[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:50

Week 18

Iedereen weer super bedankt voor de feedback. Heb er weer leerpuntjes uit kunnen halen.

Afbeelding

Eske_B

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:54

Iedereen heel erg bedankt voor de feedback, ik kan er echt wat mee!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 13:56

Een diepe buiging voor de bijlees en feedback! Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie ook :D

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:20

Iedereen bedankt voor de feedback!

Week 18
Afbeelding

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:31

Mijn week 18
Afbeelding

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:35

JewEmm schreef:
TeSsZz
Week 8 - Erg mooie foto.
Week 9 - Leuke foto, maar ik zou er net iets meer contrast in gebruiken, met name voor de voorste eend.
Week 10 - Op zich een leuke foto, maar ik vind het groen wel té groen. Als je een nog lager standpund hat genomen, dan zou dat de compositie denk ik iets interessanter maken. Op zo'n statische foto zou je bijvoorbeeld het takje dat tegen de voorste stman ligt nog weg kunnen halen voordat je de foto maakt.
Week 11 - Mooie foto, maar je witbalans is iets te blauw. Kijk maar naar het wit op de hond links, dat is wel echt blauw.
Week 12 - Mooie foto. Dit vind ik echt een foto waarbij juist een grote scherpte diepte interessant is. Dan heb je namelijk de vogel en alle andere details, het zijn er namleijk niet veel, 2 schoorsteentjes en het muurtje, ook scherp hebben.
Week 13 - Leuke foto. Jammer dat de achtergrond wat druk is.
Week 14 - Mooie foto!
Week 15 - Ook een erg leuke foto. Ik zou zelf msischen het onderste randje eraf halen met de kant erop.

Dankjewel! Hier heb ik heel veel aan :) Zal ff per week antwoorden.
Week 8 - Thnx!
Week 9 - Ik ga het eens uitproberen straks. Je zou helemaal gelijk kunnen hebben, ik mis zelf ook wat in de foto maar kon mijn vinger er niet op leggen.
Week 10 - Ga ik volgende keer op letten, zowel qua standpunt als idd kleine dingetjes als zo'n takje. Die is me daar namelijk helemaal niet opgevallen. Ik snap wat je bedoelt met het groen, maar dat is niet bewerkt.
Week 11 - Je hebt helemaal gelijk!
Week 12 - Thnx :) Goed punt van de scherpte diepte, zo had ik er nog niet naar gekeken.
Week 13 - Ben ik helemaal met je eens.
Week 14 - Dankjewel!
Week 15 - Dat ga ik eens uitproberen. Ik stoorde me niet aan het randje met bewerken, maar kan me wel voorstellen dat de foto rustiger kijkt als het er niet op staat :)

En mijn week 18
Afbeelding
Ik vind het jammer dat de mist boven de grond niet zo goed te zien is, maar voor een foto gemaakt vanuit de auto ben ik best tevreden :D

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:48

JewEmm schreef:
Sicayes
Week 8 - Op zich een mooie foot, maar ik denk dat door de naberwerking er heel veel lijntjes in gekomen zijn. Als je hem net wat donkerder maakt en ik denk iets minder verzadigd, dat hij al weer natuurlijker wordt.
Week 9 - Mooie foto. Misschien wel net iets te groen/geel van kleur.
Week 10 - Mooie foto. Deze foto zou ik zelf in z'n geheel net iets donkerder maken.
Week 11 - Toffe foto. Hier blijf ik echt naar kijken. Misschien zou er nog iets meer contrast in mogen.
Week 12 - Ook weer een toffe foto. Klein puntje, rechtsboven aan zit net een streepje dat toch jammer is omdat de rest van de achtergrond geheel zwart is.
Week 13 - Haha, vet. Jammer van de achtergrond links. En misschien zou je iets met de witbalans kunnen spelen. Ik denk dat hij net iets te geel is.
Weej 14 - Erg mooie foto. Hier denk ik alleen dat de witbalans net iets te paars is. Kijkmaar naar de zwarte benen en hanen van het paard, daar zit duidelijk paars door heen.
Week 15 - Mooie foto, maar de bloem is wel echt te fel om lang naar te kunnen kijken.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Super bedankt voor deze uitgebreide feedback! Ik heb je punten even opgeslagen en ga er thuis mee aan de slag. Hier heb ik echt heel veel aan!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 14:58

