij met de tekening. Als iemand nog tips heeft, graag dan)
update mijn lijstje:
1 Bianca02(af)
2 Florislover(af)
3 Misshaffie(af)
4 Newie(af)
5 Love_Wiepke(af)
6 mik_beer(af)
7 _AnOuK_ (af)
8 xxalishakexx(bezig)(sorry dat het zolang duurt maar de tekening ligt nog op school )
9 xXVeronaXx (af)
10 KissMeQuick(af)
11 xXVeronaXx [tek flame ](af)
12 Iepsel(bezig)
13 m00nlight
14 Love_Wiepke
15 LuckyAndMiej
16 Iknicky
17 Window
18 Ilovelucky
19 lilykashmir
20
Er kan nog 1 iemand bij. Iemand nog interesse?? zet jezelf er maar bij. Wel doen want anders vergeet ik het![]()
![]()
![]()
Groetjes Ching-Yi
annalover schreef:Hoi!!
Ik dacht ik zet hier ook even wat bij... Ik teken al een hele tijd paarden/pony's voor mensen na. Ik krijg eigenlijk alleen maar goede reacties. Normaalgesproken vraag ik er geld voor, maar speciaal voor de bokkers wil ik het graag :...GRATIS...: doen!!![]()
Ik teken alle rassen, kleuren en hoe de pony op de foto staat maakt niet uit. Dus wil je graag een tekening van je pony, stuur me een pb of reageer hier ff
Groetjes, Sjoukje
ChingYi schreef:hier dan een duidelijkere foto
![]()
(niet zo heel veel verschil maar in ieder geval wat duidelijker)
emkelover schreef:Hoi heeft iemand een foto van een paardje van hem / haar die een beetje makkelijk te tekenen is ? Ik ben het namelijk aan het proberen om paarden of pony's van mensen na te tekenen . Dus als iemand een foto heeft die een beetje makkelijk te tekenen is zet er dan maar po dan probeer ik het wel .
Groetjes Emkelover
p.s heeft iemand tips waar je het beste mee kan tekenen ?
Eros schreef:ik had een bladzijde hiervoor een foto van eros geplaatst als die niet goed is heb ik er hier nog wat die mischien interessant zijn om te tekenen
http://www.mijnalbum.nl/Foto=L3CRISA4[/img]
zoetjuh schreef:wil er iemand deze doen voor mij..??![]()
http://img226.exs.cx/img226/3396/imag00561be.jpg
de foto op de link is groter maar heb de foto verkleind zodat je kunt zien wat voor beestje het is
( btw de kwijldruppel hoeft niet)
het liefs wel gratis...ben weer eens een keer blut![]()
(ps. is ie groot genoeg![]()
)
annalover schreef:Hoi!!
Ik dacht ik zet hier ook even wat bij... Ik teken al een hele tijd paarden/pony's voor mensen na. Ik krijg eigenlijk alleen maar goede reacties. Normaalgesproken vraag ik er geld voor, maar speciaal voor de bokkers wil ik het graag :...GRATIS...: doen!!![]()
Ik teken alle rassen, kleuren en hoe de pony op de foto staat maakt niet uit. Dus wil je graag een tekening van je pony, stuur me een pb of reageer hier ff
Groetjes, Sjoukje
Wendy15 schreef:zoetjuh schreef:
Ben bezig om deze foto te tekenen. Het kan nog wel even duren voor die af is, maar wilde toch even laten zien hoe het tot nu toe is..
Dit is dus m'n 3e tekening en het is meer voor mezelf om te oefenen, maar vond het toch wel leuk om 'm even te plaatsen...
zoetjuh schreef:oohh thanx... ik vind hem er nu al super uit zien echt heel erg bedankt...