DShots schreef:Kan je niet bij iemand evetueel je foto's inleveren die je wilt inleveren!
Dat die gene de foto elke week er op zet?
Je kan toch na 3 weken alles inleveren? Dan heb je tenminste echt recente foto's.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eviii_x schreef:Dshots
Bloemetjes zijn duidelijk favoriet op bokt in deze periode hahaNette foto. Zelf had ik het diafragma wat hoger gedaan (dus een hoger F getal, F/8 oid) zodat het plantje helemaal scherp is. Verder zie ik een lichte streep in de achtergrond waar ik me een beetje aan stoor…
Eviii_x schreef:monbyou
Leuke foto, vind het paard alleen een beetje suf kijken. Heeft ie voor deze foto hard gewerkt oid? Voor volgende keer misschien wat ruimer uitsnijden. Jammer van de paaltjes en draad op de achtergrond.
Eviii_x schreef:Sanne_com
Leuk beestje, hij staat helemaal op de foto (dat de kont er ook nog op staat). Heb je gebruik gemaakt van een reflectie scherm of een flitser? Vind het hoofd namelijk lichter dan andere delen van het lichaam
Eviii_x schreef:binky
Mooi scherp! Had zelf het draadje (van spinnenweb) tussen de blaadjes weg gehaald. Kop van de vlieg is niet helemaal scherp, maar verder wel.
Eviii_x schreef:Bumblehorse
Wat een leuk paardje! Vind het een leuke foto, speling in de compositie ipv in het midden. Vind de nabewerking aan de ene kant er bij passen maar aan de andere kant vind ik het jammer van de grijzige waas er over heen… Kan je dit nog aanpassen? Verder vind ik het namelijk een erg leuke foto.
Agossie schreef:De samenvatting van week 28 - 2014:
Agossie verzamelt hier De achtergrond is mooi zwart en de kleuren zijn mooi! Klopt het dat de foto alleen niet zo scherp is?
Asselruiter Wat een schatje! had je geen foto waarbij het katje in de lens kijkt?![]()
Vind het een leuke foto! Mooi scherp.
Bellatrix verzamelt hier Prachtige foto vind ik het! Alleen is de lucht niet wat te donker blauw? Achjaa, vind het wel sfeervol!
binky Dat wat je met de blaadjes gedaan hebt vind ik niet zo, maar dat is een kwestie van smaak denk ik. Verder ... mooi close-upje!
Zou hem alleen nog wat lichter/sfeervoller maken, hij ziet nu wat grauw.
Bumblehorse Hmm..weet niet zo goed wat ik ervan vind. Mooie foto alleen denk ik dat de witte waas erover iets teveel is..het paard valt net wat teveel weg voor mijn gevoel. Denk dat dit ook een kwestie van smaak is qua nabewerken.
calice Mooie roos, leuk met dat water! Maar wat is die gelige waas vanboven? Verder misschien de foto wat lichter?
C_estmoi Vind het paard wat naar voren vallen...had het paard meer van onder willen zien dus meer van de voorbenen/borst.
Deetjeeuh Mooie lichte foto, jammer van de overbelichte plekken! Vind ook alleen dat je de nadruk op de bloem te veel gedaan hebt...stoor me er een denk ik een beetje aan.
Djura99 verzamelt hier Mooie foto! Eigenlijk even niks op aan te merken
Dshots Zitten er vlekken op je lens? Wat dat lijkt zo te zijn op de foto. Ik vind het een mooie foto, misschien wel wat donker maargoed.
Eviii_x Mooi! Had misschien de bloemen wat lager gezet, ze zijn wat krap op de foto gezet. (je hebt nu veel grondplantjes op de foto.)
Fenneeee Wat een cutie!! Geen aanmerkingen op de foto!
Miss alleen op de nabewerking...had hem denk ik zelf wat lichter gemaakt de foto.
Gub verzamelt hier Prachtig plaatje! Lucky you! Vind hem heel mooi!
Hanna_94 verzamelt hier Mooi plaatje!
Had alleen de plant waar de vlinder op zit meer in beeld gebracht, dus dichterbij.
HeavensLove verzamelt hier Ik hou van jouw foto's!
Deze is ook echt prachtig!misschien nu ik beter kijk ... de lucht ietsjes minder blauw ... aangezien je hem kunstmatig blauw gemaakt heb.
Irene96 verzamelt hier Super nabewerking<3
Hele mooie foto ook natuurlijk! Mooimooi!
ismy Wat een lieve foto! Zullen de ouders heel blij mee zijn!![]()
Alleen, waarom heb je de oogjes niet wat sprankelender gemaakt?
Jessica_1998 Leuk hondje! Had allereerst dat roze ding uit het beeld gehaald, gewoon alle storende factoren.
Verder had ik niet zo gefotografeerd dat een grote grasspriet voor het hoofdje zit en dichterbij gaan liggen om mee te beginnen.
JewEmm verzamelt hier Vind het omdat je het expres deed echt een hele mooie foto!
Hij laat echt zien hoe het daar was op dat moment, heel mooi moment!![]()
jilinda Het effect/ de sfeer vind ik mooi gedaan!