Dankjewel JewEmm! Ben het opzich eens met je punten hoor :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:02

Bedankt voor alle feedback. Zeker hele handige tips en tricks zitten ertussen. Erg fijn! :))

Deze week een oudere foto. Ben zo druk met van alles en niks om maar te vergeten dat ik vrijgezel ben. Vooral met rijden en een jong paard.
Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:47

JewEmm schreef:
S_imonee
Week 8 - Mooie foto, maar wel echt in de schaduw tinten te grauw. Ik vind ook dat je bosjes gras wel erg aan de paarse kant uitgevallen zijn.
Week 9 - Mooie foto. Hier vind ik je witbalans dan weer te geel.
Week 10 - Op zich een mooie foto, maa rik vind het nu heel jammer dat er links een onscherp boompje op staat en rechts boven die tak. Anders had je een hele mooie verdeling in 3 eenvoudige, maar toch interessante vlakken gehad op je foto.
Week 11 - Mooie foto. Jammer dat nog net een stuk dak er links op staat. Verder zou de foto in het geheel wel lichter mogen, terwijl je eigenlijk de bomen nog zwart zou willen.
Week 12 - Leuke foto, maar heir vind ik dan de witbalans weer iets te blauw. Kijk maar naa rhet wit op de hond, die is erg blauw.
Week 13 - Erg grappig gedaan. Doet aan een van mijn eerste POTW foto's denken. Probeer volgende keer wel met een statief te werken, zodat de achtergrond lampjes niet bewogen zijn.
Week 14 - Leuke foto, maar hij kan beter. Het is erg jammer dat de voeten en hoeven eraf gesneden zijn. Probeer ze of er helemaal op te zetten, of gewoon nog meer bij te snijden, zodat het niet meer zo op valt. Verder zijn je schaduwen hier wel erg zwart. Qua witbalans is deze foto dan wel weer goed.
Week 15 - Toffe foto!

Super bedankt voor je feedback! Respect!
Ik heb hier echt super veel aan. Toch wil ik nog wel even zeggen dat ik bij de foto van week 13 wel een statief gebruikt heb. De volgende week zoek ik gewoon een plekje op waar geen huizen in beeld staat ;)

Ik ga nu de rest van week 18 even bijlezen en feedback geven. Bijna de hele week bij mijn vader geweest, dus echt heel weinig tijd gehad om dat te doen.

Bij deze plaats ik ook vast mijn week 18, voor ik het vergeet voor 22.00 uur.

Het is niet echt een heel bijzondere foto, vind ik. Maar vond het wel grappig. Sinds kort wonen er bij mijn vader zijn buren twee ooievaars in de tuin. Vanmiddag vloog deze over het huis heen, helaas zijn deze foto's mislukt.. Later ging hij in het weiland achter het huis zitten. Daar heb ik hem wel leuk op de foto kunnen zetten. Alleen vielen ze op de pc toch weer een beetje tegen...

