Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline91 schreef:JewEmm Erg leuke foto, heel fijne compositie en je hebt het paard knap vastgelegdIk ben alleen niet 100% overtuigd door de zwart-witbewerking, ik denk dat hij in kleur ook best leuk is
LOVESUSHI schreef:JewEmm
Ik vind hem niet echt bijzonder, sorry. Ook zijn je kleuren een beetje vreemd hier?
JewEmm schreef:LOVESUSHI schreef:JewEmm
Ik vind hem niet echt bijzonder, sorry. Ook zijn je kleuren een beetje vreemd hier?
Mijn foto is is zwart-wit. Of gaat dit over week 17. Daar heb ik een sepia-filter gebruikt om een wat ouderwetsere sfeer te krijgen
HeavensLove schreef:week 8: ja het was een helling, dus het lag daar niet eens vlak dus normaal dat het scheef lijkt
week 9: een stukje hoef mist??? bedoel je dat het opgaat in de kleur van de bodem?
Eline91 schreef:Sicayes Ik vind hem best leuk geworden, al had ik de vlam persoonlijk misschien rechtgezetWelke tussenringen heb je gekocht?
hilly200 schreef:Sicayes Mooie scherpte foto, denk dat je tante er erg blij mee was! Vind enkel de blauwe tinten heel licht overheersend bij de snuit. Verder hierdoor wel een mooie frisse plaat
Eline91 schreef:S_imonee Erg leuk gedaan hoor, ik vind hem wel echt gaafJe hebt dat dier heel knap vastgelegd, erg sterke compositie. De kleuren lijken een tikje grauw, misschien vind je ze daarom wat tegenvallen?
Wat gaaf trouwens dat er ooievaars in de tuin wonen!
S_imonee schreef:LoveUggs
Mooie foto! Oefening baart kunst he! De kleuren zijn erg mooi.