Alleen stoor ik me wat aan de achtergrond en de centrale compositie, maar verder goede foto lijkt mij
Jis_ Mooi moment van de foto!
Super zonder dat de voeten niet zichtbaar zijn en ook een stuk vloer erbij.
Verder staat ze wat scheef? en vind ik de foto wat..gelig...maar dat is gewoon smaak.
Joey, meer hoef ik niet te zeggen?
Hele mooie kleuren! je ziet de zonnestralen (in het chinees heet dit zonnestraleneffect: Qia)![]()
Joeluna Leuk bloemetje!![]()
Alleen vind ik de kwaliteit niet denderend en je copyright ook niet..die had ik liever wit gezien.
Jolandaa_ Top shot! Heel mooi!![]()
Hmmm ... had alleen de bloem denk ik niet afgesneden... in dit geval is dat onnodig.
kani_ejj Wat een lieve foto! Geen aanmerkingen![]()
_Kiki_ verzamelt hier Leuk idee!![]()
Had alleen de pan recht gezet, hij staat nu scheef.
kimberley23 verzamelt hier Mooi!
Zou alleen het paard proberen zwart te houden met nabewerken...
Kimmm_1 Wat een leuke poes, lief!![]()
Wat heb je weggewerkt op de achtergrond? over al zie ik gecloonde stukjes.
laurajoy15 Leuke sfeerfoto!
Alleen .. ik vind hem wat te grijs ... hierdoor valt het paard een beetje weg.
Ook jammer van dat wazige in de manen, wat is dat?
Lipydo Heel mooi plaatje!![]()
Het is denk ik een kwestie van smaak .. maar zelf vind ik dat rozige niet zo heel mooi ... (te roze buik)
het oranje vind ik daarentegen wel heel mooi! Roze in de randen vind ik trouwens wel mooi, het is alleen de buik.
Lizaa01 Leuke foto!
Is de grond bewogen?
manonnevot Weer zo een leuke insecten foto![]()
had hem alleen wat meer vanaf de zijkant van de bij willen zien denk ik, maar verder leuke foto!
MarijeR![]()
, super foto!! wauw!
MaritFan van jouw mensen foto's!
Alleen die lichte (zonstreep(?)) streep op haar arm vind ik zelf beetje storen, beetje maar.
Marjoow verzamelt hier Mooi moment van de foto! Super jammer dat hij niet scherp is!
Mb_foto Liefffff!!![]()
Alleen wat lichter en voilaaaa, mooimooi!
monbyou Leuk haffieeeebeestje![]()
1 ding: snij de hals van een paard niet af op de foto.
NatassJa Mooi meisje!
maar waarom heb je de foto zo scheef gemaakt? bij deze foto kijkt het een beetje irritant...
Nefertarie Lief plaatje met een mooie sfeer![]()
Racheel verzamelt hier Wat een dotje!![]()
Jammer van de afgesneden pootjes, verder misschien de foto wat lichter maken?
Revanches Top foto! Mooi mooi!![]()
Robin_Rikkie verzamelt hier Mooie foto!
Het enige wat mij stoort is de troep op de foto![]()
Sanne_com Mooi met dat reflectiescherm!
Alleen had ik de foto liever een tintje lichter willen zien...
sdvfoto Leuk met die lijnen!
Klopt het dat het hoofd van het model alleen niet scherp is? Verder mis ik denk ik wat sfeer...
wat was het thema of het idee?
showteam Awwhhh dat hoofd![]()
Ik vind het een leuke foto haha!![]()
Sodeletuut Hahahahh wat een lief moment!![]()
Vind alleen misschien de rode vlek in de hoek wat te aanwezig...maar het soort niet!
Suuszels Heel mooi plaatje!![]()
Niks op aan te merken, mooie panorama!
tesseke verzamelt hier Mooie foto en mooie kleuren!
Alleen ... centrale compositie maakt de foto vaak wat saaier om naar te kijken, had het paard daarom liever aan de linkerkant van de foto zo zien staan.
Tinky12 verzamelt hier Had de pony in deken er niet op gezet, de deken maakt de foto slordig.
O en die blauwe bak(?) even weggewerkt. maar het idee van de foto vind ik leuk![]()
Ylvy Cutieeeeee![]()
Alleen is de hond wat paars/bruin? Dat bruin hoort denk ik haha, maar dat paars?
Misschien ook ietsjes meer contrast, maar dat weet ik niet zeker![]()
Yvank_ Mooi sfeerplaatje![]()
Alleen vind ik hem wat te bruin ... maar dat is een kwestie van smaak
Marit schreef:Ik twijfel tussen 2 foto's.. Mag ik ook eens jullie mening vragen?
https://farm4.staticflickr.com/3835/144 ... 5a99_c.jpg
of
https://farm4.staticflickr.com/3850/146 ... b82f_c.jpg
Marit schreef:Ik twijfel tussen 2 foto's.. Mag ik ook eens jullie mening vragen?
https://farm4.staticflickr.com/3835/144 ... 5a99_c.jpg
of
https://farm4.staticflickr.com/3850/146 ... b82f_c.jpg