Afbeeldingpotw 18 by simoneprinsie, on Flickr

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:48

:wow: jewEmm wat een werk _/-\o_ . Super bedankt voor je goede feedback :j

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 15:56

JewEmm schreef:
Suuszels
Week 8 - Leuke foto, als je nog meer in hand kunnen zoomen was het misschien nog wel mooier geweest.
Week 9 - Mooie foto. Je achtergrond is wel wat scheef. Ik ik denk dat ik de schaduwen wat te donker vind.
Week 10 - Mooi moment. Het contrast is misschien alleen net wat te hoog.
Week 11 - Hele toffe foot. Jammer dat de achtergrond niet geheel wit is, maar dat er wat vlekken in zitten.
Week 12 - Mooie foto, maar hier mag het contrast denk ik iets hoger. De achtergrond mag voor mijj wat lichter en de voorgrond donkerder, want je kan (vind ik persoonlijk) te veel details zien, meer dan alleen het silhouet, maar dus ook wat kleuren.
Week 13 Erg leuke foto! Maar ik vind de danbo's van kleur net iets te geel/oranje.
Week 14 - Erg leuke foto. Twee dingen zouden beter kunnen. Je witbalans is iets te geel dnek ik, en het is jammer dat de schoft er net afgesneden is.
Week 15 - Mooie foto. Steekt er nu een pluk gras uit z'n mond?

Wow, jij bent voor mij echt de held van de dag _/-\o_
Wat een werk heb je ervan gemaakt en ook echt super fijn dat het echt inhoudelijke feedback is.

Ik merk dat ik zelf snel geneigd ben om mijn witbalans later nog een beetje aan te passen in photoshop, wat ik bij zowel de danbo als de week 14 foto.
Is wel een puntje om voor mijzelf op te letten, ik vind de sfeer zelf dan net wat fijner ogen, maar gelig is ook niet de bedoeling.

En het plukje gras klopt ook, zonde he..

De rest is ook prima begrijpelijk en fijne aandachtspunten. Dankjewel!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:05

Zo hee wat een werk _/-\o_
JewEmm schreef:
Week 8 - Toffe foto.
Dankjewel!

JewEmm schreef:
Week 9 - Mooie foto.Ik zou misschien iets ingezoomd hebben, of iets verder naar voren gestaan hebben, zodat je minder boom links en de takken rechts boven niet op de foto zou hebben staan.
Dankjewel! Ik vind het zelf niet zo storend. De bomen zou ik eraf kunnen snijden, maar als ik dichterbij zou staan kreeg ik een kortere 'fietslicht-lijn'. Dat zou ook gebeuren als ik hem zou croppen, en dan vond ik net iets storender dan de bomen :)

JewEmm schreef:
Week 10 - Mooie foto. Alleen jammer dat je niet de achtergrond symetrisch hebt.

Klopt helemaal! Ik zal kijken of daar nog wat aan te doen valt.

JewEmm schreef:
Week 11 - Mooie foto. Ik heb alleen het gevoel dat de manenkam niet scherp is.
Dat gevoel klopt hoor! Door het weinige licht moest ik een heel groot diafragma gebruiken (1.8) waardoor die niet helemaal scherp was.
Ik moet nog wat uitvogelen hoe ik dat soort foto's moet maken :) Misschien ook wat beter licht, haha.

JewEmm schreef:
Week 12 - Mooie foto.
Dankjewel!

JewEmm schreef:
Week 13 - Deze foto vind ik dan minder mooi omdat hij veel minder zegt.
Grappig hoe de meningen verschillen. Persoonlijk vind ik deze foto namelijk veel beter dan week 12, omdat het meer overlaat aan het voorstellingsvermogen van degene die er naar kijkt. Voor sommige mensen is het iemand die in de boom zit terwijl anderen dachten dat ze zichzelf had opgehangen :)

JewEmm schreef:
Week 14 - Gave foto. Wel of niet in gevangenschap genomen?
Niet eens! Deze zat ineens in mijn tuin :) helaas heb ik alleen maar een 50 mm lensje en een kitlens, dus echt zoomen kon ik niet. Gelukkig zat hij dichtbij!

JewEmm schreef:
Week 15 - Mooie foto!
Dankjewel!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:09

Ingvild schreef:
Iedereen bedankt voor de feedback!

Week 18
[ Afbeelding ]

Prachtige foto zeg!
Jammer van het stempelstukje links op je foto..

JewEmm,
Bedankt voor je feedback! Zo bizar dat ik op dat moment heel blij was met de foto's en ik nu gewoon al heel goed verschil kan zien met wat ik nu anders zou doen := Maar ik ga het zeker mee nemen!

