Week 28. Foto (alweer) van vorig weekend. Gemaakt onder het thema "onscherp". Deze foto geen gewoon, vind ik dan, heel mooi de sfeer weer.
Joey
Geplaatst: 14-07-14 20:29
Volledige grootte: http://oi59.tinypic.com/de5t1v.jpg Prachtig Noorwegen! Ben alleen niet zeker of ik nou tevreden ben met de kleuren Week 29 staat ookal klaar!
Laatst bijgewerkt door Joey op 14-07-14 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt
De mijne voor deze week... Dit is mijn neefje die voor het eerst op een podium voor een paar honderd mensen een hoofdrol mocht vertolken met dit liedje. Hij is bijna 11...
Mensen, ik heb ruim een uur gewacht nu. Ik ga de lijst plaatsen. Hierna is er nog 45 minuten om de lijst aan te passen, dus alles dat erna ingezonden wordt, is te laat en komt niet meer op de lijst.
Week 28 Lens CANON EF 18-55mm 1:3.5 5.6 III Canon EOS 1100D Te laat. Oude foto. Oepsoeps. Maar, ik baal van de hele slechte kwaliteit, overbelichtheid rechts en de grote hoeveelheid ruis.
Dandy200
Geplaatst: 15-07-14 11:46
Ook ik ben te laat. Had gister ruzzie met de computer, kan niet meer inloggen op bokt. Had het al via mijn telefoon geprobeerd, maar de foto is nooit geplaatst. Helaas hierbij alsnog mijn week 28
Nu ga ik 3weken op vakantie. Hoe moet je dat dan met foto's inleveren doen??