Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lau schreef:Hier kan je het verschil trouwens wel een beetje zien.
[ [url=m/Ssicgt.png]Afbeelding[/url] ]
Gerdjee schreef:Lau schreef:Hier kan je het verschil trouwens wel een beetje zien.
[ [url=m/Ssicgt.png]Afbeelding[/url] ]
Heb je hem met de boktupload geüpload?
Ondanks dat hij er niet 100% scherp uit ziet door het uploaden heb ik toch het idee dat je focus op de mouw ligt ipv op het gezicht
Je kan ook uploaden met Flickr. Dat is echt ideaal!
ninaphilo schreef:Lau, ik vind hem ook erg mooi! De kleuren zijn echt heel goed gelukt.
Gerdjee, mooi contrast! Geeft die foto echt power, hou ik van!
Ik heb een hele extreme, ik vond het paard er zo lief op staan maar de achtergrond was verschrikkelijk lelijk.
[ [url=m/kBMPqq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pigw9K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Randjes kunnen wel wat netter worden afgewerkt, maar daar had ik het geduld niet meer voor
ninaphilo schreef:Lau, ik vind hem ook erg mooi! De kleuren zijn echt heel goed gelukt.
Gerdjee, mooi contrast! Geeft die foto echt power, hou ik van!
Ik heb een hele extreme, ik vond het paard er zo lief op staan maar de achtergrond was verschrikkelijk lelijk.
[ [url=m/kBMPqq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pigw9K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Randjes kunnen wel wat netter worden afgewerkt, maar daar had ik het geduld niet meer voor
quintenvo schreef:ilsexxx: Heel mooi! Erg mooie sfeer. Het zonnetje vindt ik iets minder, maar dat is ook persoonlijk haha!
miickeytje: Qua belichting zijn de foto's zeker al een heel stuk beter! Bij mij ogen ze ook erg geel. Als je dat iets aanpast zijn ze erg leuk.
Ninaphilo: Heel gaaf! Het oog op de eerste foto vind ik mooier dan op de nabewerkte, misschien dat je hem nog iets kan oplichten?
Lau: Heel gaaf!
Ik twijfel heel erg over deze foto, zit er te veel saturatie in de achtergrond of niet?
[ [url=m/iLDjm6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MFm8nB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau schreef:quintenvo schreef:ilsexxx: Heel mooi! Erg mooie sfeer. Het zonnetje vindt ik iets minder, maar dat is ook persoonlijk haha!
miickeytje: Qua belichting zijn de foto's zeker al een heel stuk beter! Bij mij ogen ze ook erg geel. Als je dat iets aanpast zijn ze erg leuk.
Ninaphilo: Heel gaaf! Het oog op de eerste foto vind ik mooier dan op de nabewerkte, misschien dat je hem nog iets kan oplichten?
Lau: Heel gaaf!
Ik twijfel heel erg over deze foto, zit er te veel saturatie in de achtergrond of niet?
[ [url=m/iLDjm6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MFm8nB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het een leuke foto, maar vind de achtergrond wel te. Maar ook het gras wat te “groen”.
bentefoto schreef:Nog van een herfstshoot tijdje terug!
Voor
[ [url=m/hYRupu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/ubP9hu.jpg]Afbeelding[/url] ]