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:12

Mijn week 18 ;)

Afbeelding

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:21

JewEmm schreef:
HeavensLove
Week 8 - Mooie foto. Wel erg jammer dat de achtergrond op meerdere manieren scheef lijkt.
Week 9 - Mooie foto, zeker voor binnen! Wat is het dan ontzettend jammer dat je precies nog een stukje hoef mist.
Week 10 - Leuke samenstelling van foto's. Erg kleurrijk en mooi als een soort van "documentaire". Maar voor foto van de weeek vind ik het toch 7 foto's te veel ;) Het is nu ook lastig de foto's te beoordelen op zo'n klein formaat.
Week 11 - Wat een lieve blik! Erg netjes gedaan. Het enige is misschien dat het jammer is dat de ogen niet helemaal in het midden staan (van lnks naar rechts bedoeli k dan). Maar aan de andere kant, als dat wel zou zijn, zou je aan beide kanten snorharen afgesneden hebben.
Week 12 - De takken zijn erg mooi scherp, de kleuren zijn ook netjes, maar de scheve wolken zijn dan wel echt heel raar om naar te kijken.. Week 13 - Nette foto, mooie scherpte en kleuren. De achtergrond is scheef, maar daar stoor ik me deze keer dan weer niet aan.
Week 14 - Leuke foto, maar in vergelijking met de rest van de foto's niet je beste. Hij is wat donker en de achtergrond is niet heel mooi.
Week 15 - Heel erg mooi moment heb je te pakken. Het lijkt wel een droom. Jammer at de pony niet helemaal scherp is.

week 8: ja het was een helling, dus het lag daar niet eens vlak dus normaal dat het scheef lijkt ;)
week 9: een stukje hoef mist??? bedoel je dat het opgaat in de kleur van de bodem?
week 13: ja moest ik hier de achtergrond recht zetten, dan zou het kindje scheef staan, ik denk dat het daarom is dat het je niet stoort
week 15: als je goed kijkt, is de achterhand van de pony wel scherp :') maar er zit een lichte waas over het meisje en het hoofd van de pony waardoor ik daar wat scherpte verlies heb

thx voor de comment!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:30

Week 18.

Afbeelding

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:35

JewEmm! Wat gaaf voor al het commentaar!
En dankjewel voor het commentaar!

Eline91@ Dankje voor het commentaar!
Het was inderdaad ook middeleeuw, was op een fantasy fair bij een middeleeuwse stand :D

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 16:44

JewEmm schreef:
PrimaDonna_
Week 14 - Leuke foto. Jammer dat de achtergrond nog wat druk is. Dit zou al wat beter zijn als je de overgang naar de muur eraf zou snijden. Maar als de fiets er ook niet op zou staan zou het nog beter zijn.
Week 15 - Mooie foto. Had je nog een kleinere scherpte diepte kunnen gebruiken? Dan zouden de voorste bloemen namelijk meer focus hebben.
.

Heel erg bedankt voor je feedback!
Super zeg dat je iedereen gewoon hebt gedaan, hoelang ben je daar wel niet mee bezig geweest? _/-\o_

Over de foto met de kat had in inderdaad de tip gekregen om een rustigere achtergrond te zoeken. Ik heb deze foto 'snel' gemaakt en eigenlijk helemaal niet op de achtergrond gelet. Maar toch bedankt voor je tip! :)

De foto van de bloemen had ik verder in moeten zoomen, vond ik ook achteraf, maar vond hem voor mijn doen al heel goed :o

Thnx nogmaals! :)

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:03

JewEmm

super bedankt voor de fijne feedback!!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:06

JewEmm.......you are amazing _/-\o_
Dat isniet een klein beetje werk wat je er van gemaakt hebt zeg!
_/-\o_ Respect hoor!!!
Dank je wel.......voor al je tips.

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:11

Mijn Week 18
Kwaliteit is achteruit gegaan door het uploaden..

