Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Lys schreef:thorretje schreef:hmm.. X_Lys.. alle pers / model / topfotograven die ik ken, werken met NIKON en niet met Canon en raar genoeg zie ik meestal ook voornamelijk NIKON camera's bij fotograven op tv in 't nieuws.
Ja dat dacht ik dus ook al, ik ging op site etc rond kijken en veel mensen hebben ook wel zo´n hele dure van Canon de D30? Of iets dergelijks. Een nog grotere camera, maar verder zag ik ook juist extreem veel Nikons bij mensen.
Samantha_ schreef:Graag gedaan.
Maar je moet er dus wel 675 voor betalen, en je krijgt dan 80 euro terug.
Kokomo schreef:Neem gewoon de meest bekende fotografen, Arnd Bronkhorst, Jacob Melissen, werken met een Canon Eos 1. Canon is bij amateur zowel als bij profs de meest gebruikte camera. Ik weet niet waar jullie kijken, maar heb laatst verkoopcijfers gezien waar ook in de prof toestellen van Canon ruim bovenaan stond
_R_G_ schreef:JAik heb mijn fujifilm finepix S5700 !!
einderlijk !!![]()
weet alleen echt niet hoedat ie werkt
_R_G_ schreef:laten we het hopen haha
is er iemand die deze camera ook heeft?
DarkDreamer schreef:Bij de Dixons is nu een actie voor de Canon 400D.
Hij is daar afgeprijst van 1049 euro naar 799 euro. Je krijgt dan 85 (ja je leest het goed geen 80 maar 85) euro terug via de cashback actie.
Dit is de body + kitlens + een Tamron 70-300 mm objectief.
Is dit een verstandige keuze? En is de 70-300 lens een goede lens?
*edit: tamron lens*
*edit: LEns die op de website staat lijkt alleen totaal niet op de lens die in het foldertje staat. Dus weet niet of het wel een Tamron lens is, zou dan even naar de winkel moeten.
DarkDreamer schreef:Samantha_ schreef:Graag gedaan.
Maar je moet er dus wel 675 voor betalen, en je krijgt dan 80 euro terug.
In Amsterdam moet je er iets van 750 voor betalen in de winkel dus dan is dit een heel stuk goedkoper
Ashleey_ schreef:Bij Dixons staat nu ook wel leuke aanbieding
OLYMPUS E-400 Digitale spiegelreflex camera + 14-42 mm objectief € 529,00
+ evt. inruilvoordeel! 55 euries
loulou schreef:via digitalstreet betaal je 698 en dan sturen ze hem gratis op.
maar als het bij jou in de buurt is dan is 675 idd goedkoper
Samantha_ schreef:loulou schreef:via digitalstreet betaal je 698 en dan sturen ze hem gratis op.
maar als het bij jou in de buurt is dan is 675 idd goedkoper
Hmm nou je het zegt...
En bij redcoon is ie 666 euro, excl verzenden. Met verzenden erbij 674,98, zowat net zo duur als de mediamarkt dus. En met een 1gb kaartje erbij voor 685,88 excl verzenden!
De mediamarkt is hier niet zo ver vandaan, maar goed moet er toch heen, parkeren, wachten etc.
Maar ja langs de andere kant, in een winkel halen is toch wat fijner, ook met als er wat mee is ofzo...