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door PrimaDonna_ op 04-05-15 17:17, in het totaal 2 keer bewerkt

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:16

Vervolg week 17
SternPhoto
Wat een prachtige hond! En een super mooie foto!
rosslover
Leuke foto. Ik had alleen het touw even weggewerkt.
glenstorm
Mooie foto. Niks aan toe te voegen.
Anouska15
Leuke foto!
Mariett
Gave foto! Niks aan toe te voegen.
crazy_horses
Wow! Die is goed gelukt!
binky
Leuk gedaan! Mooie foto.
Ash_
Mooie foto! Niks op aan te merken.
Astor
Mooie foto! Die kleuren! Niks op aan te merken.
CrazyIris
Leuke foto. Inderdaad jammer van de schaduw.
Racheel
Leuke foto! Niks op aan te merken.
Sanne_com
Gave foto! Niks op aan te merken.
Joysiee
Ik vind het idee wel leuk, maar vind het geheel toch wel erg donker.
_patriciaa
Ik had de foto iets ruimer genomen. Iets meer hals erbij op.
PrimaDonna_
wendy1987
Leuke foto! Jammer dat de oren en de neus van de pony afgesneden zijn. Ik had hem iets ruimer genomen.
LinSa
Wat een leuk ding! Ben het eens met je eigen commentaar op de foto.
it_is_me
billionache
Leuke foto! Mooie kleuren vastgelegd.
Marit
Niece
Ik kan niet helemaal goed zien wat voor dier je daar gefotografeerd hebt. Geen idee of je van een andere standpunt had kunnen fotograferen.. zo ja, dan had ik dat wel gedaan.
magda_90
Och! Kijk nou! Wat een mooi meisje! <3 En een hele mooie, bijzondere foto! :o
Maaaarije
Nefertarie
Mooie familiefoto! Niks op aan te merken.
Agossie
Gezellig samen schelpjes zoeken! Leuke foto!
tesseke
Leuke foto. Niks op aan te merken
Sicayes
TeSzZz
Hannah_94
Wat een liefdevolle blik! <3
Robin_Rikkie
Wat een scheetje! <3 Mooie foto!
catyenbeau
Leuke foto.
Deetjeeuh
Wow! Die manen! prachtig!
Marjoow
Mooie foto.
k_m
Mooi gedaan!
Jessica_1998
Leuke foto. Ik heb alleen het idee dat er een waas over het geitje en een deel van de bank zit.
Bumblehorse
Leuke foto! wat een leuk hondje!
_Elke
Hele vette foto! :D
hilly200
Mooie foto! Altijd leuk, baby's :o
MyHu
Mooie, scherpe foto!
jilinda
Ik vind dit een hele mooie foto! Ben nu wel benieuwd naar wat dan wel precies je bedoeling was..
Kanzi
Arme madeliefjes! Die hadden het vast niet makkelijk met dat gure weertje ;)
JewEmm
Mooie foto!
SharonPlugge
Gave foto!
MZorro
Ik had hem iets ruimer genomen. Zodat het oor en het meisje er ook helemaal op staan. En het meisje is niet helemaal scherp. Verder leuke foto.
Gub
Leuke foto! niks op aan te merken.
caaramel
Leuke foto. niks op aan te merken.
LauraBloem
Wat een droppie!
Revanches
Leuke foto! Niks op aan te merken

Week 18
rosslover
Leuke foto! Mooie uitsnede.
Mariett
Hele mooie foto!
glenstorm
Leuke foto. Jammer dat er wat pikkeltjes in het paard zitten.
Killyenn
Gave foto! Mooi landschap daar!
Tivara
Mooie foto!
MarijeR
Leuk gedaan!
Bellatrix
Mooie foto!
quartel
Mooie foto!
Tigress
Leuke foto! Leuke oefeningen zijn dit hihi.
WiancaR
Mooie foto!
goriginal
Leuk gedaan.
NESCAFE
Mooie foto!
Jolandaa_
week 18: Wat een scheet! <3
week 19: Mooie foto!
Racheel
Leuke foto!
Iejoor
Leuke foto! Ik vind hem alleen een beetje donker. waterhoentje valt niet echt op.
LinSa
Ik vind het wel een heel fijn sfeertje geven!
Valerie98
Leuke foto!
GerjeHoran
Leuke foto!
Maaarije
Wat een imposante beesten zijn het toch ook. Geloof dat ik hier binnenkort ook maar weer het natuurgebied in trek. Mooie foto!
K_m
Gave foto!
taarss
Mooie foto! Mooie blik heeft de hond.
IsaxCalixa
Mooie foto!
LoveUggs
Leuke foto! Heerlijk die kleurtjes weer in de bomen.
Eskegirl
Mooie foto!
Fem
Hele mooie foto!
Brechtjee
Leuke foto!
Suuzels
Leuke foto! De horizon lijkt alleen scheef.
horserider22
Leuke foto!
Murthul
Mooie foto!
_patriciaa
Mooie foto!
hilly200
Gave foto!
Deetjeeuh
Weer die mooie manen! Mooie foto!
showteam
Och gosh! Doe mij die maar! Wat een scheetje, dat koppie! Ik smelt! :~
asselruiter
Mooie foto!
Marit
Wow! Mooie foto! Mooie kleuren.
Marjoow
Mooie foto!
Sodeletuut
Dat is eens een andere compositie, hihi := Leuke foto!
Verosjaak
Inderdaad heel mooi!
Nefertarie
Leuke foto! Lekker knus zo :o
louissa
Mooie foto! Ik houd wel van apartere composities
monbyou
Leuke foto!
Jespri
Mooie foto!
jilinda
Leuke foto!
binky
Leuke foto!
CrazyIris
Hele mooie foto!
LOVESUSHI
Wow! Mooi!
MZorro
Gave foto! Jammer dat de achtervoetjes net afgesneden zijn.
billionache
Ik vind hem wel goed gelukt hoor! Leuke foto!
crazyhorses
Mooie foto!
XiiaaooNaa
Daar is die weer! Leuke foto!
Joysiee
Mooie foto!
Sanne_com
Mooie foto!
Sicayes
Leuke foto!
Dandy200
Mooie foto! Wat een uitzicht :o
Revanches
Mooie foto! Leuk topic heb je gemaakt!
wendy1987
Mooie foto!
SharonPlugge
Die is gaaf! Goed gelukt!
Bumblehorse
Vette foto!
MyHu
Mooie foto!
Killyenn
Weer zo'n gaaf landschap! Mooi!
it_is_me
Mooie foto!
Ingvild
Gave foto!
JewEmm
Mooie foto!
TeszZz
Mooie foto!
Ciccolato
Leuke foto! Leuk gedaan!
Heavenslove
Leuke foto! Mooie zwart-wit bewerking!
Astor
oh, ik ben echt fan van jouw foto's! Echt gaaf!
PrimaDonna_
Leuke foto.

Zo, ik ben weer bij :D
Ik heb het 'niks op aan te merken' op een gegeven moment maar weg gelaten :+ Echt weer gave foto's worden er ingezonden.

Magda_90: Even terug komend op je feedback van week 11 (de zonsondergang met schuurtje linksonder) Dit waren mijn instellingen: ISO 200, f 5.6, 1/160 sec

taarss: Bedankt voor je feedback voor week 17! :D
Calice: Van harte gefeliciteerd met je zoontje Tim!
LOVESUSHI: Bedankt voor je feedback! Is inderdaad jammer, maar kreeg het niet meer voor elkaar om 'dezelfde' nog een keer te maken met de hele schoen erop.. -O-

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:39

Wauw JewEmm, wat een lijst Ö
Daar ben je geloof ik lang mee bezig geweest!
Ik zie dat je regelmatig zegt dat men witbalans te groen neigt, eigenlijk zie ik het niet meteen... Maar men scherm is niet gekalibreerd, dus daarin kan het verschil wel zitten. Ik zal er volgende keer wel mee op letten! Echt bedankt! :D

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-15 17:40

En hierbij ook maar mijn week 18.
Fotoshoot van afgelopen vrijdag :)

Afbeelding